Cumu cambià u discu o l'icona di l'unità flash in Windows

E icone di i dischi è di e unità flash in Windows, in particulare in u "top ten" sò bè, ma per l'amante di e opzioni di cuncepimentu, u sistema pò pudelà. Questu tutorial vi dirà cume di cambià u vostru discu duru, unità flash o iconi di DVD in Windows 10, 8 è Windows 7 à a vostra.

I dui modi per cambià l'iconi di l'unità in Windows suggeriscenu una cambiazione manuale di l'iconi, ùn sò micca particolarmente difficili ancu per un utilizatore novizio, è vi raccomungo aduprà sti metodi. Tuttavia, per questi scopi ci sò prugrammi di terze parti, incipendu cù numerosi liberi, à putenti è pagati, cume IconPackager.

Nota: per cambià l'iconi di u discu, avete bisognu di file di icone stessi cù l'estensione .ico - sò facilmente ricercati è scaricati in Internet, per esempio, l'iconi in stu formatu sò dispunibuli in quantità grandi nantu à u situ iconarchive.com.

Modificà l'icone di e unità è USB drive cù l'editor di registru

U primu metudu ti permette di assegnà una icona separata per ogni lettera di unità in Windows 10, 8 o Windows 7 in l'editor di u registru.

Hè cusì, qualsiasi cosa sia cunnessa sottu à sta lettera - un discu dur, unità di memoria o una scheda di memoria, l'icona piazzata per sta lettera di unità in u registro pò esse visualizzata.

Per cambià l'icona in u editore di u registru, seguite sti passi:

  1. Andate à l'editor di u registru (premete i tasti Win + R, enter regedit è premete Invesce.
  2. In u editore di u registru, andate in a sezione (cartulari in u latu sinistro) HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Explorer
  3. Fate un clic destro in questa sezione, seleziona l'oggetto di menu "Crea" - "Sezione" e creà una partizione cui u nome hè una lettera di unità da cui l'icona cambia.
  4. Dentru sta sezione, creà un altru chjamatu DefaultIcon è selezziunate sta sezione.
  5. A parte destra di u registru, dopu cliccate nantu à u valore "Default" è in a finestra chì si vede, in u campu "Valore", specifichi u caminu di u file in virguli è cliccate OK.
  6. Smetta editor di Registre.

Dopu, avè abbastanza à riavvià u computer, o ripartite Explorer (in Windows 10, pudete aprire Task Manager, selezziunu "Explorer" in a lista di prugrammi in esecuzione, è cliccate nantu à u "Ripartizà").

U prossima volta in a lista di dischi, l'icona chì avete dighjà indicatu sarà visualizzata.

Usendu u schedariu autorun.inf per cambià l'icona di un drive flash o di un discu

U secondu metudu ti permette di definisce una icona ùn hè micca per una lettera, ma per un discu duru o un lettu fluttu specificu, indifferente a quale lettera è ancu in quale computer (ma micca necessariu cun Windows) ne sarà cunnessu. Tuttavia, stu metudu ùn funzionerà micca per definisce un'icona per un DVD o un CD, a menu affiliazione

U metudu consiste in i seguenti passi:

  1. Piazzate u file d'icona in a radice di u discu per cui l'icona si cambia (cioè, per esempio, in C: t
  2. Start Notepad (trovu in prugrammi standard, pudete truvà rapidu da Windows 10 è 8 search).
  3. In u blocco note, inserisci u testu, a prima linea di cui hè [autorun], è u secondu ICON = picok_name.ico (vedi l'esempiu in a screenshot).
  4. Selezziunu "File" - "Salvà" in u menu di blocco note, selezziunate "Tutti i file" in u campu "Tipu di file", e poi salvate u file à la radice di u discu per cui cambemu l'icona, specificendu u nome autorun.inf per

Dopu à ciò, basta riavvià u vostru computer s'è cambiatu l'icona per u discu duru di u computer, o rimuovere e riavvià a chiaveta USB, se a cambiazione hè fatta per quessa - vedi un novu icona in l'Esploratore di Windows.

Se vulete, pudete arricà u lugghjettu di l'icona è u schedariu autorun.inf in manera chì ùn sò micca visibili nant'à u discu o l'unità flash.

Nota: alcuni antivirususi ponu blocà o cancellà i file autorun.inf da e unità, perchè in più di e funzioni descritte in sta istruzzione, stu file hè spessu utilizatu da malware (automaticamente creatu è nascosto nant'à u discu, è dopu aduprà quandu si cunnesse l'unità flash à un altru. u computer face ancu malware.