Abilita di lampà in iPhone

L'IPhone pò esse adupratu micca solu com'è mezu per e chiamate, ma dinò per a foto / video. Qualchì tempu u travagliu accada di notte è per questo scopu i telefoni di Apple prupone un flash di fotocamera è una torcia incasticata. Queste funzioni ponu esse allungate o avè un set minimu di azzioni possibili.

Flash in iPhone

Questa funzione pò esse attivata in diversi modi. Per esempiu, aduprà strumentu di sistema iOS standard o aduprà applicazioni di terze parti per abilità è configurà flash è lampadina in l'iPhone. Tuttu dipende da ciò chì faci duvule.

Abilita flash per foto è video

Facendu una foto o à riprese di un video nantu à l'iPhone, l'utente può accende u flash per avè una qualità di immagine megliu. Questa caratteristica hè guasgiu senza e proibizioni è hè integratu nantu à i telefoni chì gestiscenu u sistema operativu iOS.

  1. Vai à l'applicazione "Camera".
  2. Cliccate nantu à fulmine in u angulu in alto à sinistra di u schermu.
  3. In tuttu, l'applicazione standard di a camara in iPhone offre 3 scelte:
    • Accendi l'autoflash - allora u dispositiu rileva automaticamente è accende u Flash, basatu nantu à l'ambiente esterno.
    • Abbiate permesso à un lampu semplici, in u quale a funzione sarà sempre attivata è travagliate puru e cundizioni esterne è a qualità di l'immagine.
    • Flash off - a fotocamera hà da sparà in modu normale senza l'usu di luce spessa.

  4. Quandu si scatta un video, seguite i stessi passaggi (1-3) per adeguà u lampu.

In più, una luce supplementare pò esse attivata cù l'applicazioni scaricate da l'App Store ufficiali. Di norma, esse contene cun altre impostazioni chì ùn sò micca trovate in a fotocamera standard di l'iPhone.

Vede ancu: Ciò da fà se a fotocamera ùn funziona micca nantu à l'iPhone

Accende lampi cum'è torcia

U lampadore pò esse à tempu instantaneu è permanente. Questu questu hè chjamatu una torcia è hè andatu cù l'utili incorporati di iOS o aduprà un'applicazione di terze parti da l'App Store.

Applicazione "Torcia"

Dopu avè scaricatu questu applicazione da u link sottu, l'utente riceve a stessa torcia, ma cun funzionalità avanzata. Pudete cambià a luminosità è adattà i modi speciali, per esempiu a so lampi.

Scaricate la torcia senza altru da l'App Store

  1. Dopu avè l'apertura di l'applicazione, premete u pulsante di accensione in u mezu - a torcia hè attivata è si accende permanentemente.
  2. A scala successiva regula a luminosità di a luce.
  3. Pulsante "Colore" cambia u culore di a torcia, ma micca nantu à tutti i mudelli, sta funzione funziona, sia attenti.
  4. Premendu u pulsante "Morse", l'utente entrerà in una finestra specifica in cui pudete entrà u testu necessariu è l'applicazione cumincerà à traduce u testu cù u codice Morse, cù lampadine.
  5. Se hè necessariu, u modu di attivazione hè dispunibule. SOSAllora a torcia lampjarà prestu.

Torcia standard

A torna di a stanza in iPhone differisce da e versioni di iOS. Per esempiu, cumincendu cù iOS 11, hà ricevutu a funzione di adeguà a luminosità, chì ùn era ancu quì prima. Ma l'inclusione stessa ùn hè micca assai diversa, dunque i passi chì seguite vene prese:

  1. Aprite a barra di strumentu di accessu rapidu passendu per u fondu di u schermu. Questu pò esse fattu sia nantu à una schermata chjucata o sblocchendu u dispositivo cun impronta o una password.
  2. Cliccate nantu à l'icona di a torcia, cum'è illustrata in a screenshot, è sarà attivata.

Flash quandu chjamate

In iPhone ci hè una funzione assai utile - accende u lampu per chjamate e notifiche in entrata. Pò esse attivatu ancu in modalità silenziosa. Ciò aiuta à ùn mancherà micca una chjamata o un missaghju impurtante, chì un tale lampu serà visibile ancu in u scuru. Per l'infurmazione nantu à cum'è abilità è configurà una funzione, veda l'articolo sottu in u nostru situ.

Per di più: cumu accende u lampu quandu chjamate nantu à l'iPhone

U lampaddu hè una caratteristica assai utile sia in a fotografia è in u filmamentu di a notte, sia per l'orientamentu in a zona. Per fà sta, ci hè un software di terze parti cun impostazioni avanzate è strumenti di iOS standard. A capacità di aduprà lampu quandu riceve chjamate è messaghji pò esse considerata ancu una caratteristica particulare di l'iPhone.