U vostru Avatar 2.0.0.2

À oghji ghjornu, sviluppatu un numeru abbastanza grande di prugrammi cù chì pudete scaricà i video, è unu di sti strumenti hè VideoCacheView.

Hè da basatu à sente chì stu prugramma hè molto diversa da analoghi. A caratteristica principale di VideoCacheView hè chì ùn dà micca l'occasione di scaricà video direttamente da u situ mentre guardà, cum'è a maggior parte di utilità simili. Stu prugramma ti permette di visualizzare a "cache" di parechji navigatori per copià vari file da u.

Recuperazione di cache

Quandu vedite certi video, sò carichi in a memoria cache di u vostru navigatore, è se dopu vogliono vede i nuvuti, u navigatore pò risturme veloce tutti i dati necessarii da a cache è vi ve dì di vede stu video senza ricaricare. Dopu un pocu, sta cache hè cancellata.

VideoCacheView dà ancu a possibilità di salvà i file da a cache in u vostru computer prima di esse cancellati.

Benefici di VideoCacheReview

1. U prugramma sustene a lingua rusa.
2. Per fà u VideoCacheView, ùn avete micca bisognu di preinstallà l'utilità in u computer.

Inconvenienti di VideoCacheReview

1. A maiò sputicheghe, e copie complete, ùn ponu micca esse recuperate da a cache.
2. U prugramma in a ricerca dà un numeru numeru di file cù nomi incomprensibili, ciò chì face difficiule da truvà i dati necessarii.

Vede ancu: Software pussibule per scaricà video da qualunu situ.

Dunque, ùn hè micca u megliu prugramma per scaricà video da i vari siti. U fattu hè chì u navigatore più spessu ùn conserva micca i clip à veru in a so cache, perchè segmenti di contenuti video o audio sò risturati. I sviluppatori anu avutu a funzione di cumincià i file video separati, ma in pratica quessa ùn aiuta micca l'utile à pruducà video in tutte e verità.

Scaricate VideoCacheView gratuitamente

Scaricate VideoCacheView da u situ ufficiale.

Catch Video I Clipgrab Ummy Video Downloader VideoGet

Share l'articolo in reti sociali:
VideoCacheView hè un prugramma libaru, faciule da usà di utraveru cuntenutu da u cache di u navigatore. Permette di salvà video, audio, grafica è altri file visualizzati in u vostru computer.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Nir Sofer
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 2.97