Guida di Installazione di Linux cù Flash Drives

Ùn si utilizza micca i dischi per installà Linux in un PC o in un laptop. Hè assai più faciule brucia una immagine in una unità flash USB è Installate velocemente un novu OS. Ùn hè micca duvuta scervatevuli cù u drive, chì pò esse ancu esistutu, è ùn avete micca duvendu preoccupatu per u discu graffiatu. Dopu seguendu e istruzioni semplici, pudete facilmente installà Linux da una unità amovibile.

Installà Linux da un drive flash

Prima di tuttu, avete bisognu di una unità formattata in FAT32. U so volumu deve avè almenu 4 GB. Inoltre, se ùn avete micca un'impresa Linux ancora, allora di sicuru, l'Internet sarà à una bona velocità.

Formattà i media in FAT32 ti aiutera à ai nostri istruzioni. Si tratta di formattazione in NTFS, ma i procedimenti saranu listessi, solu in ogni lochi chì avete bisognu di sceglie l'opzione "FAT32"

Lezione: Cume formattà una unità flash USB in NTFS

Ci vole à avverà chì quandu installà Linux in un laptop o in un tablet, questu apparecchju deve esse collegatu (in una prugna).

Passu 1: Distribuzione di download

Hè megliu à scaricà una immagine da Ubuntu da un situ ufficiale. Ci ponu sempre truvà a versione attuale di u sistema operativo, senza preoccuparti di virus. U schedariu ISO pesa circa 1,5 GB.

Uu situ ufficiale di Ubuntu

Vede ancu: L'istruzzioni per recuperà i file eliminati nantu à un drive flash

Passu 2: Creà un drive flash di boot

Ùn basta micca basta à lassà l'imagine scaricata nantu à l'unità flash USB, ci vole à esse bè registrata. Per questi scopi, pudete aduprà unu di l'utili particulari. Ad esempio, piglià u prugramma Unetbootin. Per avè a missione, fate quì:

  1. Inserite l'unità flash USB è fate u prugrammu. Togliete "Disk Image"selezziunate "ISO Standard" e truvate a maghjina nantu à u computer. Dopu, specifichi l'unità flash USB è cliccate "OK".
  2. Apparirà una finestra cù u statu di registrazione. Quandu hè finitu cliccate "Esce". Ora i lima di u kit di distribuzione appariranu in l'unità flash.
  3. Se u drive di boot hè creatu in Linux, allora pudete aduprà l'utilità integrata. Per fà ciò, scrivite a richiesta di ricerca di applicazioni "Creà un discu di avviatore" - I risultati seranu l'utilità desiderata.
  4. In i vostri bisogna specificà a maghjina utilizzata da l'unità flash USB è cliccate nantu à u bottinu "Crea una dischi bootizabile".

Per sapè di più nantu à a creazione di i media di avvicinamentu cù Ubuntu in i nostri istruzioni.

Lezione: Cumu creà una unità flash USB di bootable cù Ubuntu

Passu 3: Setup di u BIOS

Perchè u computer sia in putenza di u drive USB, devi configurà qualcosa in u BIOS. Pò esse accessu cliccendu "F2", "F10", "Elimina" o "Esc". Poi seguite una serie di passi semplici:

  1. Aprite a tab "Boot" è andate à "Unità di Hard Disk".
  2. Quì installà u drive USB à u primu mezu.
  3. Ora andate à "Priorità di l'apparecchimentu di l'avvio" è assignate a priorità di u primu trasportatore.
  4. Salvà tutte e modifiche.

Questa pratica hè adatta per AMI BIOS, pò differisce per altre versioni, ma u principiu hè uguale. Per altre informazioni nantu à sta procedura, leghje u nostru articulu nantu à a configurazione di u BIOS.

Lezione: Cume mette a scarpa da u drive flash USB

Passu 4: Preparà à l'installazione

La prossima volta chì riavete u PC, u discu di avvialmente si mette in furia è vedete una finestra cù una scelta di a lingua è di u modu di avvio di l'OS. Dopu, fate u seguitu:

  1. Selezziunu "Installazione di Ubuntu".
  2. A finestra successiva mostrerà una stima di u spaziu di u discu libru è se esiste una connessione Internet. Pudete ancu menzionà scaricà l'aggiornamenti è l'installazione di software, ma pudemu fà dopo l'installazione di Ubuntu. Cliccate "Continue".
  3. A seguitu, selezziunate u tipu d'installazione:
    • installate un novu sistema operativo, lascendu u vechju;
    • installate un novu sistema operativo, in sostituzione di l'antica;
    • partizii u discu duru manualmente (per utilizatori esperti).

    Fate una opzione accettabile. Avemu prupostitu di stallà Ubuntu senza disinstallà da Windows. Cliccate "Continue".

Vede ancu: Cume salvà i schedari se u drive flash ùn aprite micca è chiede di formattà

Passu 5: Allocate Spaziu di Dischi

Apparirà una finestra induve avete bisognu di spartizione u discu duru. Questu hè fattu muvendu u separatore. A sinistra hè u spaziu riservatu per Windows, à a destra - Ubuntu. Cliccate "Installazione avà".
Notate chì Ubuntu richiede un minimu di 10 GB di spaziu in discu.

Passu 6: Complete l'installazione

Avete bisognu di sceglie u vostru fuso orariu, a disposizione di a tastiera è creà un account di l'utente. L'installatore pò ancu suggerisce di importà dati di account di Windows.

Dopu à l'installazione hè completa, un riavevu di sistema hè necessariu. In questu casu, vi sarà dumandatu di rimuovere l'unità flash USB in modo chì a messa in autolu ùn ricusturi micca (se hè necessariu, restituite i valori precedenti in u BIOS).

In conclusione, mi vogliu dì chì aderendu à sta istruzzione, vi permetterà di registrà è installà Ubuntu Linux da un drive flash.

Vede ancu: Telefono o compressa ùn vedi micca un drive flash: i motivi è a soluzione