MDF (Media Disc Image File) hè un furmatu di discu image. In altre parole, hè un discu virtuale chì cuntene alcuni file. Spessu in sta forma sò ghjocati i giochi d'ordinatore. Hè logicu pruvà chì una unità virtuale vi aiuta à leggere l'infurmazioni da un discu virtuale. Per implementà sta procedura, pudete aduprà unu di i prugrammi spiciali.
Programmi per visualizà u cuntenutu di l'immagine MDF
A caratteristica particulare di e imà cù a estensione .mdf hè chì spessenu impiegà un file MDS company. Questu quandu pesa tantu menu è contiene informazioni nantu à a stessa immagine.
Dettagli: Cumu aprite u file MDS
Metodo 1: l'alcolu 120%
I schedari cù l'estensione MDF è MDS, più spesso creati da l'alcolu 120%. Ciò significa chì per a so scuperta, stu prughjettu hè più adupratu. L'alcolu 120%, ancu s'ellu hè un attrezzu pagatu, ma permette di risolve parechji prublemi associati à a registrazione di dischi è di creazione di immagini. In ogni casu, una versione di prova hè adatta per uttene una volta.
Scaricate l'alcolu 120%
- Vai à menu "File" è cliccate "Apertu" (Ctrl + O).
- Apparirà a finestra Explorer, in cui avete bisognu di truvà a cartella induve l'immagina hè salvata, è aprite u file MDS.
- U schedariu sceltu sarà visibile in a zona di travagliu di u prugramma. Rimane solu per aprite u so menù contestuale è cliccate "Muntà à l'apparecchiatura".
- In ogni casu, dopu un pocu (dipende da a dimensione di a maghjina), apparirà una finestra che vi dumanda di cuminciare o di vede u cuntenutu di u discu.
Ùn ùn agite micca attente à u fattu chì u MDF ùn hè ancu visualizatu in sta finestra. L'esecuzione di MDS hà da aprere cun u ventu u cuntenutu di l'immagine.
È pudete dopu cliccà dopu nantu à sta lima.
Metudu 2: DAEMON Tools Lite
Una bona alternativa à a versione precedente sarà DAEMON Tools Lite. Stu prugramma sembra più piacevule, è aprite u MDF attraverso di più veloce. Hè vera, senza una licenza, tutte e funzioni di DAEMON Tools ùn sò più dispunibili, ma questu ùn riguarda micca a capacità di vede un'immagine.
Scaricate DAEMON Tools Lite
- Aprite a tab "Images" è cliccate "+".
- Andate à u cartulare cun MDF, selezziunu e cliccate "Apertu".
- Ora hè basta à dopu clicà nantu à a denominazione di u discu per fà autostart, cum'è in Alcool. O pudete selezziunà sta immagine è cliccate "Mount".
U semplicemente trasferisce l'immagine desiderata in a finestra di prugramma.
U listessu risultatu serà se si aprite u file MDF "Quick Mount".
Metru 3: UltraISO
UltraISO hè ideale per a visione rapida di u cuntenutu di una immagine di discu. U so vantaghju hè chì tutti i file inclusi in u MDF, immediatamente visualizati in a finestra di prugramma. Tuttavia, per l'usu ulteriore duverà di fà l'estrazione.
Scaricate UltraISO
- In a tabulazione "File" uttene u puntu "Apertu" (Ctrl + O).
- Aprite u file MDF cù l'esploratore.
- Dopu un pocu di ghjornu, tutti i file di immagine appareceranu in UltraISO. Pudete aprà cun duplu clic.
È pudete cliccà nantu à una icona speciale nantu à u pannellu.
Metudu 4: PowerISO
L'ultima opzione per l'apertura di MDF hè PowerISO. Hà guasgiu u principiu di u funziunamentu cum'è UltraISO, solu l'interfaccia hè più amichevole in stu casu.
Scaricate PowerISO
- Chiama a finestra "Apertu" attraversu u menù "File" (Ctrl + O).
- Naviga versu u locu di magazzinamentu d'immagine è aprite ne.
- Come in u casu precedente, tutti i cuntenuti cumpareranu in a finestra di prugramma, è pudete aprire questi file cù un dopu clic. Per una ricerca rapida in u pannellu di travagliu ci hè un pulsante speciale.
Oppure usate u bottinu pertinente.
Cusì, i file MDF sò immagini di dischi. L'alcool 120% è i prugrammi DAEMON Tools Lite sò ideali per travaglià cù sta categoria di schedari. Permettevate di vede immediatamente u cuntenutu di l'immagine per via autorun. Ma UltraISO è PowerISO visualizanu una lista di file in e so finestre cù a capacità successiva di estrarre.