Recuperazione di dati nantu à Android in Dr. Fone di Wondershare

Ogni pruprietariu di un telefonu è un tablet in Android pò accadere chì dati impurtanti: contatti, foto è video, è possibilmente i documenti sò stati cancellati o scumparsi dopu resettatu u telefunu in e impostazioni di fabbrica sì hè scurdata).

Nanzu, aghju scrittu nantu à u 7 prugramma di recuperu di Android Data, pensatu per i stessi scopi è chì ti permette di recuperà e dati nantu à u vostru dispositivo Android. Tuttavia, cum'è si hè statu finutu da i commenti, u prugramma ùn face micca sempre u travagliu: per esempiu, parechji dispositivi moderni, definiti da u sistema cum'è un lettore multimediale (cunnessione USB via u protocollo MTP), u prugramma ùn hà micca "vede".

Wondershare Dr. Fone per Android

U prugramma di recuperà i dati nantu à Android Dr. Fone hè un pruduttu sviluppatu da un sviluppatore cunnisciutu di software per recuperà i dati perduti, aghju avutu scrittu nantu à u so prugramma Wondershare Data Recovery.

Provemu à aduprà a versione di prova free di u prugramma è vede ciò chì pudete recuperà. (Scaricate una versione di prova di 30 ghjorni libera quì: //www.wondershare.com/data-recovery/android-data-recovery.html).

Per u testu, aghju duie telefoni:

  • LG Google Nexus 5, Android 4.4.2
  • Telefono senza nome in Cinese, Android 4.0.4

Secunnu l'infurmazioni nantu à u situ, u prugramma sustene a recuperazione da Samsung, Sony, HTC, LG, Huawei, ZTE è altri produttori. I dispositivi non supportati ponu necessità di root.

Per u prugramma di travaglià, avete bisognu di attivà a debug USB in i parametri di sviluppatore di dispositivi:

  • In Android 4.2-4.4, andate in a configurazione - infurmazione nantu à u dispositiu, è cliccate ripetutamente nantu à l'elemento "Custruisci u numeru" finu chì un messagiu si capisci chì tu sò un sviluppatore. Dopu, dopu, in u menu di regolazioni principali, selezziunate "Opzioni di sviluppatore" è abilite a debug USB.
  • In Android 3.0, 4.0, 4.1 - basta à andà à e opzioni di sviluppatore è attivare a debug USB.
  • In Android 2.3 è più vechju, andate à l'impostazioni, selezziunate "Applicazioni" - "Sviluppatore" - "Debugging USB".

Tentate di recuperu di dati nantu à Android 4.4

Quindi, cunnessa u vostru Nexus 5 per via USB è lancia u prugramma Wondershare Dr.Fone, prima u prugramma tenta d'identificà u mo telefonu (definisce cum'è Nexus 4), allora comincia à scaricà u driver da Internet (avete bisognu di accetta di l'installazione). Hè ancu necessaria cunfirmazione di a debugging da stu computer à u telefuninu stessa.

Dopu un breve intervallu di scansione, riceve un missaghju cù u testu chì "Attualmente, a riparazione da u vostru dispositivo ùn hè micca supportata. Per a recuperazione di i dati, fate root." Offri ancu istruzzioni per avè radice in u mo telefonu. In generale, fallimentu hè pussibule per u mutivu chì u telefuninu hè relativamente novu.

Recuperà in un anzianu telefonu Android 4.0.4

U prufessu successu hè statu fattu cun un telefuninu di Cinese, nantu à chì un ripristino dura era fattu prima. A carta di memoria hè stata rimossa, aghju sceltu di verificà s'ellu hè pussibule di recuperà i dati da a memoria interna, in particulare, interessatu à i contatti è e foto, perchè spessu sò impurtanti per i pruprietari.

Sta vota a procedura era un pocu diversa:

  1. À u primu stadiu, u prugramma hà segnalatu chì u mudellu di telefunu ùn pò micca esse determinatu, ma pudete pruvà à recuperà i dati. Cosa aghju accunsentitu.
  2. In a seconda finestra, aghju sceltu "Scansione profonda" è aghju fattu a ricerca di dati perduti.
  3. In realtà, u risultatu hè 6 fotografie, in altrò trovate da Wondershare (a foto hè vista, pronta per a risturazione). I contatti è i messaggi ùn sò micca ripristinati. Tuttavia, u fattu chì a ripruduzione di i contatti è di u storicu di i messaggi hè pussibule solu in dispositivi supportati hè scrittu ancu in l'aiutu in linea di u prugramma.

Comu pudete vede, ancu micca troppu successu.

Eppuru, aghju raccomandatu di pruvà

Malgradu u fattu chì u mo successu hè dubbiu, mi raccomanda di pruvà stu prugramma se avete bisognu di ripristinà qualcosa nantu à u vostru Android. In a lista di dispositivi supportati (vale à dì quelli per i quali ci sò i piloti è a riparazione duve esse successu):

  • Samsung Galaxy S4, S3 con diverse versioni di Android, Galaxy Note, Galaxy Ace e altri. A lista per Samsung hè estremamente spaziosa.
  • Un gran numeru di telefoni HTC è Sony
  • Telefoni LG è Motorola di tutti i mudelli popolari
  • E altri

Dunque, se avete unu di i telefunini o tavolette supportati, avete boni prublemi per restituisce dati impurtanti è, à tempu, ùn incontrarete micca i prublemi causati da u fattu chì u telefuninu sia cunnessu cun MTP (cum'è a prugramma precedente chì aghju descrittu).