Software di edizione video


Ogni ghjornu più utenti si uniscenu à l'editing video. Per alcuni, u prucessu diventa un hobby interessante, è per certi utilizatori si sviluppa in un metanu di utraveru redditu.

Un grande numaru di editori di video cunfrontanu l'utenti cun una scelta scelta. In questu articulu cunsiderà brevemente alcuni di i migliori software di montaggio di video chì vi permetteranu di effettuà tutte e manipulazioni video necessarie.

Studio Pinnacle

Un editore di video famoso, chì ùn hè ancu divintatu a pruprietà di a famosa compagnia Coral.

L'editor di video fornisce à i utilizatori tutte e funzioni necessarie per l'editing video. In listessu tempu, l'interfaccia è a funzionalità di l'editor di video piacinu à i prufessiunali è l'utenti chì imparanu solu i basi di l'editing video.

U solu inconveniente hè a mancanza di una versione gratuita, chì permette di valutà e capacità di stu prugramma. Tuttavia, se dopu avemu acquistatu u pruduttu ùn serà micca soddisfatu, puderete rimborsà l'importo pagatu in 30 ghjorni.

Scaricate Pinnacle Studio

Sony vegas pro

Parlendu di software di edizione video professionale, devi sicuramente menzionà, forse, u prugramma più diffusa in i prufessi di u mondu sanu - Sony Vegas Pro.

L'editor di video ti permette di travaglià cun u discu di video in maniera globale, è u travagliu pò esse distribuito in parechji monitor. Dighjà si ponu in traccia di un'interfaccia avà praticosa cù u supportu di a lingua russa.

Scaricate u prugramma Sony Vegas Pro

Adobe After Effects

After Effects ùn hè micca un curatore di video cumuni, da allora Ùn hè micca adatta per a creazione di video longhi. U so missione principale hè di creà effetti eccezionali stupefacenti, oltre à l'installazione di piccole clip, screvisori per spettaculi TV è altri video non durabili.

Se si parla di e possibilità di After Effects, allora, cumu hè u casu di Adobe Photoshop, sò veramente senza fine. L'editor di video hè un pruduttu prufessiunale, tuttavia, ogni utilizatore, aduprendu materiale diducale da Internet, pò creà in maniera indipendente effetti speciali in stu prugramma.

Scaricate Adobe After Effects

EDIUS Pro

EDIUS Pro hè una soluzione professionale di edizione video, equipavata cù un gran numeru di funzioni è capacità di edizione video.

U prugramma ti permette di montà video in modalità multi-fotocamera, furnisce un'operazione à grande velocità in i computer chì ùn anu micca caratteristiche tecniche altu, è pudete scaricà materiali specifichi nantu à u situ web di sviluppatore per amparà à aduprà u prugramma. U solu inconveniente seriu hè a mancanza di supportu per a lingua russa.

Scaricate EDIUS Pro

Adobe Premiere Pro

Se Adobe After Effects hè un prugramma di creazione di effetti, allora Premiere Pro hè un editor di video full-featured.

U prugramma hè dotatu di una interfaccia elegante, potenti funzioni di edizione video, a capacità di definisce tasti caldi per quasi ogni azzione in l'editor, nant'à u supportu di lingua russa.

A versione più recente di questu editore di video sarà abbastanza difficilu per andà nantu à macchine fragili, dunque se u vostru computer ùn hà caratteristiche tecniche altu, hè megliu di guardà versu e alternative.

Scaricate Adobe Premiere Pro

CyberLink PowerDirector

Editor di video, destinatu à l'usu di prufessiunali è amatori.

U prugramma hà dui tipi di editori video - semplici è pieni. Sèmplice hè adatta à l'elaborazione di video veloce, full-fledged ha un set largu di funzioni, permettendu per installazione attenta di video.

Purtroppu, à u mumentu, u prugramma ùn hè micca dotatu di u supportu di a lingua russa, ma nant'à u tempu l'interfaccia hè elaborata cun cura di ogni utilizatore chì puderà amparà à travaglià in stu editatore video, se u volu.

Scaricate CyberLink PowerDirector

Avidemux

Editor di video cumpletamente gratuito cù una quantità decente di funzioni per effettuà a montazione di video.

U prugramma hà impostazioni avanzate per a conversione video, è vari filtri per migliorà a qualità di l'imagine è di u sonu.

U prugramma va funziunà bè nantu à i computer antichi è debuli, ma u svantaghju hè ovviamente incompletu russu, chì in certi posti hè assente à a mancanza in u prugramma.

Scaricate Avidemux

Movavi Video Editor

Eccu un editor video cù u supportu per a lingua russa è l'interfaccia pensosa.

U prugramma hà tutti l'utili per l'editing video di base, hè dotatu di filtri speciali per u travagliu cù l'imagine è u sonu, è dinò i set per aghjunghje tituli è transizioni.

Purtroppu, u periodu di adupru libaru di l'editor video hè limitatu à una settimana, ma questu hè abbastanza per capisce sì questu editori hè adattu per voi o no.

Scaricate Movavi Video Editor

Videopad Video Editor

Un altru editor video funzionale, chì, purtroppu, oghje ùn hà micca ricevutu u supportu di a lingua russa.

U prugramma ti permette di edità in maniera cumpleta video, registra audio, aghjuntà tracce sonore, sovrappi u testu, registra nantu à un discu, è usa vari effetti per video è audio.

U prugramma ùn hè micca libaru, ma un periodu di prova gratuito di 14 ghjorni permetterà à l'uterni di tracciate e so proprie conclusioni nantu à sta decisione.

Scaricate Videopad Video Editor

Windows film maker

Editore video standard per sistemi operativi cum'è Windows XP è Vista. Se sì u pruprietariu di unu di sti sistemi operativi, l'editor video hè già installatu nantu à u vostru computer.

Purtroppu, ùn hè micca possibile scaricà Movie Maker separatamente. Hè rimpiazzatu da un novu prugramma Studio Winows Live.

Scaricate Windows Movie Maker

Windows Live Movie Studio

Windows Live Movie Maker hè a reincarnazione di u primu popularu editore di video Windows Movie Maker. U editor hà ricevutu una interfaccia migliorata è novu funzioni, ma ùn hà micca perdutu a so praticità apparente.

U prugramma furnisce un set di funzioni di base, chì evidentemente ùn basterà abbastanza per i prufessiunali, ma hè abbastanza per l'editing video di casa.

Oltre à u fattu chì u prugramma abbia funziunità abbastanza è un'interfaccia user-friendly cun supportu per a lingua russa, hè distribuitu assolutamente gratuitu. Da sintesi, vale a stima chì Film Studio hè u megliu prufessu di montage di video simpru per i principianti.

Scaricate u prugramma Windows Live Movie Studio

Lezione: Cumu modifichi i video in Windows Live Movie Maker

Virtualdub

Un software libero per l'editing video è a cattura di l'immagini da una schermata di computer, chì ùn necessite micca stallazione in un computer.

Per uttene u prugramma, scaricate solu da u situ di sviluppatore è andate drittu à u lancia. Prima di l'utente aprirà prestazioni cum'è diversi attrezzi per l'elucarazione video, filtri incrustati per migliorà a qualità di l'imagine è di u sonu, a funzione di registra ciò chì accade nantu à u schermu di u computer è molto di più.

A sola sfumatura hè a mancanza di a lingua russa. Ma questu inconveniente hè facilmente sovrappositu per a qualità è a funzionalità di stu prugramma.

Scaricare VirtualDub

VSDC Video Editor

Programma nant'à libero per a montà di video in russo.

U prugramma ti permette di fà un montage di video di base, inizià a registrazione di audio è video da dispositivi cunnessi à un computer, registra u filmu finitu nantu à u discu è applicà vari effetti chì vanu à migliorà a qualità di a foto.

U prugramma ùn hè micca una soluzione avanzata per i prufessiunali, ma sarà un eccellente editore di video di casa, chì sarà contente cù a so simplicità è a so funzionalità.

Scaricate VSDC Video Editor

Oghje avemu revisu brevemente i vari redattori, trà i quali ogni uteru pò trovà u "unu". Quasi tutti i prugrammi di montage anu una versione di prova, è certi di esse liberi. Perciò, a questione chì prugramu hè megliu per a trasfurmazione di video pò esse solu risponde da voi