Lego Digital Designer 4.3.10.0

Chiavi Fn, situatu à u fondu di e tastiere di u portatile, hè necessariu per chjamà a seconda modalità di e chiavi F1-F12. In l'ultimi modelli di urdinatori, i pruduttori anu da sempre inizià à fà chì u modu multimedia di F-key sia cum'è u principale, è u so scopu principale passatu per i sensi è richiede pressione Fn simultanea. Per alcuni utilizatori, sta opzione mi pari cunsiderata, per u secondu, u cuntrariu, no. In st'articulu discutemu cumu attivà o disattivà Fn.

Abilitazione è disattivà Fn nantu à una tastiera di u portatile

Come annunziatu sopra, dipende da u scopu per cui u portatile hè adupratu, u numeru di chiavi F per ogni utilizatore hè adupratu diversamente. Un serve bisognu di e chiavi F di funziunamentu, è l'altru hè più cunfortu cù u so modu multimedia. Quandu u aspettu desideratu ùn accade micca à a realtà, pudete vene à i modi per abilità è disattivà i tasti Fn è, per quessa, u travagliu di tutta a serie F-key.

Metudu 1: Tastiera di Scelta

Questa opzione hè luntanu da l'universale, chì dipende da a marca è u mudellu di u laptop, u set di impegni secondari per a riga superiore di chjavi hè diversu. Tuttavia, pò aiutà certi di i lettori, è ùn avemu da andà à u prucessu più tardu.

Esaminate a prima fila di chiavi di u laptop. S'ellu ci hè una icona cù una serratura, blocchendu / permette di travaglià Fnprova à aduprà. Spissu questa icona hè situata nantu à Escma forse forse in un altru locu.

In più, qualchì volta, invece di una serratura, ci hè una inscrizzione "FnLk" o "FnLock"cum'è in l'esempiu sottu.

Premete a combinazione di tasti Fn + Escper sblocca / bluccà u travagliu di a modalità supplementare di a serie F.

Questa possibilità hè in certi mudelli di urdinatori Lenovo, Dell, ASUS è ancu altri. In HP moderna, Acer, etc., u blocchimentu hè generalmente assente.

Metudu 2: Impostazioni di u BIOS

Se vulete solamente cambià u modu di funziunamentu F-key da funzionale à multimediale o viceversa, senza disattivà a chiave Fn cum'è pienu, abilite l'opzioni di BIOS. Ora, in quasi tutti i portatili, sta caratteristica hè cambiata quì, è per difettu, dopu avè acquistatu u dispositivo, hè attivata una manera multimediale, perchè l'utente pò controllà a luminosità, u volume, u riavvolgimentu è l'altre opzioni di u visualizatore.

Saldatu per cambià u modu di operazione di e chiavi F via BIOS, hè scrittu in u materiale à u ligame sottu.

Per di più: cumu abilite F1-F12 chiavi in ​​un laptop

Metru 3: Scaricate u driver

Per u travagliu Fn è stranamente, u conducente risponde à a so serie F. S'ellu ùn hè micca disponibile, l'utente avrà bisognu di andà à u situ ufficiale di u custruu di u portatili è cuntattà a sezione di supportu. Di solitu tutti i driver sò scaricati da quì.

Dopu, da a lista di piloti per a vostra versione di Windows (7, 8, 10), avete bisognu di truvà un prugramma (o parechji prugrammi simultaneamente, se sò listati in listinu separatu da virgulati) chì hè responsabile per u travagliu di e chiavi di menu. Eie / esse sò solu scaricabili è installate cum'è un altru prugrammu:

  • HP - HP Software Framework, "HP On-Screen Display", Lanciu Rapidu di HP, "L'unità HP Firmware Extensible HP (UEFI)". Alcune applicazioni per un mudellu particulare di laptop sò mancine;
  • ASUS - "ATKPackage";
  • Acer - "Launch Manager";
  • Lenovo - Lenovo Energy Management / Lenovo Power Management (o "Utilità Lenovo OnScreen Display", "Driver Avanzata di Configurazione è Gestione di Energia (ACPI)");
  • Dell - "Applicazione Dell QuickSet" (o "Applicazione Dell Power Manager Lite" / Dell Foundation Services - Application / "Chiavi di Funzione Dell");
  • Sony - "Driver di Firmware Extension Parser Driver", Libreria Shared di Sony, Utilità di Notebook di Sony (o "Vaio Control Center"). Per certi mudelli, a lista di i piloti dispunibuli serà menu;
  • Samsung - Easy Manager Manager;
  • Toshiba - "Utilità di Hotkey".

Ora sapete cum'è per abilità è disattivà solu u travagliu Fn, ma dinò ancu per cambià u modu di funziunamentu di tutta a serie di F-chiavi, in parte controllate da una chjave di funzione.