Facendu una previsione per i video di YouTube

Nisunu negerà u fattu chì quandu sceglie un video in YouTube, l'utente guarda prima a so anteprima, è solu dopu à quellu à u nomu stessu. Hè sta cover chì serve da un elementu seducente, è hè per quessa ch'ellu hè impurtante sapè cume una foto in un video in YouTube, se avete intenzione di impegne seriamente à travaglià annantu à u travagliu.

Vede ancu:
Cumu abilità a monetizzazione nantu à YouTube
Cumu cunnessu a rete di affiliazione in YouTube

Requisiti di copertura di video

Purtroppu, ùn tutti i utilizatori chì sò stati registrati è chì creau u so propriu canale di YouTube ponu inserisce una foto in u video. U privilegiu deve esse guadagnatu. In precedenza, in Youtube, i reguli eranu assai più seriosi, è per avè permessu di aghjunghje copertine à u video, avete prima per cunnessu a monetizzazione o a rete di affiliazione, ora i reguli sò eliminati, è avete bisognu di scontri di trè requisiti:

  • avè una bona reputazione;
  • micca viulazione e linee di a cumunità;
  • cunfirma u vostru contu.

Cusì, tutti i trè elementi chì pudete verificà / esegue in una pagina - "Status è Funzioni". Per ghjunghje, seguite e istruzioni:

  1. Cliccate nantu à l'icona di u vostru profilo, chì si trova in u angulu in dirittu superiore.
  2. In a finestra di dialogu chì vene, cliccate nantu à u "Studio creativu".
  3. In a pagina chì si apre, fate attenzione à u pannellu di manca. Dunque ci vole à cliccà nantu à l'elemento "CHANNEL". Allora in u menu espansiu, selezziunu"Status è Funzioni".

Allora avà aghju nantu à a pagina necessaria. Quì si pò seguità immediatamente i trè aspetti sopra. Mostra a vostra situazione di reputazione (Conformità à i diritti d'autore), un rating di conformità à i principi di a comunità, è indica chì u vostru canale hè confirmatu o micca.

Fighjate dinò chì ci hè un blocco appena sottu: "Icone persunalizate in u video"Quandu vi hè l'accessu negatu, sarà evidenziatu cù una linea rossa. Quessa, quessa significa chì i requisiti soprafatti ùn sò micca soddisfatti.

Se in a vostra pagina ùn ci hè micca avvertimentu di viulazione di u dirittu è i principii di a comunità, allora pudete andà in sicuru à a terza voce - per confermà u vostru contu

Verificazione di u account di YouTube

  1. Per cunfirmà u vostru contu di YouTube, avete bisognu, mentre nantu à a stessa pagina, cliccate "A cunfirmà"chì hè situatu à fiancu à a vostra immagine di profilo.
  2. Vede ancu: Cumu verificà u vostru canale di YouTube

  3. Vi sò in a pagina di destra. A cunfirmazione stessa hè effettuata per mezu di un messaghju SMS cun un còdice chì deve esse inseritu in u campu d'entrata pertinente.
  4. In a colonna "In quale paese sì?"Sceglite a vostra regione. Dopu sceglite a metà di riceve u codice. Pudete riceve per mezu di un messaghju SMS o cum'è un missaghju audio (una chiamata sarà ricevuta sul tuo telefonu in cui u robot vi dettà u vostru codu per voi duvule u coddu).
  5. Dopu avè selezionatu sti dui voci, si aprirà un sottomenu in cui pudete selezziunu una lingua pratica per u ligame "cambia lingua", è deve specificà u vostru numaru di telefonu. È impurtante à indicà u numeru, cumandendu immediatamente cù i numeri (senza segnu)".+"). Dopu avè inseritu tutti i dati necessarii avete bisognu di clicà"Per mandà".
  6. Riceverete un SMS nantu à u telefuninu, induve u codice sarà indicatu, chì, per quessa, duverà esse inseritu in u campu pertinente per entrà, è poi preme u "Per mandà".

Nota: per una ragione per cui u messaghju SMS ùn ghjunghja micca, pudete torna à a pagina precedente è aduprà u metudu di cunfirmazione cù u missaghju automaticu di vede.

S'ellu hè andatu bè, apparirà un messagiu nantu à u monitoru chì vi avverrà. Avete basta à cliccà "Continuate"per accede à a capacità di aggiungere immagini à u video.

Inserite e immagini in u video

Dopu tutte e istruzioni di sopra, vi sarà subitu trasferitu à a pagina già cunnisciuta: "Status è Funzioni"quì ci sò dinò piccole cambiamenti. Prima, in u locu induve era un bottinu"A cunfirmà", avà ci hè un zitellu è hè scrittu:"Confirmatu"è secunnu bè"Distintivi video personalizati"hè oghje sottu sottumessu da una barra verde. Tale hè quellu chì avete a possibilità di inserisce e immagini in u video. Ora ci hè à capisce cumu fà.

Vede ancu: Cumu tagli una video in YouTube

Tuttavia, inizialmente devi pagà l'attenzia di e regule per aghjunghje copertine à un video, chì altrimenti, vi scaccerete e reguli di a cumunità, u vostru puntuazione diminuirà è sarete prufu di l'abilità di aghjunghje e vitture à u video. Ancu di più, per violazioni gravi di u video ponu esse bloccatu, è avete a monetizzazione disattivata.

Dunque, avete bisognu di sapè solu 2 reguli:

  • A foto utilizata deve esse conforme à tutti i principii di a cumunità di YouTube;
  • Nant'à e copre ùn pudete micca mandà scene di violenza, propaganda di qualcosa è immagini di natura sessuale.

Benintesa, u primu elementu hè nebbiosu, chì include un tuttu di reguli è raccomandazioni. Tuttavia, hè necessariu da cunnosce cun elli per non dannà u vostru canale. Dettagli di e regule di a cumunità, pudete lee in sezione pertinente in u situ di YouTube.

Per fà una anteprima di u video, avete bisognu:

  1. In u studio creativu andate à la sezione: "Video manager"in quale categoria da selezzià:"Video".
  2. Vedite una pagina chì mostra tutti i video chì avete aghjustatu in precedenza. Per definisce a foto nantu à a copertura in unu di elli, ci vole à cliccà nantu à u "Cambia"sottu à u video à chì vorrete aghjunghje.
  3. Avà avete un editore di video aperto. Tra tutti l'elementi chì avete bisognu à cliccà nantu à u "Prudenza distintiva"chì si trova à a destra di a video stessa.
  4. Puderete vede l'Esploratore, induve duverete pavà a strada per l'immagine chì vulete mette nantu à a copertura. Dopu avè selezionatu, cliccate "Apertu".

Dopu à ciò, aspettate u download (pochi secondi) è a foto selezionata sarà definita cum'è una cover. Per salvà tutte e mudifiche, avete bisognu di clicà "Post". Prima di ciò, ùn vi scurdate di compilà tutti l'altri campi impurtanti in u editor.

Conclusione

Comu pudete vede, per fà una anteprima di u video, ùn avete micca bisognu di sapè assai, è chì seguite e istruzioni di sopra, pudete fà quì in pochi minuti. Hè impurtante per ricordà chì, per a viulazione di e regole di YouTube, pudete esse multatu, chì finalmente sarà visualizatu nantu à e statistiche di u canale.