A volte, quandu si avia u sistema, l'utenti si scontra cù un prublemu tamu sgraduale cum'è l'apparenza di una schermata nera nantu à a quale solu u cursore di a mouse hè visualizatu. Cusì, u travagliu cù un PC hè solu impossibile. Considerà i megliu manera di risolve u prublema in Windows 7.
Vede ancu:
Schermata nera à l'iniziu di Windows 8
U schermu blu di a morte quandu esce Windows 7
Risoluzione di i problemi di schermu neri
Più spessu, una schermata nera hè apparuta dopu a finestra di benvenuta di Windows hè stata aperta. In a vasta maggioranza di i casi, stu prublemu hè causatu da un aghjurnamentu installatu erronu di Windows, quandu hè existuta una mossa di fallimentu durante l'installazione. Ciò ci impone l'impossibilità di lanciare l'applicazione di sistema explorer.exe ("Esploratore di Windows"), chì hè responsabile di vede l'ambiente graficu di l'OS. Allora, invece di una foto si vede solu una schermata nera. Ma in certi casi, u prublema pò esse causata da altri motivi:
- Danni à i file di sistema;
- Virus;
- Conflittu cù applicazioni installate o driver;
- Difettu di l'hardware.
Exploreremu e scelte per risolve u prublema.
Metudu 1: Ripristinà u sistema operativo da u "Modu sicuru"
U primu metudu consiste in aduprà "Linea di cumannu"currì in "Modu sicuru", per attivà l'applicazione explorer.exe è dopu rimborsà u OS in un statu sanu. Questu metudu pò esse adupratu quandu ci hè un puntu di recuperu nantu à u dispositiu, furmatu prima di apparisce un prublema di schermata nera.
- Prima di tuttu, avete bisognu di andà à "Modu sicuru". Per fà quessa, ripartite u computer è quandu hè urtu torna dopu u bip, tenisu premutu u pulsante F8.
- Un shell principiu à sceglie u tipu di u sistema. Prima di tutti, pruvate di attivà l'ultima bona configurazione cunnisciuta selezionendu l'opzione indicata aduprendu e e frecce nantu à i tasti è premendu Enter. Se u computer iniziendu normalmente, pensate chì u vostru prublemu sia risolto.
Ma in a maiò parti di i casi ciò ùn aiuta micca. Dopu, in u tippu di shell di scaricatu, selezziunate l'opzione chì implichi attivazione "Modu sicuru" cun sustinutu "Linea di cumannu". Next, cliccate Enter.
- U sistema hà da principià, ma solu a finestra si aprirà. "Linea di cumannu". Beat in it:
explorer.exe
Dopu avè accettatu a stampa Enter.
- U comando entratu attiva "Esploratore" è a shell grafica di u sistema cumincerà à apparìre. Ma s'è pruvatu à ripartite, u prublema tornerà, cusì significa chì u sistema deve esse rimborsatu in u so statu di funziunamentu. Per attivà un strumentu chì hè capace di fà a procedura, cliccate "Start" è andate à "Tutti i prugrammi".
- Aprite u cartulare "Standard".
- Entrate in u cartulare "Servizio".
- In a lista di strumenti chì si apre, selezziunate "Ripristinà sistema".
- A shell iniziale di u strumentu cumunale di u reanimazione hè attivata, induve da cliccà "Prossimu".
- Dopu una finestra hè lanciata, induve duverete selezziunu un puntu à cui u rollback sarà effettuatu. Aduprà l'usu di l'ultima versione, ma chì hè stata necessariamente creata prima chì u prublemu di a schermata nera si verifichi. Per migliorà e vostre scelte, selezziunate a casella. "Mostra altri ...". Dopu avè evidenziatu u nome di u puntu ottimale, cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra hè necessariu cliccà "Fatti".
- A finestra di dialogu si aprite quì confermate e so intenzioni cliccendu "Sì".
- L'operazione di rollback principia. A stu mumentu, u PC hà ripartitu. Dopu ch'ellu hè attivatu, u sistema deve cuminciare in u modu standard, è u prublema di a schermata nera sparisce.
Lezione: Andate in "Modu sicuru" in Windows 7
Metudu 2: Riprisate i file OS
Ma ci sò casi quandu i schedari di l'OS sò danneggiati tantu chì u sistema ùn carica micca ancu in "Modu sicuru". Ùn hè micca impussibile escludere una tale opzione chì u vostru PC ùn semplicemente esse u puntu di recuperu desideratu. Dopu avete da fà una procedura più complessa per rinasce u computer.
- Quandu si principia u PC, si vene à a finestra per selezziunate u tippu di boot, cum'è dimustratu in u metudu precedente. Ma sta volta sceglie da l'articuli presentati. "Risoluzione di i problemi ..." e premete Enter.
- A finestra d'ambiente di recuperu si apre. Da a lista di l'utili, selezziunate "Linea di cumandamentu".
- Interfaccia hè aperta "Linea di cumannu". In essa, inserite l'espressione seguente:
regedit
Assicuratevi di preme Enter.
- Shell inizia Editor Editor. Ma ci vole à ricordà chì e so partizioni ùn sò micca relative à u sistema operativu, ma à l'ambiente di recuperu. Dunque, avete bisognu di cunnessione addizionale di l'urive di Registro di Windows 7 chì avete bisognu di riparà. Per questo in "Editor" evidenziate a sezione "HKEY_LOCAL_MACHINE".
- Dopu à chì cliccate "File". In u listinu chì si apre, selezziunu "Carica un cespugliu ...".
- A finestra di carico di cespugliu si apre. Navigate in essa à a partizione nantu à a quale u vostru sistema operativu hè situatu. Dopu vai à i cartulari "Windows", "System32" è "Config". Se, per esempio, u vostru sistema operativo hè nantu à a unità C, allora u parcorsu cumpletu per a transizione deve esse u seguitu:
C: Windows system32 config
In u directory aperta, selezziunu u schedariu chjamatu "SISTEMA" è cliccate "Apertu".
- A finestra s'hè aperta "Cummandazione di rughjonu". Inserite in u so unicu campu un nome arbitrariu in latinu o cù l'aiutu di i numeri. Cliccate dopu "OK".
- Dopu à ciò, una nova sezione sarà creata in u cartulare "HKEY_LOCAL_MACHINE". Avà bisognu di aprì.
- In u cartulare chì si apre, selezziunate a cartella "Setup". In a parte diritta di a finestra, trà e voci chì si presentanu, trova u parametru "CmdLine" è cliccate nantu à ellu.
- In a finestra chì si apre, inserite u valore in u campu "cmd.exe" senza quotazione, allora cliccate "OK".
- Ora andate a finestra di proprietà di parametru "SetupType" cliccendu nant'à l'elemento corrispondente.
- In a finestra chì si apre, sustituete u valore attuale in u campu cù "2" senza quotazione è cliccate "OK".
- Poi si torna à a finestra Editor Editor in a sezione chì era precedentemente cunnessa, è selezziuta.
- Cliccate "File" e sceglite da a lista "Scaricate u bush".
- A finestra di dialogu aprirà in cui bisogna cunfirmà a decisione, cliccendu "Sì".
- Poi chjude a finestra Editor Editor è "Linea di cumandamentu"Hè cusì ritornu à u menù principale di l'ambiente di recuperu. Cliccate qui u pulsante. Reboot.
- Dopu avendu riavvitatu u PC hà apertura automatica. "Linea di cumandamentu". Battite a squadra quì:
sfc / scannow
Appughjà subitu Enter.
- U computer hà da controllà a integrità di a struttura di i file. S'ellu si capisce una violazione, a prucedura di recuperu di l'elemento chì cunsulta hè automaticamente attivata.
Lezione: Scansione di file Windows 7 per integrità
- Dopu u restauru hè finitu, digià u cumandatu chì seguitu:
shutdown / r / t 0
Appughjà Enter.
- U computer riavanu è accende normalmente. Hè impurtante tene à mente chì, sì i luggeri di sistema siano stati danneggiati, chì ha causatu una schermata nera, allora, abbastanza probabilmente, a causa principale di quissa puderia esse un'infezione viru PC. Allora, subitu dopu à a riparazione di e prestazioni di u computer, fate un check-out cù una utilità antivirus (micca un antivirus regolare). Per esempiu, pudete aduprà Dr.Web CureIt.
Lezione: Verificà PC per virus
Sì nessunu di i metodi sopra sposti hà aiutatu, allora in stu casu pudete installà Windows 7 sopra u sistema operativu operativu cù salvà tutte e impostazioni o reinstallà completamente u sistema operativo. Se queste azzioni falliscenu, ci hè una alta probabilità chì unu di i componenti hardware di u computer sia fallitu, per esempiu, un hard disk. In stu casu, hè necessariu riparà o rimpiazzà u dispositiu rotatu.
Lezione:
Installazione di Windows 7 in cima à Windows 7
Installà Windows 7 da u discu
Installazione Windows 7 da un drive flash
U mutivu principale di l'apparizione di una schermata nera quandu avvia u sistema in Windows 7 hè un aghjurnamentu installatu in maniera errata. Stu prublema hè "trattatu" da rolling u OS in un puntu precedente creatu o eseguendu a prucedimentu di recuperu di i file. Azzioni più radicali includenu dinò a stallazione di u sistema o a sostituzione di elementi di hardware.