A maiò parte di i utilizatori sò cunsunanti cù i gadget di desktop di Windows 7, chì certi cercanu da dove scaricà i gadgets di Windows 10, ma micca assai persone cunnoscenu un prugramma libaru per decorà Windows, aghjunghjendu vari widget (spessu bellu è utile) per u desktop cum'è Rainmeter. Circa oghje è parlà.
Così, Rainmeter hè un picculu prugramma libaru chì ti permette di decorà u vostru desktop Windows 10, 8.1 è Windows 7 (tuttavia, funziona ancu in XP, ancu s'è apparutu appena à l'epica di stu sistema) cù l'aiutu di "skins" chì rappresenta un widget per u desktop (simili à Android), cume informazioni nantu à l'usu di risorse di sistema, ore, avvisi di e-mail, meteo, lettori RSS è altri.
Inoltre, ci sò migliaia di varianti di tali widget, u so design, cume i temi (u tema contiene un set di pelli o widget in u listessu stile, oltre à i so parametri di configurazione) (in seguitu in a screenshot hè un esempiu simplici di widget di Rainmeter sul desktop Windows 10). Pensu chì pò esse interessante almenu cume un esperimentu, ancu, u prugrammu hè completamente innocui, open source, free è hà una interfaccia in rusa.
Scaricate è installate Rainmeter
Pudete scaricà Rainmeter da u situ ufficiale di //rainmeter.net, è l'installazione hè fatta in pochi passi simplizi - sceglie a lingua, tippu di stallazione (vi prupone di sceglie a "standard"), è u locu di stallazione è a versione (ti si chiede di installà x64 in versioni supportate di Windows).
Subitu dopu a stallazione, se ùn sceglite micca u marca curretta, u Rainmeter si mette automaticamente in marcia è aprisce immediatamente una finestra di benvenuta è parechji widget predefiniti nantu à u desktop, o vi hè solu da fà vede una icona in a zona di notificazioni.
Aduprà Rainmeter è aghjuntu widget (pelli) à u vostru desktop
Prima di tutti, pudete vogliu rimuovere a metà di i widget, cum'è a finestra di benvenuto, chì sò stati automaticamente aghjunti à u desktop di Windows, per cliccà nantu à un elementu inutile cù u dirittu di u mouse è selezziunà "Close Skin" in u menù. Pudete ancu spostarli à i punti pratichi cù u mouse.
È avà circa a finestra di configurazione (chjamata cliccendu nantu à l'icona di Rainmeter in a zona di notificazioni).
- Sulla scheda "Skin", pudete vede l'elencu di pelli installate (widget) dispunibuli per aghjunghje à u vostru desktop. In listessu tempu, sò piazzati in cartelle, induve a cartella di vucali primu di solitu significa "tema" chì cuntene pelli, è sò in sottocartelle. Per aghjunghje un widget per u vostru desktop, selezziunu u schedariu qualcosa.ini E cliccate nant'à u buttu "Download", o solu dopu cliccate cù u mouse. Quì pudete aduprà manualmente i parametri di u widget, è se necessariu, u chjare cù u bottinu rispettivu in cima à destra.
- A tabulazione "Temi" contiene una lista di temi attualmente installati. Pudete ancu salvà temi Rainmeter persunalizati cun un gruppu di pelli è i so locu.
- A tabulazione "Impostazioni" ti permette di abilità l'entrata di log, cambia certi parametri, selezziunu a lingua di l'interfaccia, è l'editor per i widget (toccherà à stu).
Cusì, per esempiu, selezziunu u widget "Rete" in u tema "Illustro", per difettu, cliccate doppiu u file Network.ini è u widget di attività in rete di u computer apparisce nant'à u desktop cù l'indirizzu IP esterno (ancu se utilizzi un router). In a finestra di controllo di Rainmeter, pudete cambià certi parametri di a pelle (coordinate, trasparenza, metti in cima à tutte e finestre o "appiccicose" per u desktop, etc.).
Inoltre, è possibile edità a pelle (solu per questu, un editor hè statu sceltu) - per fà ciò, cliccate nantu à u bottu "Modifica" o fate un clic col Drittoriu nantu à u file .ini è selezziunate "Cambia" da u menù.
Un editore di testu apre cù informazioni nantu à u travagliu è l'apparenza di a pelle. Per alcuni, pò sembà difficiula, ma per quiddi chì anu travagliatu cù script, i file di configurazione o i linguaggi di marcatu almeno un pocu, cambià u widget (o ancu creendu unu basatu annantu) ùn hè micca difficiule - in ogni casu, culori, dimensioni di fonti è ancu altri. i parametri ponu esse cambiati ancu senza entrà in essa.
Pensu, chì avia giocatu un pocu, qualcunu capiscia subitu, se ùn cun a mossa, ma cù l'inserimentu, cambia a posizione è e l'impostazioni di l'epiccà è passà à a quistione prossima - cumu scaricà è installa altri widget.
Scaricate è installate temi è pelli
Ùn ci hè un situ ufficiale per scaricà temi è pelli per u Rainmeter, ma pudete truvallu nantu à parechji siti russo è stranieri, certi di i set più famosi (siti in Inglese) sò nantu à //rainmeter.deviantart.com / and //customize.org/. In più, sò sicuru, pudete truvà facilmente siti russi cun temi per Rainmeter.
Dopu avè scaricatu un tema, cliccate puru nantu à u so schedariu duie volte (di solitu, si tratta di un file cun l'estensione .rmskin) è l'installazione di u tema cumincerà automaticamente, dopu chì apparirà novu skin (widget) per arricchisce u desktop di Windows.
In certi casi, i temi sò in un file zip o rar è rapprisentanu una cartella cun un set di sottocartelle. Se in un sì archariu ùn vedite micca un file cù l'estensione .rmskin, ma un file chjamatu rainstaller.cfg o rmskin.ini, allora per installà un tale tema, devi seguitu:
- S'ellu hè un archiviu ZIP, cambia solu l'estensione di file in .rmskin (bisogna prima attivà a visualizzazione di e estensioni di i luggeri, se ùn sò micca incluse in Windows).
- S'ella hè RAR, allora disimpa li, ziple (pudete usà Windows 7, 8.1 e Windows 10 - cliccate à dirizzione diritta nantu à una cartella o un gruppu di file - trasmette - una cartella ZIP cumpressata) è rinominatela in un file cun estensione .rmskin.
- Se questu hè una cartulina, allora imballa in un ZIP è cambia a estensione à .rmskin.
Suppusu chì certi di i mo lettori puderanu esse interessati à Rainmeter: usando questu utilità vi permetterà di cambià veramente a cunfusione di Windows, rendendu l'interfaccia irrogniscibili (pudete ricercà e disegni in qualchì parte da Google, inserendu "Rainmeter Desktop" cum'è una richiesta di presentazione pussibule modifiche).