Resetà à l'aligiu di una stampante Canon MG2440


Sparare video da u schermu hè spessu effettuatu quandu crei video di furmazione o riparazioni di u gameplay. Per uttene sta missione, hè necessariu occupà di l'installazione di software particulare. St'articulu parlerà di oCam Screen Recorder - un strumentu famoso per a cattura di video da un schermu di computer.

oCam Screen Recorder dà i so utenti cù una piena gamma di possibilità per a registrazione di video da un schermu di u computer.

Lezione: Cumu registra video da u schermu cù u prugramma oCam Screen Recorder

Aduprà à vede: Altre soluzioni per a registrazione di video da un schermu di u computer

Fucili video da u schermu

Prima di cuminciare à girà un video da u schermu in u prugramma oCam Screen Recorder, un quadru speciale apparirà nantu à u vostru schermu, chì avete bisognu di mettere i limiti di u sparatu. Pudete allargà a cornice in u tuttu di u schermo, cum'è una zona specifica chì vene stabilitu movendu u cornice à a posizione desiderata è stabilendu e so dimensioni richieste.

Pruducerzi Screenshots

Come per video, oCam Screen Recorder ti permette di creà istantanee in listessu modu. Semplicemente l'impostai u cunferenza di u screenshot cù u frame è cliccate u bottinu "Snapshot" in u prugrama stessa. Una screenshot sarà immediatamente scattata, dopu chì li si pone in u cartulare specificatu in l'impostazioni di u computer.

Installazione rapida di dimensioni di film è di screenshots

Oltre à u ridimensionamentu arbitrariu di a cornice, u prugramma furnisce i parametri di risoluzione video specificati. Selezziunate sì u modu aduprtu per fà aliziu immediatamente u cornice di dimensione desiderata.

Cambia u Codec

Usendu i codecs integrati, u prugramma ti permette di cambià facilmente u formatu finale di u video catturatu, è ancu crei ancu un'animazione GIF.

Registrazione sonora

Tra i parametri di sona in oCam Screen Recorder, pudete attivà a registrazione di i suoni di sistema, registra di u microfunu o mute u sonu cum'è pienu.

Hotkeys

In i prughjetti di prugramma, pudete configurà i tasti d'accessu, ognunu chì hè responsabile per a so funzione: inizià a registrazione da u schermu, a pausa, l'immusione di u screenshot etc.

Copertura filigrana

Per pruteghje i diritti d'autore di i vostri video, sò invitati à esse filigranati. Attraversu i cunfigurazioni di prugramma, pudete attivà a visibilità di una filigrana nant'à u clip video selezionendu una immagine da una raccolta nantu à un computer è l'impostazione cù a trasparenza desiderata è a posizione.

Modu di registrazione di u ghjocu

Questu modu scunghje u fotogramme da u schermu, chì pò definisce i limiti di u record, perchè In a forma di ghjocu, l'intera schermata sarà arregistrata cù u ghjocu in scena.

Cartana di destinazione per salvà i file

Per difettu, tutti i file creati in oCam Screen Recorder saranu salvati in a cartella "oCam", chì, invece, si trova in a cartella standard "Documents". Se necessariu, pudete cambià facilmente a cartella per salvà i file, ma u prugramma ùn prevede micca a separazione di cartelle per i video catturati è i screenshot.

Avantaghji:

1. Una interfaccia assai user-friendly cù u supportu per a lingua russa;

2. Elevata funzionalità, fornendu un travagliu di qualità alta cù video è screenshot;

3. Distribatu assolutamente libaru.

Inconvenienti:

1. In l'interfaccia ci hè a publicità, chì, tuttavia, ùn interferisce cunu l'usu cunfortevuli.

Se avete bisognu di un strumentu libaru, funzionale è praticu per a registrazione di video da u schermu, sicuramente fate attenzione à u prugramma oCam Screen Recorder, chì vi permetterà di implementà i task set.

Scaricate oCam Screen Recorder gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Free Screen Video Recorder Registratore di l'agnellu Cume registra video da u schermu di u computer Movavi Screen Capture Studio

Share l'articolo in reti sociali:
oCam Screen Recorder è un prugramma libaru chì permette di registrà tutte le azioni di l'utente eseguite da ellu in u computer. U pruduttu pò registrà trame singuli di u schermu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: OhSoft
Costu: Free
Dimensione: 8 MB
Lingua: russo
Versione: 428.0