Cumu creà una storia in Instagram

A tecnulugia di BitTorrent hà digerutu densamente a vita di molte persone. Oghje ci sò un gran nùmeru di trackers di torrent chì offrenu migliaia o ancu milioni di file diversi da scaricà. I film, a musica, i libri, i ghjochi sò dispunibili in u dominiu publicu per tutti chì li vulanu. Ma quì ci sò più plus, ci sò l'incurva. U fornitore pò blocà l'accessu à i tracker è cusì impedisce u download o ancu rendere impossibile.

Se u client torrent ùn pò cunnesse à i tracker, ùn riceverà micca un elenciu di indirizzi di i participanti di a distribuzione. Dunque, a percentuale di trasferimentu di file scende o ùn carica micca. Benintesa, ci sò modi di bypassà u blocchimentu, ma andanu da utteni se sì sicuru chì u vostru fornitore hè in bloccu.

Bypass torrent torrent

Ci sò parechje maniere per ometà u blocchimentu di u torrent, ma per inizià ogni manipolazione di u torrent, avete bisognu di assicurà chì u fornitore in realtà blocchi tutte e connessioni da e reti di torrent. Per questu ci hè un prugramma speciale Blockcheck, chì determina u tipu di siti di bloccaggio. Hà dinò ancu bè cù l'identificazione di spoofing o di bloccà i servitori DNS, u blocchimentu per indirizzu IP è parechji altri.

Scaricate Blockcheck

  1. Scaricate l'ultima versione di l'applicazione.
  2. Sciffa l'archive è esegui l'utilità.
  3. Aspetta qualchi minuti.
  4. Dopu a verificazione, vi sarà mostratu u risultatu di ciò chì u vostru fornitore hè bloccante è cunsiglii di correzione.

Metudu 1: Usa Tor

Ci hè una rete Tor ind'u ricunnisciuta chì aiuta a aggirà tutte e limitazioni, ma ùn hè micca prugna per volumi chì sò aduprati da e reti di torrent. Hè pussibule chì a velocità ùn sia u più grande è ùn ci sarà più anonimu. Dopu sarà consideratu una opzione simplex chì utilizza sta rete solu esclusivamente per a cumunicazione cù i trackers. Per fà quessa, avete bisognu di una Tor alleata è configurata. Basta scaricà è eseguite u Browser Tor. Pudete cliccà subitu "Connect".

Per a configurazione di un prugramma torrent, seguitu sti passi:

  1. Aperate u client torrent. In questu esempiu sarà adupratu uTorrent.
  2. Andà in strada "Impostazioni" - "Impostazioni di prugramma" o aduprà una combinazione Ctrl + P.
  3. Cliccate nantu à la scheda "Cunnessione".
  4. Configurate u servitore proxy impostendu u tippu à SOCKS4. In u campu "Proxy" introduce indirizzu 127.0.0.1, è mette u portu 9050.
  5. Ora spiccà a casella "Restringendu tutte e query DNS lucali" è "Pruibizione di funzioni cun fughe di identità".
  6. Se avete un marcatu in l'elemento "Usa proxy per e cunnessioni P2P", allora rimuovi, hè superfluu. Questa funzione pò riduce a velocità di download.

  7. Applica i cambiamenti.
  8. Rinvià u torrent. Pigliate u caminu "File" - "Esce"Quandu riparte u clientela di novu.

Metudu 2: cunnesse à VPN

VPN hè una cunnessione di rete virtuale chì pò cifrà u trafficu di l'utente da u reindirizzamentu à traversu un server esterno chì pò esse situatu in qualunque paese. Ci hè VPN pagatu, ma pudete truvà e liberu.

U serviziu cun VPN gratuito

Un esempiu di cunnessione VPN verrà mostratu nantu à u sistema operativu Windows 10, allora in altri sistemi operativi, alcune opzioni ponu varie.

  1. Selezziunu un indirizzu à a cunnessione in a lista "Indirizzu IP di DDNS hostname (nome host ISP)".
  2. Andà in strada "Pannello di cuntrollu" - "Rete è Internet" - "Rete è Spartizione".
  3. Cliccate nantu à "Creazione è Configurazione di una Novu Connessione o Rete".
  4. Selezziunu "Cunnessione cù u travagliu" è cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
  5. In a prossima quistione, mette "No, creà una nova cunnessione" e cuntinuu cù u bottinu "Prossimu".
  6. Ora cliccate nantu à l'elemento "Usate a mo cunnessione à Internet (VPN)".
  7. In a prossima finestra, inserite i dati in u campu "Indirizzu in Internet". Pudete denominà a cunnessione è configurà a vostra praticità.
  8. Dopu cliccate "Crea".
  9. Andà à "Connessioni di Rete".
  10. Fate un clic destro su a cunnessione VPN è sceglite in u menù contestuale "Connect / Disconnect".
  11. In a finestra evidenziata, cliccate "Connect".
  12. Ora in u campu "Username" è "Password" entrate VPN. Conferma i dati cù u bottinu "OK".
  13. U prucessu di cunnessione andrà.

Dopu a prucedimentu, pudete sfruttare tutte e restrizioni regiunali è scaricà liberamente i file in u client torrent. Se avete un errore di cunnessione, pruvate à un altru indirizzu.

Quì sò stati elencati qualchi modi di basa per bypassà u client torrent di bloccaggio. Ora sapete cume scaricà facilmente i file cù torrent è ùn teme micca di restringe.