E se HDMI ùn funziona micca in un laptop

I porti HDMI sò aduprati in a quasi tutti i tecnulugia moderni - urdinatori, televisori, compresse, urdinatori di bordu di vitture, è ancu certi telefoni intelligenti. Quessi porti anu vantaghji nantu à parechji connettori simili (DVI, VGA) - HDMI hè capace di trasmette audio è video nant'à a volta, supporta una trasmissione di alta qualità, hè più stabile, etc. Tuttavia, ùn hè micca immune da i prublemi prublemi.

Riassuntu generale

I porti HDMI sò diversi è tippi è versioni, per ognunu chì avete bisognu di un cavu adeguatu. Per esempiu, ùn puderete micca cunnesse cun un impianto di cavi di grandu standard chì utilizza una porta di tipul C (questa hè a portu HDMI più chjuca). Inoltre, avete difficiule in a cunnessione di porti cù versioni differenti, più per ogni versione ci vole à sceglie u cavu pertinente. Fortunatamente, cù questu articulu tuttu hè un pocu più faciule, perchè Alcune versioni cuntenenu una bona cumpatibilità cun a l'altru. Per esempiu, e versioni 1.2, 1.3, 1.4, 1.4a, 1.4b sò pienu compatibili cù a l'altru.

Lezione: Cumu sceglie un cavu HDMI

Prima di cunnessione, verificate i porti è i cavi per difetti vari - contatti rotati, a presenza di detriti è polvere in i connettori, crepe, spezie esposte nantu à u cavu, u montu scemu di a porta à u dispositivo. Sarà abbastanza facenu per sbarrazzà di qualchi difetti, per eliminà altri, vi duverà à piglià l'apparecchimentu à un centru di serviziu o cambiate u cavu. Problemi cume i fili esposti ponu esse periculosi per a salute è a sicurezza di quellu chì porta.

Se e versioni è tippi di connettori si basanu l'una cù a 'l'altru è u cavu, avete bisognu di determinà u tipu di prublema è di risolve u problema in un modu adeguatu.

Problema 1: l'immagine ùn hè micca visualizzata in TV

Quandu cunnessi un computer è una TV, a maghjina ùn hè micca sempre visualizata immediatamente, duvete fate qualchì regolazione. Inoltre, u prublema si pò truvà in TV, infezzione cun computer cun virus, driver di schede video antiquati.

Considerà l'istruzzioni per effettuà l'impostazioni standard di u schermu per un laptop è un computer, chì vi permetterà di personalizà a maghjina di l'usciu in TV

  1. Fate un clic destro in qualunque area vuota di u desktop. Un menu speciale vene à voi, da u quali avete bisognu di andà "Opzioni di schermu" per Windows 10 o "Risoluzione di a schermata" per e versioni precedenti di l'OS.
  2. Dopu avete da cliccà "Detect" o "Truvate" (dipende da a versione di l'OS), affinchì u PU identifichi un TV o un monitoru chì hè già cunnessu via HDMI. U pulsante desideratu hè o sottu a finestra, induve a visualizzazione cù u numeru 1 hè schematicamente mostrata, o à a destra di a.
  3. In a finestra chì si apre "Manager di mostra" avete bisognu di truvà è cunnessu a TV (deve esse un'icona cù a firma di a TV). Cliccate nantu à sta. Se ùn si vede, tuccà dinò a verità di e cunnessioni di cavi. Supunendu chì tuttu hè normale, una maghjina simile di u secondu apparirà accantu à l'imagine schematica di u 1u schermu.
  4. Selezziunate e opzioni per visualizà l'image nantu à dui schermi. Ci hè trè di elli: "Duplication"Hè cusì, a stessa foto hè visualizzata sia nantu à u visu di u computer chì è in TV; "Expand Desktop", implica a creazione di un unicu spaziale di travagliu nantu à dui schermi; "Mostra u desktop 1: 2"Questa opzione implica u trasferimentu di l'immagine à unu di i monitoru.
  5. Per à tuttu u travagliu bè, hè bramatu di sceglie a prima è l'ultima opzione. U secondu pò esse sceltu solu se vulete cunnesse dui monitor, solu HDMI ùn hè micca impegatu à travaglià bè cù dui o più monitoru.

Fà un impostazione di visualizzazione ùn garantisce micca sempre chì tuttu daverà funziunà 100%, perchè U prublema si pò truvà in altri componenti di u computer o in a TV stessa.

Vede ancu: Ciò da fà se a TV ùn vede micca u computer via HDMI

Problema 2: u sonu ùn hè micca trasmissu

HDMI hà integratu a tecnulugia ARC chì permette di trasmette l'audio è cù u cuntenutu video à un TV o monitor. Sfortunatamente, micca sempre u sonu cumincia à esse trasmessu immediatamente, cume per cunnessu avete bisognu di fà certi impostazioni in u sistema operativu, aghjurnà u driver di a carta di sona.

In e prime versioni di HDMI ùn ci era micca supportu per a tecnulugia ARC, dunque se avete un cavu scardatu è / o connettore, allora per cunnessu u sonu vi duverà o rimandà porte / cavi o cumprà un auricellu speciale. Per a prima volta, u supportu per a trasmissione audio hè statu aghjuntu in versione HDMI 1.2. È i cavi, lanciati prima di u 2010, anu i prublemi cù a ripruduzzione sonora, chì hè prubabilmente trasmessa, ma a so qualità lascia molta à desiderà.

Lezione: Cumu connectà l'audio à un TV via HDMI

I prublemi cù a cunnessione di un laptop cù un altru dispositiu via HDMI si pò fà spessu, ma parechji di esse sò facili da risolve. Se ùn puderete micca esse risolti, sarà prubabile cambià o riparà porti è / o cavi, perchè ci hè un altru risicu di esse danneggiati.