Arresti u sistema Windows 10

Se, dopu u caricatu di una foto, avete bisognu di pudelu, allora questu pò esse fattu assai facilmente, per mezu di e cunfine semplici chì sò furnite annantu à a rete sociale Facebook. Avete solu bisognu un paru di minuti per sguassà tuttu u vostru bisognu.

Cancellà e foto caricate

Com'è u solitu, prima di principià a procedura di rimoctionu, avete bisognu di logà in a vostra pagina personale, da dove vulete eliminà e immagini. In u campu chjamatu in a pagina principale di Facebook, inserite u vostru username è password, è inserite u profilu.

Ora fate un clic nantu à u vostru profilo per andà à a pagina in cui hè pratice per vede è edite e foto.

Ora pudete andà à a sezione "Foto"cuminciare à edità.

Vedite un elencu cù e miniature di e immagini scaricate. Hè cusì praticu ùn vede micca ognunu separatamente. Sceglite u necessariu, hover u cursore nantu ad elli per vede u bottinu in forma di una matita. Cliccendu nant'à, pudete cuminciare à edità.

Ora selezziunate l'elemento "Sguate sta foto"è dopu cunfirmà e vostre azioni.

Questu completa a rimozione, avà l'immagine ùn allura più quì in a vostra sezione.

Eliminazione di un album

Se site avete bisognu di cancellà parechje foto piazzate in un album, allora questu pò esse fattu semplicemente eliminendu tuttu. Per fà ciò avete bisognu di andà da u puntu "E vostre foto" in sezione "Albums".

Avà avete una lista di tutti i vostri directory. Selezziunu u desideratu è cliccate nantu à l'ingranaghju, chì hè situatu à a destra di ellu.

Ora in u menu di edizione, selezziunate l'elemento "Cancella Album".

Assicurà e vostru azzioni, nantu à chì a procedura di rimozione sarà cumpletata.

Per piacè fate attenu chì e vostre pagine di amichi è ospiti ponu vede e vostre foto. Se ùn vulete micca chiunque li veda, allora pudete nascunderli. Per fà quessa, basta à adeguà a regolazione di u visu quandu aghjunghjite nuove foto.