Aggiornamentu di Mappe NAVITEL in Prestigio Navigator


OS Windows 7 contiene un enorme numeru di funzioni diverse chì ùn sò micca cunnisciite da l'utenti cumuni. Tali funzionalità serve per effettuà travaglii strettamente puntati. Una tale funzione hè un login attivatu sottu à un prufessu temporaneu. Hè utile se ci hè bisognu di qualchì tempu per dà u vostru PC à un utilizatore chì pò fà azzioni chì danneghju a computer. I cambiamenti aperti à l'attivazione di un account temporaneu ùn sò micca salvati.

Disattivà l'ingressu cù un profilo temporaneu

Più spessu, l'utenti sò frontalmente cun un compitu quandu hè necessariu disattivà u profilo tempuraneu, è micca attivà lu. Questu hè à causa di u fattu chì a causa di tutti i tipi di situazioni di cunflittu à u livellu di sistema, bug, u travagliu scardariu di PC è in qualchi casu, u prufessu temporaneu hà a capacità di attivare in modalità automatica ogni volta chì si faci. Dopu avè eseguitu u scaricamentu cù un profilo temporaneu, ùn hè micca pussibule di fà azzioni familiari è di travagliu, è a maiò parte di i utilizatori ùn pò speglià spontaneamente perchè u latu esiste senza a so intervenzione (automaticamente).

Passemu à u metodo di currezzione di sta situazione. Se quandu accadi u PC in u angulu inghjettu a destra di u schermu ci hè una inscrizzione "Sei logu cun un prufessu temporaneu"Ciò significa chì ogni azzione, cumpletamenti nantu à stu computer, ùn serà micca salvata. L'eccezioni sò cambiamenti serii chì saranu fatti à u sistema operativo (saranu salvati). Ciò significa chì pudete cambià i dati in u registru sottu u profilu tempuraneu. Ma pè risolve parechji prublemi, ci vole un prufessu di base.

Avviate u sistema cun privilegi di amministratore è cumplete i passi chì seguite:

Lezione: Cumu uttene diritti di amministratore in Windows 7

  1. Vai à u seguitu indirizzu:

    C: Utenti (Utenti)

    In stu esempiu, u nomu di u prublema di prublema hè Drake, in u vostru casu pò esse differente.

  2. Copiate i dati da questu cartulare in a cartella di i profili di l'amministratore. Puru chì ci sighi troppi file in questa cartulina chì si copierà per un tantu tempu, pudete cambià u nome di a cartella.
  3. Duvete aprite l'editor di basa di dati. Premete chjude insieme. "Win + R" è scriviteregedit.
  4. In u Editor di u Registru in esecuzione, naviga per:

    SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows Windows NT CurrentVersion ProfileList

  5. Effettuà cancellazione di una sottusezzione chì finisce cù .bakè ripartite u sistema.

Dopu avè completatu tutti i passi chì sò stati descritti sopra, vai in u profilatu "cured". U prublemu serà riparatu. Windows 7 OS crea automaticamente un novu directory per memorizà i dati di l'utente in cui pudete inserire tutte e infurmazioni necessarie prima copiate in prima.