E tecnulugia senza fili, cum'è WI-FI, anu presu un travagliu strenu da a nostra vita. Hè difficiule d'imaginà una dimora moderna in a quale a ghjente ùn aduprà micca parechji dispositivi mobili cunnessi à un puntu di accessu. In una situazione sana, e situazioni si verificanu spessu quandu u Wi-Fi si spegne "à u locu più interessante", chì causa un certu disagiu. L'infurmazioni furnite in questu articulu aiutanu à risolve u prublema.
WI-FI hè disattivatu
Una cunnessione senza filu pò rompere per vari motivi è in e condizioni diverse. Più spessu, Wi-Fi sparisce quandu u laptop scena da u modu di dorme. Ci sò situazioni cù interruzioni di comunicazione durante u travagliu, è, in a maggior parte di i casi, per ripristinà a cunnessione, hè necessariu un riavvesu di u laptop o di u router.
Ci sò parechje ragioni per tale fallimentu:
- Ostaculi in u caminu di u signal o a distanza significativa da u puntu di accessu.
- Possibile interferenza in u canale di u router, chì include una rete wireless in casa.
- Impostazioni di u pianu di energia sbagliate (in casu di modalità sleep).
- Fallimenti in u router WI-FI.
Reason 1: Remote Access Point and Obstacles
Avemu principiatu per sta ragione per una ragione bona, postu chì hè ella chì porta spessu à disconnessione di u dispositivo da a rete. L'ostaculi in l'appartamentu sò muri, in particulare i capitali. Se a scala di u signale mostra solu 2 divisioni (o nunda), stu hè u nostru casu. In tali situazioni, i disconnessioni temporanee si pò osservà cù tutti l'operatori: scarichi scogli, video fermà e sì. U propiu comportamentu pò esse osservatu quandu si sposta da u router per una lunga distanza.
Pudete fà u seguitu in sta situazione:
- Se pudete, cambia a rete à u standard 802.11n in l'impostazioni di u router. Questu hà da aumentà a portata di copertura, è a rata di trasmissione di dati. U prublema hè chì non tutti i dispositivi ponu travaglià in sta manera.
Per di più: Configurazione di u router TP-LINK TL-WR702N
- Cumprà un dispositivu chì pò funzià cum'è ripetitore (ripetitore o solu "estensione" di un segnale WI-FI) è metti in una zona di copertura debula.
- Spostatevi più vicinu à u router o rimpiazzià cù un mudellu più putente.
Reason 2: Interference
L'interferenza di u canali ponu causà rete senza fili vicinu è certi dispositivi elettrichi. Cù un segnale instabile da u router, esse spessu porta à disconnessioni. Ci sò dui soluzioni possibili:
- Pigliate u router lontu da fonti di interferenza elettromagnetica - apparecchi di casa chì sò sempre cunnessi à a rete o cunsumendu regolarmente più energia (frigider, microonde, computer). Questu minimizzerà minimu a perdita di signali.
- Passate à un altru canale in l'impostazioni. Pudete truvà canali menu in carica à l'azardu o cun un prugramma di WiFiInfoView gratuito.
Scaricate WiFiInfoView
- In i router TP-LINK, andate in l'elemento di menu "Prisentazione rapida".
Allora selezziunu u canale desideratu in a lista spiccata.
- Per e azzioni D-Link sò simili: in l'impostazioni avete bisognu di truvà l'oggetto "Impostazioni di base" in blocu "Wi-Fi"
è cambiate à a linea adatta.
- In i router TP-LINK, andate in l'elemento di menu "Prisentazione rapida".
Reason 3: Power Save Settings
Se avete un router potente, tutte e impostazioni sò verificate, u segnale hè stabile, ma u laptop hè perde a rete quandu esce da l'ibernazione, allora u prublema hè in l'impostazioni di u pianu di energia di Windows. U sistema ghjustu disconnette l'adattatore durante u sonnu è dimentica di rializelu. Per eliminà stu prublemu, avete bisognu di fà una serie di azzioni.
- Andà à "Pannello di cuntrollu". Pudete fà ciò chjamando u menu. Run scelta rapida Win + R è scrivendu u comando
cuntrollu
- Poi stabilisci a mostra di elementi cume piccole icone è selezziunu l'applet adatta.
- Poi seguite u ligame "Preparà un Plan di putenza" oppositu modalità attivata.
- Quì avemu bisognu di un ligame cù u nomu "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
- In a finestra aperta apertura unu à unu "Impostazioni di l'adattatore senza filu" è "Modu di risparmiu di energia". Selezziunate un valore da u listinu in goccia. "Prestazioni massime".
- In più, avete bisognu di pruibite completamente a sfruttamentu di u sistema per disconnuà l'adattatore per evitare prublemi addizionali. Questu hè fattu in "Manager di dispositivi".
- Sceglite u nostru dispositiu in u filiale "Adattatori di rete" è andà à e so proprietà.
- Dopu, nantu à la scheda di gestione di l'alimentazione, selezziunate a casella chì ti permette di spente u dispositiu per risparmi energia, è cliccate OK.
- Dopu e manipule fatte, u laptop deve esse ripartitu.
Queste impostazioni permettenu di tene sempre l'adattatore wireless. Ùn vi preoccupate micca, cunsuma assai poca elettricità.
Reason 4: Problemi cù u router
Hè abbastanza sèmplice da determinà tali prublemi: a cunnessione scomparisce nantu à tutti i dispositivi in una volta è solu u reiniziu di u router aiuta. Questu hè dovutu à chì supera u carregatu massimu nantu à ellu. Ci hè dui modi per: riduce a carica, o acquistà un dispositivu più putente.
Sò i sintomi simuli pò esse osservatu in casi chì u fornitore lasciti per forza a cunnessione quandu a rete hè sovraccaricata, in particulari se usate 3G o 4G (Internet mobile). Hè difficiule di cunsegnà qualcosa, eccettu per minimizà u travagliu di i torrenti, postu chì crea u trafficu massimu.
Conclusione
Cum'è si pò vede, i prublemi cù l'inabilitazione di WI-FI in un laptop ùn sò micca serii. Ci hè abbastanza per effettuà i cunfusioni necessarii. S'ellu ci hè parechje consumatori di u trafficu in a vostra rete, o un grande numeru di premesse, avete bisognu di pensà à cumprà un ripetitore o un router più putente.