L'utenti chì avè appena avutu accesso à MacOS anu un pocu di dumande in quantu à u so usu, in particulari se hè statu possibili di travaglià solu cù Windows OS prima. Una di e funzioni primordiali chì un principiante pò affrontà hè di cambià a lingua in u sistema operativu di mela. Hè nantu à e cume di fà ciò, è sarà discusso in u nostru articulu oghje.
Cambia lingua in macOS
Prima di tutti, ponemu in mente chì, cambendu una lingua, l'utenti pò spessu significa una di dui travagli completamente diversi. U primu riguardu à u cambiamentu di a disposizione, cioè, u linguaghju immiscitale di introduzione di testu, u secondu à l'interfaccia, più precisamente, a so localizazione. Sottu sarà descrittu in dettaglio nantu à ognuna di sti opzioni.
Opzione 1: Cambia a lingua di introduzione (layout)
A maiò parte di l'usini domestici anu usatu à u minimu duie layout di lingua in un computer - u russo è l'inglese. U cambiu tra i dui, per via chì più di una lingua sia già attivata in macOS, hè abbastanza sèmplice.
- Se u sistema hà duie disposizioni, cambià di a chjama hè fatta simultaneamente premendu i tasti "COMMAND + SPACE" (u spaziu) nantu à a tastiera.
- Se più di duie lingue sò attivate in u sistema operativo, una chjave di più deve esse aghjunta à a combinazione di sopra - "COMMAND + OPTION + SPACE".
Hè impurtante: A differenza tra i tasti di tastiera "COMMAND + SPACE" è "COMMAND + OPTION + SPACE" Pò dì bè à l'imprudenza di parechji, ma ùn hè micca. U primu vi permette di cambià à u layout precedente, è dopu ritornu à quellu chì era adupratu davanti à ellu. Hè cusì, in casi chì più di dughjite di lingua sò aduprate, usendu questa combinazione, finu à u terzu, u quartu, etc. ùn vi ghjunghjite mai. Hè quì chì ghjunghje à u salvamentu. "COMMAND + OPTION + SPACE", chì ti permette di cambià trà tutte e disposizioni dispunibili in l'ordine di a so installazione, cioè in un cerchellu.
Inoltre, se dui o più lingue d'ingressu sò già attivate in MacOS, pudete cambià tra elli cù u mouse, in solu dui clic. Per fà quessa, truvate l'icona di bandierina in a barra di task (corrisponderà à u paese chì a lingua hè attualmente attiva in u sistema) è cliccate nantu à ellu, è dopu in a finestra di chjappà à spessu, aduprate u pulsu sinistro o u trackpad per seleziona a lingua desiderata.
Di quali duie manere hà sceltu di sceglie di cambià u pianu hè a tò. U primu hè più veloce è più pratice, ma ci vole à memorizà a combinazione, a seconda hè intuitiva, ma piglia più tempu. In u casu di l'eliminazione di i prublemi problematichi (è su qualchì versione di l'OS, questu hè pussibule) sarà discusso in a ultima parte di sta sezione.
Cambia una combinazione di tasti
Alcuni utilizatori preferenu aduprà a scelta rapida da tastiera per cambià u layout di lingua, altrimenti quelli installati in macOS per difettu. Pudete cambià e in solu pochi clic.
- Aprite u menu di l'OS è andate à "Preferenze di sistema".
- In u menu chì si vede, cliccate nantu à l'elemento "Tastiera".
- In a nova finestra, andate in tab "Scelta".
- In u menu di manca di sinistra, cliccate nantu à l'elemento. "Fonti di entrata".
- Selezziunate a scelta rapida predefinita premendu u LMB è inserite (premete nantu à a tastiera) una nova cumminazione quì.
Nota: Quandu hè installatu una nova combinazione di tasti, sia allatteru à ùn aduprà micca quellu chì hè adupratu in MacOS per chjamà un cumandamentu o fà qualche azzione.
Hè semplicemente è senza fatica, pudete cambià a combinazione di tasti per cambià rapidamente u layout di lingua. À propositu, in u listessu modu, pudete scambià tasti caldi "COMMAND + SPACE" è "COMMAND + OPTION + SPACE". Per quelli chì usanu spessu trè o più lingue, sta opzione di commutazione sarà assai più pratica.
Aghjunghje una nova lingua di entrata
Hà cusì chì a lingua richiesta è assente assente in u max-OS, è in stu casu hè necessariu di aghjunghjale manualmente. Questu hè fattu in i parametri di u sistema.
- Aprite u menu di MacOS è selezziunu quì "Impostazioni di sistema".
- Skip to section "Tastiera"è dopu cambia in tab "Input Source".
- In a finestra à a sinistra "Fonti di entrata di tastiera" selezziunate u layout desideratu, per esempiu, "Russian-PC"s'ellu ci vole à attivà a lingua russa.
Nota: In a sezione "Input Source" Pudete aghjunghje qualchì disposizione necessaria, o, cuntrariu, rimuovi quellu chì ùn avete micca bisognu, verificendu o deselezionendu e scatule davanti à elli, rispettivamente.
Addendu a lingua richiesta à u sistema è / o rimuovere quellu chì ùn hè necessariu, pudete facilmente cambià trà i schemi dispunibili usando i tasti di scelta rapida sopra indicati, cù u mouse o u trackpad.
Risolvendu i problemi cumuni
Comu avemu dettu sopra, à volte in u sistema operativu "mela" ci sò problemi per cambià u layout cun tasti caldi. Questu hè manifestatu cum'è stà - a lingua ùn pò micca cambià a prima volta o micca cambià nunda. A ragione di stu scopu hè abbastanza sèmplice: in e vecchie versioni di MacOS, a combinazione "CMD + SPACE" Era responsabile di chjamà u menu di u riflissori; in u novu, assistente vocale di Siri hè chjamatu in listessu modu.
Se ùn vulete micca cambià a combinazione di tasti usata per cambià a lingua, è ùn avete bisognu di Spotlight o Siri, ghjustu a disattivà questa combinazione. Se a presenza di un assistente in u sistema operativu hà un rolu di primu importanza per u vostru, avete da cambià a cumbinazione standard per cambià a lingua. Avemu scrittu quì sopra cumu fà, ma quì avemu da spieghjaraghju tempu nantu à a disattivazione di a combinazione per chjamà i "aiutanti".
A disattivazione di a chiamata di menu Spotlight
- Chjamate u menu di Apple è aprite "Impostazioni di sistema".
- Cliccate nantu à l'icona "Tastiera"in a finestra chì si apre, andate in tab "Scurte in tastiera".
- In a lista di l'utuli di menu situata à diritta, trova Spotlight è cliccate nantu à questu articulu.
- Deseleziona a casella in a finestra principale "Mostra a ricerca di u Spotlight".
A porta d'ogni ghjornu, a combinazione di i tasti "CMD + SPACE" sarà disattivatu per chjamà Spotlight. Pò dinò necessariu esse riattivatu per cambià u layout di lingua.
Disattivazione di l'assistente vucali Siri
- Ripetite i passi descritti in u primu passu sopra, ma in a finestra "Impostazioni di sistema" Cliccate nantu à l'icona di Siri.
- Vai à a linea "Scelta" è cliccate nantu à ellu. Selezziunu una di e scorciate disperse (sì "CMD + SPACE") o cliccate "Personalizza" è inserite a vostra scelta rapida.
- Per completamente disattivà l'assistente vucale Siri (in stu casu, pudete saltà u passu precedente), deselezziunate a casella accantu à "Enable Siri"situatu sottu a so icona.
Allora hè tantu facente "rimuovere" e combinazioni di tasti chì avemu bisognu cù Spotlight o Siri è aduprate sulu solu per cambià u layout di lingua.
Opzione 2: Cambia a lingua di u sistema operativu
Ciòvule, avemu parlatu in dettaglio nantu à a cambiazione di lingua in macOS, o, piuttostu, per cambià u layout di lingua. Dopu, discutemu cumu per cambià a lingua di l'interfaccia di u sistema operativu cumunu.
Nota: À esempiu, MacOS cun a lingua inglese predefinita sarà mostratu sottu.
- Chjamate u menu di Apple è cliccate nantu à u pughjilu "Preferenze di sistema" ("Impostazioni di sistema").
- Dopu, in u menu di opzioni chì si apre, cliccate nantu à l'icona cù a firma "Lingua è regione" ("Lingua è Regione").
- Per aghjunghje a lingua richiesta, cliccate nantu à u bottinu in forma di un segnu chjucu.
- Da a lista chì compare, selezziunu una o più lingue chì volete aduprà in futuro in u Sperimentu (in particulare a so interfaccia). Cliccate nantu à u so nome è cliccate "Add" ("Add")
Nota: A lista di i lingui dispunibili saranu divisi per linea. Di sopra, sò e lingue pienu appiunate da macOS - presenteranu l'interfaccia intera di u sistema, i menù, i messaggi, i siti, e l'applicazioni. Sottu a linea, sò lingue cun supportu incompletu - ponu esse applicate à prugrammi compatibili, à i so menù è à i messaggi chì sò visu. Forse certi siti web travaglianu cun elli, ma micca u sistema interu.
- Per cambià a lingua principale di MacOS, ghjustu trascinarlo à u cima di a lista.
Nota: In i casi in cui u sistema ùn supporti micca a lingua selezionata cume a principale, u prossimu in a lista sarà adupratu invece.
Comu si pò vede in l'imagine di sopra, cun muvimentu di a lingua selezionata à a prima posizione in a lista di lingue preferite, a lingua di tuttu u sistema hà cambiatu.
Cambia a lingua di l'interfaccia in macOS, cum'è si hè scumittutu, hè ancu più faciule ch'è cambia u layout di lingua. Ié, è ci sò assai più diffici, ponu esse sferenti solu sì una lingua senza supportu hè impostata cume a principale, ma stu difettu sarà correttu automaticamente.
Conclusione
In questu articulu, avemu esaminatu in dettaglio duie opzioni per cambià a lingua in macOS. U primu implica cambià a disposizione (lingua di input), u secondu - l'interfaccia, menu, è tutti l'altri elementi di u sistema operativu è prugrammi installati in ellu. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.