Spessu ci sò i casi in cui hè necessariu registrà nantu à ogni situ solu per scaricà un file è dimenticà. Ma cù e-mail di base, vi abbonatevi à una newsletter da u situ è ottenite un gruppu di informazioni inutili è disinteressanti chì calchje a cassetta postale. Mail.ru specificamente per tali situazioni prevede un serviziu mail mail temporaneu.
Posta temporanea à Mail.ru
Mail.ru offre un serviziu speciale - "Anonymizer", chì ti permette di creà indirizzi e-mail anonimi. Tale mail pudete cancellà in qualunque tempu. Perchè avete bisognu? Aduprendu indirizzi anonimi, pudete evità spame: basta specificà a cassetta postale creata quandu si registra. Nisunu sarà capace à truvà l'indirizzu di u vostru mail principale se usate un indirizzu anonimu è, per quessa, ùn inviarà micca messaghji à u vostru indirizzu principale. Avete dinò l'opportunità di scrive lettere da a vostra cassetta postale principale, ma li mandate per nome di un destinatariu anonimu.
- Per aduprà stu serviziu, andate à u situ ufficiale di Mail.ru è accede à u vostru contu. Allora andate à "Impostazioni"cù u menu pop-up in u angulu in dirittu superiore.
- Poi in u menu à manca, andate à "Anonymizer".
- A pagina chì si apre, cliccate nantu à u bottinu. "Aggiungere un indirizzu anonimu".
- In a finestra chì si vede, inserite u nome libaru di a scatula, inserite u codice è cliccate "Crea". Facultativu, pudete ancu lascià un commentu è indicà induve e lettere saranu mandate.
- Ora pudete specificà quandu registra l'indirizzu di a nova cassetta postale. Cumu a necessità di uttene una posta anonima scomparisce, pudete cancellà quellu in u listinu dispunimentu. Spedite solu u mouse à l'indirizzu è cliccate nantu à a croce.
In questo modu, pudete sbarazzarsi di Spam in eccessu nantu à u mail principale è ancu mandà e-mail annunziatu. Questu hè una funzione appiccica uttene chì spessu aiuta quandu avete bisognu di aduprà u serviziu una volta è a scurdazione.