Guarda i porti aperti in Ubuntu

Ogni prugramma cumunicassi cun l'altru via Internet o in a rete locale. E porte specifiche sò aduprate per questu, di solitu i protocolli TCP è UDP. Pudete truvà quale di i porti dispunibili sò adupratu attualmente, cioè sò cunsiderati aperti, cu l'aiutu di l'utili dispunibili in u sistema operativu. Fighjà una veduta più stretta à sta procedura utilizendu l'esempiu di a distribuzione di Ubuntu.

Guarda i porti aperti in Ubuntu

Per attaccà a missione, propunemu di aduprà una console standard è utilità supplementari per monitorà a rete. Ancu i pussibuli inesperti puderanu capì i squadre, quandu ci spiegeremu ciascuna. Offremu cunniscitevuli duie utilità differenti quì sottu.

Metudu 1: lsof

Una utillità chjamata lsof monitorizeghja tutte e cunnessioni di sistema è visualizza informazioni dettagliate nantu à ognuna di elli. Avete basta à assignà l'argumentu currettu per ottene i dati chì vi interessanu.

  1. Run "Terminal" cun menù o un cumandamentu Ctrl + Alt + T.
  2. Inserite u cumandamentusudo lsof -iè poi cliccate nantu à Enter.
  3. Specifichi a password per l'accessu root. Nota chì quandu tippisce caratteri sò inseriti, ma ùn si vedenu in a console.
  4. Dopu tuttu, vedi un elencu di tutte e relazioni cù tutti i parametri di interesse.
  5. Quandu a lista di cunnessioni è grande, pudete filtrà u risultu in modo chì l'utilità veda solo e linee cù u portu chì avete bisognu. Questu hè fattu da inputsudo lsof -i | grep 20814dove 20814 - u numeru di a porta richiesta.
  6. Sò rimasti solu per esaminà i risultati.

Metudu 2: Nmap

U software nmap open source hè ancu capace di fà a funzione di scansione di reti per e cunnessioni attive, ma hè implementata un pocu altru. Nmap hà ancu una versione cù un'interfaccia grafica, ma oghje ùn ci sarà altru utili, cume ùn hè micca bè prusu d'utighjale. U travagliu in l'utilità si vede:

  1. Lanciate a console è installate l'utilità scrivendusudo apt-get install nmap.
  2. Ùn vi scurdate di sfruttà a password per assicurà l'accessu.
  3. Assicurà l'aggiunzione di i novu file à u sistema.
  4. Ora usate u cumanditu per fà vede l'infurmazioni richieste.nmap localhost.
  5. Leghje i dati nantu à i porti aperti.

L'istruzzioni sopra riportate sò adatte per l'upportu di porti interi, ma s'ellu ci hè interesse in porti esterni, avete da fà qualchì altre cose:

  1. Truvate u vostru indirizzu IP di rete cù u serviziu in linea di Icanhazip. Per fà quessa, entrate in a consolewget -O - -q icanhazip.comè poi cliccate nantu à Enter.
  2. Ricordate u vostru indirizzu di rete.
  3. Dopu à, scena una scansione nantu à u tipografunmapè a vostra IP.
  4. Se ùn avete micca risultati, allora tutti i porti sò chjusi. S'ellu hè aperto, appariranu in "Terminal".

Avemu consideratu dui metodi, cume ognunu di elli cerca ricerca di informazioni nantu à i so propri algoritmi. Tuttu u vostru bisognu di fà hè di sceglie a scelta migliore è, guardendu a rete, scopri i porti chì sò attualmente aperti.