Ripara l'errore 0x80070005 in Windows 7


Avendu presi bè foto in u vostru iPhone, l'utente face quasi sempre u bisognu di trasmette li à un altru gadget di mela. Cumu per mandà foto, parramu ancu di più.

Trasferisce e immagini da un iPhone à un altru

Qui di sguardo vedemu diversi modi efficaci per trasferisce e immagini da un dispositivo Apple à un altru. Ùn importa micca si trasmette e fotografie à u vostru nuovo telefonu o inviate immagini à un amicu.

Metudu 1: AirDrop

Implicà chì un collega à chì vulete mandà e immagini sia attualmente vicinu à voi. In questu casu, hè raziunale aduprà a funzione AirDrop, chì vi permette di trasferì immediatamente e immagini da un iPhone à un altru. ma prima di aduprà questu arnesi, assicuratevi di:

  • Nant'à dui dispositivi, iOS 10 o tardi hè installatu;
  • In smartphones Wi-Fi è Bluetooth sò attivati;
  • Se a modalità modem hè attivata nantu à una qualsiasi di i telefoni, deve esse temporaneamente disattivata.
  1. Aprite l'applicazione di Foto. Sì avete bisognu di mandà parechje immagini, selezziunu u pulsu in u angulu in dirittu superiore "Selezziunu"è dopu sceglite e foto chì volete trasferisce.
  2. Tocca nantu à l'icona di spedizioni in u angulu in menu sinu è in a sezione AirDrop, selezziunu l'icona di u vostru interlocutore (in u nostru casu, ùn ci sò più utenti di l'iPhone).
  3. Dopu un pocu di minuti, e immagini saranu trasferite.

Metudu 2: Dropbox

U serviziu di Dropbox, cum'è l'altri nube di conservazione, hè estremamente cunveniente da aduprà per trasferisce e immagini. Cunsiderate u prucessu prucessu solu cù u so esempio

Scaricate Dropbox

  1. Se ùn avete micca già installatu Dropbox, scaricatu gratuitamente da l'App Store.
  2. Fighjate l'applicazione. Prima ci vole à caricare e immagini à u "nube". Se vulete creà una nova cartella per elli, andate in tab "Files", cliccate nant'à u angulu in alto à destra nantu à l'icona cù i punti ellissi, poi selezziunate l'element "Crea una Cartella".
  3. Inserite un nome per a cartella, allora cliccate nantu à u pulsante. "Crea".
  4. À u fondu di a finestra, tocca u pulsante "Crea". Un menu in più apparisce nant'à u schermu unni pudete selezzià "Carica una foto".
  5. Spuntate e immagini desiderate, selezziunate u pulsu "Prossimu".
  6. Marcate a cartella à a quale saranu aghjunte e immagini. Se a cartella predefinita ùn s'allieghja micca, tocca nantu à l'elemento "Sceglite un altru cartulare"è dopu cusì quellu chì vulete.
  7. U download di e immagini à u servitore di Dropbox inizia, chì a durata di dipende da sia a dimensione è u numeru di e immagini è a velocità di a vostra cunnessione Internet. Aspittate u mumentu induve l'icona di sincronizazioni vicinu à ogni foto scampa.
  8. Se avete trasmessu immagini à u vostru altri dispositivi iOS, poi per vederli, va puru à l'applicazione Dropbox sottu u vostru prufessu nantu à u gadget. Se vulete trasferisce e immagini à l'usu di un altru utilizatore, avete bisognu di "sparta" a cartella. Per fà quessa, andate in tab "Files" è selezziunà l'icona menu aghjunta accantu à u cartulare desideratu.
  9. Cliccate u pulsante ShareÈ poi inserite u vostru numaru di telefuninu mobile, login di Dropbox o l'indirizzu di e-mail di l'utente. Selezziunu u pulsante in l'angulu in dirittu superiore. "Mandà".
  10. L'utente riceve una notificazione da Dropbox indicendu chì avete accordatu l'accessu per vede è edità i file. A cartulare desiderata hè immediatamente visualizzata in l'applicazione.

Metudu 3: VKontakte

In larga parte, invece di u serviziu VK, quasi ogni rete sociale o messaggera istantanea cù a capacità di inviarte e foto pò esse aduprata.

Scaricate VK

  1. Fighjate l'applicazione VK. Swipe left left to open sections of the application. Selezzi un item "Messaggi".
  2. Truvate l'utente à cui avete intenzione di mandà e foto, è aprite un dialogu cun ellu.
  3. In u angulu in più à sinistra selezziunu l'icona cù un clip. Un menu in ulteriore apparirà nantu à u schermu in cui avete bisognu di marcà foto per trasmissione. À u fondu di a finestra, selezziunu u pulsante "Add".
  4. Una volta aghjuntu l'immagine aghjuntu, tuttu avete da cliccà nantu à u bottinu. "Mandà". A volta, l'interlocutore riceve immediatamente una notificazione nantu à i file inviati.

Metudu 4: iMessage

A praticà di fà una comunicazione tra l'utenti di i prodotti iOS à u piacè cum'è pussibile, Apple hà dighjà implementatu in missaghji standard un serviziu iMessage addizionale chì vi permette di mandà messaghji è immagini à altri utilizatori di iPhone è iPad per liberu.

  1. Prima, assicuratevi chì sia voi chì è u vostru interlocutore avete attivatu u serviziu iMessage. Per fà quessa, aprite i parametri di telefunu, e poi andate in a sezione "Messaggi".
  2. Verificate di cambià vicinu à l'elemento IMessage hè in stato attivu. S'ellu ci vole, abilite questu opzione.
  3. U casu hè restu per picculu - invia foto in u messaghju. Per fà quessa, aprite l'applicazione. "Messaggi" e selezziunà l'icona per a creazione di novu testu in u angulu in dirittu superiore.
  4. À a destra di a colonna "A" Toccate l'icona cù un segnu di più, è dopu in u cartulare chì vene, selezziunate u contu desideratu.
  5. Cliccate nantu à l'icona di a fotocamera in u angulu inferiore sinistro, allora andate in l'elemento "Media Library".
  6. Selezzi una o più foto da mandà, è po in fine di mandà u missaghju.

Notate chì quandu l'opzione iMessage hè attiva, i vostri dialoghi è u pulsante di invio vanno messu in evidenza in blu. Se l'utente, per esempiu, hè u pruprietariu di un telefonu Samsung, allora in questo casu u culore sarà verde, è a trasmissione sarà fatta cume un SMS o MMS cumu una tariffa stabilita da u vostru operatore.

Metudu 5: Backup

È sì andate da un iPhone à un altru, hè più impurtante per voi di copiate assolutamente tutte e immagini. In questo casu, avete bisognu di creà una copia di salvezza per poi installarla nantu à un altru gadget. U modu più praticu per fà ciò in u vostru computer hè di utilizà iTunes.

  1. Per cumincià, avete bisognu di creà una copia di salvezza effettiva nantu à una macchina, chì dopu sarà trasferita à un altru dispositivo. Più nantu à questu hè descrittu in u nostru articulu separatu.
  2. Per di più: cumu un backup di l'iPhone in iTunes

  3. Quandu hè creata a copia di salvezza, cunnessa u secondu dispositivo à u computer per chì u sincronizimu ora. Aprite u menu di cuntrollu di u gadget, cliccendu nantu à a so icona in u riquadro superiore di a finestra di prugramma.
  4. A apre a tabulazione in a zona di manca "Revisione"cliccate nantu à u bottinu Restore da Copia.
  5. Ma prima di avè principiatu u prucessu di stallazione di backup, a funzione di ricerca deve esse disattivata in u iPhone, chì ùn sceglie micca i dati esistenti da u dispositivo. Per fà quessa, aprite i parametri, selezziunate u vostru contu in cima, è poi andate in a sezione ICloud.
  6. Dopu, per cuntinuà, aprite a sezione. "Trova iPhone" e spostate a toggle vicinu à questu articulu in a posizione inattiva. Inserite u vostru password ID di Apple.
  7. E tutte e impostazioni necessarie sò state fatte, chì significa chì torneremo à Aytyuns. Cumprà a ripresa, è dopu cunfirmà l'iniziu di u prucessu, dopu avè selezionatu u backup già creatu.
  8. In casu chì avete attivatu in precedenza a funzione di crittografia di backup, u sistema vi dumanderà di fà un passcode.
  9. Infine, u prucessu di recuperu accumarà, chì duvete di solitu 10-15 minuti. Una volta finita, tutte e foto contenute in u vechju smartphone seranu trasferite in una nova.

Metru 6: iCloud

Nuvimentu nuvule integratu iCloud ti permette di conservà tutti i dati aghjuntu à l'iPhone, inclusi foto. Trasferendu e fotografie da un iPhone à un altru, hè praticosa di aduprà stu serviziu standard.

  1. Prima, verificate se avete a sincronia di foto attivata cù iCloud. Per fà ciò, aprite le impostazioni di u smartphone. In cima di a finestra, selezziunate u vostru contu.
  2. Apertu a sezione ICloud.
  3. Selezzi un item "Foto". In a nova finestra, attivate l'elemento Libreria media di ICloudper abilità u carregamentu di tutte e foto da a biblioteca in u nube. Perchè tutte e foto scattate esse mandate immediatamente à tutti i vostri dispositivi aduprati sottu una una ID di Apple, attivate l'elemento "Upload to My Photostream".
  4. È infine, le foto caricate in iCloud pò esse dispunibule non solu per voi, ma dinò per l'altri utilizatori di dispositivi Apple. Per aprì l'occasione di vede e foto, attivate u switch per cambiamenti vicinu à l'elemento "ICloud Photo Sharing".
  5. Apertu l'applicazione "Foto" nant'à u tab "Generale"è poi cliccate nantu à u pulsante “A scansione aperta”. Inserite un titulu per u novu album, è dopu aghjunghje e immagini.
  6. Aggiunzi quiddi utilizatori chì avrananu accessu à e foto: per fà quì, cliccate nantu à l'icona di segnu più nant'à u pannellu di diritta, è selezziunà u contu desideratu (sia indirizzi di posta elettronica sia numeri di telefuninu sò accettati).
  7. Inviti saranu mandati à questi cuntatti. Tramite l'apertura, l'utenti pò vede tutte e foto in prima risoluta.

Quessi sò i modi principali per trasferisce e immagini à un altru iPhone. Se avete conoscenza di altre soluzioni più pratiche chì ùn sò micca incluse in l'artìculu, assicuratevi di spartite elli in i commenti.