Instagram hè micca solu una applicazione per cumpartisce e foto, ma ancu i video chì ponu esse carregati sia per u vostru profilo è per a vostra storia. Se avete apprezzatu un pocu video è vittutu di salvarli, aduprà e funzioni incorporate ùn funzionanu micca. Ma ci sò prugrammi speciali per u scaricamentu.
Scaricate video da Instagram
L'applicazione standard di Instagram ùn permette micca di scaricà i video d'altri versu u vostru telefonu, ciò chì limita assai l'utenti di u social network. Ma per una tale prucunzione, applicazioni speciali sò state sviluppate chì ponu esse scaricate da l'App Store. Pudete ancu aduprà u vostru computer è iTunes.
Metudu 1: Applicazione Infernu
Great app per scaricà rapidamente i video da Instagram. Diffonde in a simplicità in a gestione è in u design piacevule. U prucessu di download ùn hè ancu particu longu, dunque l'utente duverà aspettà solu circa un minutu.
Scaricate Inst Down gratuitamente da l'App Store
- Prima ci vole à avè un link à u video da Instagram. Per fà quessa, truvate u postu cù u video desideratu è cliccate nantu à l'icona cù trè punti.
- Cliccate "Copia u Link" è si salverà in u clipboard.
- Scaricate è aprite l'applicazione. "Inst Down" annantu à l'iphone. Quandu hè in esecuzione, u ligame copiatu in precedenza hè automaticamente inseritu in a linea desiderata.
- Cliccate nantu à icona di scarica.
- Aspettate finu chì u download hè completo. U schedariu sarà salvatu in l'applicazione. "Foto".
Metudu 2: Scrittura di u Schermi
Pudete salvà tù un video da un profilo o di una storia da Instagram registendu un video di u schermu. Dopu, diventerà dispunibule per a mudificazione: a ritruvà, a rotazione, etc. Considerà una di e applicazioni per a schermata di registrazione in iOS - DU Recorder. Questa pratica rapida è pratica include tutte e funzioni necessarie per travaglià cù video da Instagram.
Scaricate DU Recorder gratuitamente da l'App Store
Questu opzione funziona solu per i dispositivi chì sò installati iOS 11 o altru. E versioni di u sistema operativu quì sottu ùn supportanu micca l'applicazioni di catturazione di schermi, perciò ùn si pò scaricà da l'App Store. Sì ùn avete micca IOS 11 o supérieur, allora usate Metudu 1 o Metru 3 da questu articulu.
Per esempiu, pigliemu l'iPad cù a versione di IOS 11. L'interfaccia è a sequenza di passi in u iPhone ùn sò micca diverse.
- Scaricate e app Recorder annantu à l'iphone.
- Andà à "Impostazioni" dispositivi - "Punto di cuntrollu" - "Personalizà a gestione di l'elementi".
- Individuà a lista "Screen Record" è cliccate "Add" (plus signu à manca).
- Andate in a barra di strumenti di accesso rapido scorrendu da u fondu di u schermu. Preme e tenete u bottinu di registrazione à destra.
- In u menu chì si vede, selezziunu DU Recorder è cliccate "Start Broadcast". Dopu 3 seconde, a registrazione di tuttu ciò chì accade nantu à u schermu in una qualsiasi applicazione cumincerà.
- Aprite Instagram, truvate u video chì avete bisognu, accende è aspettate ch'ellu sia finitu. Dopu, allora, spegne a registrazione, riavendo a Barra Strumenti di Accessu Rapidu è cliccendu nantu à "Smetta di trasmissione".
- Aprite DU Recorder. Vai à la sezione "Video" è selezziunate u video chì avete appena scrittu.
- À u fondu di u schermu cliccate nantu à l'icona. Share - "Salva video". Sarà salvatu in "Foto".
- Prima di salvà, l'utente puglie u trim di u lugiziu cù i strumenti di u prugramma. Per fà quessa, andate in a sezione di edizione cliccendu nantu à unu di l'icones chì si chjama nantu à u screenshot. Salvà u vostru travagliu.
Metudu 3: Aduprà un PC
Se l'utente ùn voglia micca di ricorrerà à prugrammi di terze parti per scaricà video da Instagram, puderà aduprà u computer è iTunes per risolve u travagliu. Prima ci vole à scaricà a video da u situ ufficiale di Instagram à u vostru PC. Dopu, per scaricà video à iPhone, aduprate iTunes da Apple. Cumu fà sta sempiternu, leghje l'articuli sottu.
Ulteriori dettagli:
Cumu scaricà i video da Instagram
Cume trasferisce video da un computer in iPhone
In conclusione, dà da nota chì a registrazione di a schermata, à cumincià cù iOS 11, hè una caratteristica standard. Tuttavia, avemu guardatu l'applicazione di terze parti, perchè ci sò più strumenti di edizione in questu, chì aiutanu à scaricà è à trattà i video da Instagram.