Traduttori offline per Android

E tecnulugia di traduzzione automatica sò in evoluzione rapida, fornendu sempre più opportunità per l'utenti. Cù l'applicazione mobile, pudete traduce nant'à ogni locu, in qualunque tempu: truvate un modu da un passante fora, leghete un segnu di parechje in una lingua sconosciuta, o ordinate l'alimentu in un ristorante. Spessu ci sò situazioni in cui l'ignoranza di a lingua pò esse un prublema seriu, in particulare in strada: in aereo, in vittura o in navetta. Beh, s'è in questo momentu ci hè un traduttore offline.

Traduttrice di Google

Google Translator hè u capimachja indiscussu di a traduzzione automatica. Più di cinque milioni di persone utilizanu questa applicazione nantu à Android. U prughjettu più simplici ùn causa micca i prublemi cù a ricerca di l'articuli giusti. Per l'usu in linea, hè necessariu scaricà prima i pacchetti linguistici pertinenti (circa 20-30 MB ciascuna).

Pudete inserì testu per a traduzzione in trè modi: tippi, dettate, o sparava in modalità fotocamera. L'ultimu metudu hè assai impressionante: a traduzzione sembra in diretta, in u modu di sparatu. In questo modu pudete leggere e lettere di u monitor, i segni di strada o i menù in una lingua sconosciuta. E funzioni addizionali includenu a traduzione SMS è l'aggiunta di frasi utili à u libru di frase. U vantaghju indubbiziunale di l'applicazione hè a mancanza di publicità.

Scaricate Google Translator

Yandex.Translate

U design simplici è user-friendly di Yandex.Traductor ti permette di sguillà rapidamente i frammenti tradotti è aprite un campu in lignu per entrà cù un muvimentu di rotazione nantu à u display. A cuntrariu à Google Translator, sta applicazione ùn hà a capacità di traduce da a fotocamera offline. U restu di l'applicazione ùn hà micca micca inferiori à u so predeessore. Tutte e traduzzioni finite sò salvate in tab. "Storia".

Inoltre, pudete abilità a modalità di traduzzione rapida, chì ti permette di traduce testi da altre applicazioni copianendu (dà bisognu à permessu à l'applicazione di apparà nant'à altre finestra). A funzione funziona offline dopu avè scaricatu packs di lingua. I studienti in lingue straniere ponu usà a capacità di creà cartoline per imparà parole. L'applicazione funziona correttamente è, più impurtante, ùn si sceglie micca di publicità.

Scaricate Yandex.Translate

Traduttrice di Microsoft

Traduttu Microsoft hà un bè design è funziunamentu spaziale. I pacchetti di lingua per travaglià senza una connessione ad internet sò assai più spazii di l'applicazioni precedenti (224 MB per a lingua russa), cusì prima di iniziate ad aduprà a versione offline, devi passà un pocu tempu à scaricà.

In modalità offline, pudete entrà da a tastiera o traduce u testu di e foto salvate è di e imagini scattate direttamente in l'applicazione. A cuntrariu à Google Translator, ùn ricunnosce micca testu da u monitor. U prugramma hà un libru di frasègiu integratu per diverse lingue cun espressioni prontu è transcrizioni. U svantaghju: in a versione fora di linea, quandu inserisci un testu da a tastiera, un messagiu si spicca nantu à a necessità di scaricà pacchetti linguistichi (ancu s'ellu hè installatu). L'applicazione hè cumpletamente libellu, senza annunci.

Scaricate Microsoft Translator

Dizionario Inglese-Russo

A cuntrastu à e applicazioni sopra riportate, u "Dizionario Inglese-Russu" hè destinatu, piuttostu, per linguisti è per persone chì imparà una lingua. Permette di ottene una traduzione di a parola cun tutti i generi di tinte di significatu è di pronuncia (ancu per un mossu apparentemente ordinariu "ciao" ci erau quattru opzioni). E parolle ponu esse aghjunte à a categoria di preferiti

Sù a pagina principale in fondo à u schermu ci hè una pubblicità discreta, chì pudete sbarazzà di pagendu 33 rubli. Cù ogni novu lanciu, u sondamentu di a parola hè un pocu tardi, altrimenti ùn ci hè micca reclami, un'applicazione eccellente.

Download Dicţionar Inglese-Russo

Dicţionar Russo-Inglese

È infine, un altru dizionario di mobili chì travaglia in dui direzzioni, contru à u so nome. In a versione offline, purtroppu, parechje funzioni sò disattivate, cumprenu l'intrusione vocale è a doppiazza di e parole tradotte. Come in altre applicazioni, pudete fà i vostri propri listi di parole. A cuntrastu à e solu soluzioni considerate, ci hè un set di esercizi pronti per l'apprendimentu di e parole addizionate à a categoria di preferiti.

U svantaggiu principale di l'applicazione hè a funzionalità limitata in assenza di una cunnessione Internet. L'unità di annunci, ancu pussibule, hè situata appena sottu à u campu di cumunamentu di e parolle, chì ùn hè micca bè pratico, postu chì pudete andà accidentalmente à u situ di l'inserzionista. Per rimuovere annunci pudete cumprà una versione pagata.

Scaricate u dizionario russo-inglese

I traduttori in linea sò un strumentu utile per quiddi chì sà cum'è adupralli e currettamente. Ùn credi ciecisse in una traduzzione automatica, hè di megliu aduprà questu tempu per u vostru imparatu. Solamente frasi monosillabi semplici cù un ordine di parole chjaru sò praticabili per a traduzzione automatica - ricordati à quellu chì pensate di aduprà un traduttore mobile per comunicà cù un stranariu.