FileASSASSIN 1.0.6

Da una parte, BlueStacks hè un eccellente programma di emulatore chì hè dotatu di tutte e funzioni necessarie per travaglià cù l'applicazioni Android. Nantu à st'altra, hè un prugrammu piuttostu pesatu chì manghja assai risorse di u sistema operativu. In u prucessu di travagliu cun Blustax, l'utenti avianu notu diversi errori, appesi. Se u computer ùn si riflette micca à travaglià bè questu emulatore, pudete aduprà un prugrammu simile chì hà altri requisiti di sistema. Considerate brevemente i principali.

Emulator andy


Unu di i principali concorrenti hè Blustax. Supporta a versione Android 4.4.2. Hà una interfaccia simplici, senza campanule è siffuli. Contenenu un set di funzioni standard, cume a configurazione di a schermata, u travagliu cù GPS, microfonu è fotocamera, sincronizazione. Permette di personalizà a tastiera manualmente.

Funziona in modu perfettu cù applicazioni semplici, ma quandu avete u ghjocu pesanti, in particulare cù 3D, pò esse micca iniziata à tutti. I requisiti di sistema sò più alti di quelli di Blustax. Per installà ci vole un minimu di 3 GB di RAM è 20 GB di spaziu di u discu duru.

Scaricate Andy per Free

Emulator youwave

Stu emulatore supporta Android 4.0. Mettenu esigenti di e risorse di sistema, à dispusizioni di Blustax è di analoghi. Ideale per l'utenti chì ùn anu micca un emulatore stabile. Ùn hè micca prughjettu per applicazioni cum'è Skipe, Viber, Instagramm è ghjochi micidificati. L'applicazione ùn attaccerà micca più opzioni difficili. Un peghju significativu hè a mancanza di una versione free.

Emulatore windroy

Windroy hè un software speciale è libero per travaglià cù l'applicazioni Android. Hà una eccellente compatibilità cù Windows, chì hè stata sviluppata apposta per questu. Ùn sustiene micca u scaricamentu da Google Play, ma installa e applicazioni APK perfettamente. Funziona assai bè è stabile, dunque utilizza tutte e risorse di u sistema.

U prugramma pò esse installatu cum'è a versione 8 di Windows.

Malgradu u numeru numeru di emulatori-analoghi, BluStaks rimane u strumentu più versatile è pratticu per travaglià cù Android. I ponu un analògicu solu sì u mo sistema ùn hà tiratu Blustax. Per u restu, questu hè u megliu prugrammu chì aghju mai provatu, eppuru ùn hè micca senza difetti.