Cume à marcà una persona in video Instagram

I pruprietari di dispositivi Android da u popolari produttore Xiaomi sò spessu perplessi da a quistione d'installazione di u lugiziale di sistema in i so dispositivi, perseguendu scopi diversi. L'articulu chì seguitu discute di modi per adeguà, reinstallà, cambia u tippu è ripresenta u firmware di u smartphone Xiaomi Redmi Nota 3 PRO.

Malgradu l'equilibrio di i cumpunenti di hardware chì caratterizzanu Xiaomi Redmi Nota 3 PRO (RN3 PRO), oltre à l'altu livello di implementazione di a funzionalità di MIUI OS, solu quiddi utenti di mudelli ponu dichjarà chì u smartphone sia pienu adattatu. chì pò cuncerà.

Informazione impurtante

Prima di cunsiderà cumu interagisce cù u lugiziale di sistema di u dispositiu, hè necessariu notà dui punti importanti:

  1. Pudete aduprà assemblei di OS è componenti di software di sistema, chì sò dispunibuli di riferimentu in l'articolo, solu per u mudellu Xiaomi Redmi Note 3 PRO, custruitu basatu à un prucessore Qualcomm, indipende di a quantità di RAM / ROM (2/16 o 3/32) di u dispositivo! Quessi smartphone sò stati fabbricati da u fabbricante sottu u nome di u còdice "Kenzo".

    Assicuratevi chì u dispositiu esistente currispondu à u mudellu, chì sarà discusu in u materiale sottu, u modu più faciule per aduprà l'applicazione Android Antutu benchmark:

    • Installate Antutu Benchmark da u Google Play app store è esegui l'utellu.

      Scaricate Antutu Benchmark da Google Play Store

    • Vai à la sezione "U me dispositivo" da a schermata principale Antutu è fate vede u valore di l'elemento "Dispositiu" in a lista "Informazione basica". S'ellu hè indicatu "kenzo"L'istruzzioni in stu materiale valanu per a vostra copia di u smartphone.

    Essere attenti! Malgradu u fattu chì i metudi per reinstallà u sistema operativo nantu à i dispositivi Xiaomi è l'utili per fà sta operazione sò quasi uguale, in u casu di mudellu-like "kenzo" opzioni ("kate", "henessy") sò aduprati, ripitemu, file è software utilizzati quandu crei le istruzzioni sò differenti!

  2. Malgradu u fattu chì tutte e istruzzioni di seguito sò più volte utilizzate in pratica, è l'utili prugrammi pruposti sò assai efficaci è dimostrati, ùn si à u scurdu:

    L'interventu in u prugramma di sistema di u dispositiu Android in ogni casu hè accumpagnatu da u risicu potenziale di dannighjini à questu rughjonu è pò cunduce à conseguenze imprevisti! Tutta a responsabilità di i risultati di e operazioni, cumprite quelle negative, si trova solu nantu à l'utente chì li esegue!

A preparazione di reinstallà Android

Prima di iniziate à intervene in u lugiziale di sistema di u vostru smartphone in alcun modu, deve fà eseguisce parechji passi preparatori. Una pronta preparazione assicura a sicurità di u firmware è a realisazione di u risultatu desideratu senza prublemi è malfunzionamenti, è permette ancu di fà un PC à a vostra disposizione, chì pò esse adupratu cum'è strumentu per ripresenta u dispositivo à travaglià se qualcosa và male.

L'implementazione di u stadiu prupratoriale in u quadru di stu materiale hè svolta aduprendu strumenti privativi sviluppati da Xiaomi per furnisce à l'utenti l'abilità di praticamente tutti i tipi di interazione cù a parte di u lugiziale di i dispositivi di u fabbricante.

Passu 1: account MI

A maiò parte di i prupietarii di RN3 PRO cunniscenu probabilmente e capacità di u cuntinu MI è adupru successu cù u funziunamentu di u so dispositivo. U contu specificatu sarà necessariu ancu quandu si eseganu e prucedure separate accumpagnanu u travagliu cù u software di sistema di u dispositivo. Se sentite parlà di a "chiave" di sopra per accede à i servizii Xiaomi per a prima volta, avete bisognu di seguità l'istruzzioni per creà lu da l'articolo à u ligame sottu e loga in u vostru contu nantu à u vostru smartphone.

Leggi ancu: Cumu registrà u Miu Cuntinu

Passu 2: Installu l'assistente di Mi Telefunu

L'azienda di Xiaomi offre prugramma funzionale per u travagliu cù i dispositivi di marca. L'applicazione di u manager di telefunu hè statu chjamatu MiPhoneAssistant, è cù u so aiutu, pudete esegui una varietà d'operazioni in relazione à a reinizettà Android, è u prucessu di u firmware sè.

I svantaghji di MiPhoneAssistant 3.0 includenu a mancanza di una traduzzione ufficiale di l'interfaccia di l'applicazione in lingue chì ùn sò micca Cinese, ma questu prublemu hè statu risoltu da sviluppatori terzi. Per ottene a versione inglese di Mi Assistant in u vostru PC, seguite sti passi:

  1. Scaricate è spacchite l'archive chì cuntene u kit di distribuzione di u strumentu è u pacchiu cun file per trasfurmà l'interfaccia di u manager in Inglese da u seguitu link:

    Scaricate Mi Phone Assistant 3.0 per travaglià cù un smartphone Xiaomi Redmi Note 3 PRO

  2. Run u installatore "Mi Phone Assistant 3.0.exe" è cliccate nant'à e so finestre i tasti marcati nantu à i screenshot:
    • Primu (1):

    • Allora (2):

    • In più (3):

    • E, infine, - (4), dopu allora chì u prucessu di copia i schedari in un discu PC comincia:

  3. Aspettate chì l'installazione sia cumpleta.

  4. Deselezziunate a casella accantu à (1) in u screenshot sottu e cliccate nantu à u solu bottinu (2) in a finestra finale di l'installatore.

  5. Copia u directory "mi_phone_assistant.res" da l'archiviu cù u installatore in u clipboard.
  6. Cambia directoryC: / Programmi (x86) / MiPhoneAssistantè sguassate a cartella in esse "mi_phone_assistant.res".
  7. Incolla da u clipboard in u cartulare MiPhoneAssistant a cartella copiata in paragrafo 5 di stu manuale.
  8. Avvia u prugramma cliccendu nantu à u so nome in u Menu Principale di Windows.
  9. U telefuninu Assistant hè pronta per aduprà, resta à accede à u vostru Account Mi per accede à e funzioni di l'applicazione.

Passu 3: Modi di Funziunamentu, Verificazione di l'installazione di i Driver

Cume à a maggior parte di i dispositivi Android, l 'strumentu più efficace per eseguirà u firmware cumpletu è manipule affine è un computer personale equipavu cù prugrammi specializati. Per assicurà l'interazione di "fratellu maiu" è un dispositivo mobile, i driver sò necessarii.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Xiaomi Redmi Nota 3 L'utenti PRO chì avete finitu u passu di preparazione in precedenza, cioè installatu MiPhoneAssistant, anu da ùn preoccupassi per a presenza di driver per interagisce cù u dispositiu in u so sistema - tutti i componenti facenu parte dell'applicazione specifica è sò integrati in Windows durante a stallazione.

In ogni casu, sottu u ligame presenta l'archiu cù i piloti per u mudellu in questione. Se durante a prova descritta in seguitu, nessunu di i cumpunenti ùn hè micca installatu, installatu manualmente.

Scaricate i driver per u firmware Xiaomi Redmi Nota 3 PRO

Per verificà a giustizia di l'installazione di u driver è simulatu cum'è di cambià a pera in vari stati, apri "Manager di dispositivi" e cunnesse u dispositiu, traduttu in i modi seguenti.

Vedi ancu: Cumu aprite Manager di Disposizioni

  1. Debugging USB (Debugging on YUSB). Per attivà a modalità carregata nantu à u telefonu Android:
    • Aprite "Impostazioni" MIUI, andate à a sezione "Circa u telefunu" è dopu cù cinque tocchi veloci nantu à l'elemento "MIUI Version" attivate u menù "Per sviluppatori".
    • Ritornu à a lista principale di a configurazione di l'OS, in a sezione "SISTEMA E DISPOSITU" toghjera "Impostazioni avanzate" è poi tocca l'elemento "Per sviluppatori".
    • Attiva duie switch: prima "Debugging USB" (dopu allora, ci sarà una dumanda chè vo avete bisognu à cunfirmà toccà "OK"), è dopu "Installazione per USB" (Sarà necessariu dopu in u corsu di alcune manipolazioni cun PC).
    • Assicuratevi chì a lista di dispositivi affissata "Manager di dispositivi" dopu cunnessu u telefonu, ci hè un articulu "Interfaccia ADB".

  2. RICUPIATURA - ambiente di recuperu. Per trasmette u dispositivo à stu statu:
    • Spegni u telefonu è poi preme simultaneamente "Vol +" è "Potenza".
    • Fighjate e chjave finchè u chjaccu mostra i menù di l'ambiente.
    • Sceglite a "Menu Principale" articulu di recuperu "Cunnessu cù MiAssistant" e cunnesse u telefonu à a porta USB. In "Manager di dispositivi" articulu apparirà "Interface ADB Android".
  3. FASTBOOT - u modu principale per effettuà operazioni relative à u travagliu cù a parte di software di u RN3 PRO aduprendu un PC:
    • Spegni u telefunu è premete i tasti per quessa "Vol -" è "Potenza".
    • Tenite i pulsanti finu quandu u simbulu di Xiaomi, u coniu riparazione u robot, compare in u schermu.
    • Quandu cunnesse Redmi Note 3 PRO in modalità "FASTBOOT" Per u PC, u telefuninu deve esse spiccatu in "Manager di dispositivi" in a forma di "Interface Bootloader Android".
  4. Edl (Download di emergenza) - pudete dì u statu di emergenza in cui u telefuninu pò andà cum'è a seri danni à u prugrammu. U dispositariu di u computer in a modalità EDL hè definitu cum'è "Qualcom HS-USB QDLoader 9008".

    In certi casi, quandu si lampeggia cù certi metudi RN3 PRO, sta manera pò esse cambiata forzatamente è in modi diversi. U modu più faciule per fà ciò è cù l'aiutu di un script specializatu di Fastboot:

    • Scaricate è unzip l'archive chì contene u script in u ligame chì seguita:

      Scaricate script per cambià Xiaomi Redmi Nota 3 PRO à a modalità EDL

    • Mette u dispositivo disattivatu in u modalità "FASTBOOT", cunnessa à PC.
    • Eseguite u schedariu eseguibile edl.cmd. Dopu un pocu di seconde, a schermata di u telefuninu si spegne, è u LED nantu à u cascu lampjarà in rossu - u dispositivo hè cambiatu in modalità EDL.

Passu 4: Backup

Se a mancanza di effettuà l'azione preparatoria descritta quì vi prene puru l'occasione di lampà u RN3 PRO da un computer, allora u rifiutu di creà una copia di backup di l'infurmazioni cumparate in u telefunu durante a so operazione pò dà à conseguenze assai più catastrose.

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

Hè raccomandatu di creà una copia di salvezza di tuttu ciò chì hè impurtante prima di ogni reinstallazione di u sistema nantu à u dispositiu, in quantu pudete! Ricordate, ancu sì avete un utilizatore sperimentatu è fidu di a sicurezza di e prucedure eseguite - a riassicuranza ùn hè mai superfluu!

L'informazione da a memoria di i dispositivi Xiaomi pò esse archiviata aduprendu diversi metudi. In più di l'uttrui individuali pruposti in l'articolo à u ligame di sopra, pudete aduprà l'utelli integrati in MIUI. In i nostri materiali, queste soluzioni sò dighjà considerate, è à u riguardu di u Redmi Nota 3 Pro, si applicavanu raccomandazioni per l'altri mudelli di u fabbricante.

Vede ancu:
Cumu fà un backup di l'infurmazioni da u dispositiu Xiaomi in MiCloud
A creazione di un backup locale di l'infurmazioni da i dispositivi Xiaomi

E seguendu e istruzioni sottu li permetterà di salvà a quasi tutte l'infurmazioni di l'utente da u dispositiu à un discu PC, è poi restituisce l'infurmazioni in u vostru smartphone in qualunque tempu. L'utellu utilizatu hè u manager sopra descrittu per travaglià cù dispositivi Xiaomi - MiPhoneAssistant.

  1. Avvia u Mi Assistant, accede cù u vostru login è password di u Cuntinu Mi.
  2. Connettu RN3 Pro cun pre-attivatu "Debugging USB" è "Installazione per USB" to pc.
  3. Quandu u dispositivo hè definitu in u prugramma è l'infurmazioni nantu à u so hè visualizatu, cliccate "BACKUP".
  4. In a sezione applicazione chì si apre, cliccate "Nuovo backup".
  5. Fighjulà a mostra di u smartphone - mostra una richiesta di accessu à u telefuninu di Mi PC Suite - toghjera "Permette".
  6. Aspittate l'analisi di l'infurmazioni salvate in a memoria di u dispositivo, - a scomparsa di a notificazione "Leggere i dati nantu à u dispositiu ..." in a finestra di l'assistente Mie.
  7. In a finestra MiPhoneAssistant piazzate e spezie sottu à l'iconi currente in a tipa di dati archiviu. Cumu aghjunghje segni sopra u bottinu "Start Backup" a quantità di spaziu nant'à u discu di u salvamentu hà da cambià.
  8. Per cuminciare a copia di l'infurmazioni da u telefuninu in u discu PC, cliccate nantu à u bottu "Start Backup".
  9. Aspettate chì u prucedimentu di l'archiviu sia finitu. A procedura ùn hè micca veloce, è pudete monitorà cun a barra di prugressu.
  10. Quandu hè creata a copia di salvezza, u bottinu diventa attivu in a finestra di l'Assistente. "Complete"cliccate nant'à.
  11. Questu completa l'archiviu di l'infurmazioni da u RN3 PRO. I cartulari di backup sò salvati in un cartulare "mi_assistant_backup"situatu in a radice di u partitu di u discu sistema informaticu.

Per recuperà i dati dopu:

  1. Connettu u telefuninu à u PC in a stessa manera cumu per creà un backup. Cliccate "RISTORE" in a finestra di l'Assistente Mi.
  2. Fate truvà u passaghju per a situazione chì risponde à a copia di salvezza, i dati da i quali vogliono restaurà, cliccate "NEXT".
  3. Sceglite a casella accantu à i tipi di dati chì vulete tornà à u vostru telefonu è cliccate "Avia ripristinatu".
  4. Aspettate finu chì u prucessu di trasferisce l'infurmazioni da u discu PC à a memoria di u dispositiu hè cumpletata.
  5. À a fine di u prucessu di recuperu, un bottinu apparirà in a finestra di Mi Assistant "OK" - premete quellu, dopu chì pudete scunciate u dispositivo da u computer.

Passu 5: Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu

Se u scopu di u firmware Redmi Note 3 PRO ùn hè micca solu torna a stallazione / l'aggiornamentu / riavvicinà a versione di u shell di u mumentu ufficiale MIUI, ma un interventi più seriu è a rimpiazzamentu di u lugiziale di sistema o di i so componenti singuli cù soluzioni di terze parti, avete bisognu di sblocchje u caricatore di dispositivi in ​​prima pagina. A pratica hè fatta da un metudu ufficiali è descrittu in l'articolo:

Leggi ancu: Sbloccà u carregatore di avvicinamentu di Xiaomi

Quandu esiru manipolazioni cù metodi separati proposti in stu articulu, esse attenti - a descrizione di e istruzzioni indica chì l'operazioni elencate in esse valenu per e dispositive chì u so caricatore di avvicinamentu ùn hè micca sbloccatu!

Passu 6: Scaricate i Pacchetti Software

In realtà, l'ultimu passu preparatoriu descrittu in stu articulu pudia esse statu piazzatu in primu locu. L'aspettu principale in ogni travagliu hè di determinà i so scopi è capisce ciò chì risulti vulietà ghjunghje, è à riguardu di reinstallà u prugrammu nantu à RN3 PRO, quessa si manifesta in u determinazione di u tipu è a versione di Android chì puderà controllà u funziunamentu di i componenti hardware di u smartphone doppu tutte e manipolazioni.

I tipi di firmware MIUI sò descritti in u materiale à u ligame sottu, induve pudete trovà una descrizione di i metudi per scaricà pacchetti è indirizzi in a rete globale, chì sò archiviati cun software software.

Per di più: sceglie u firmware MIUI

I link per scaricà tutti i lìnci usati durante l'esperimenti fatti per creà stu articulu, si trovanu in a descrizzione di i metudi di u firmware. In quantu à l'usu, à eccezione di l'OS basata nantu à Android 8.1 Oreo da l'esempiu à a fine di u materiale, l'usu dighjunerà a ricerca di queste soluzioni indipendente in Internet è sceglie u pruduttu più adattu per se stesse installendu è teste varie opzioni, penseremu solu à u metodo d'installazione.

Come lampà Xiaomi Redmi Nota 3 PRO

Una ampia gamma di strumenti pò esse aduprata per travaglià cù a parte di u software di Redmi Note 3 PRO, chì u più efficace di esse sò descrittu in seguitu. Sceglite un strumentu è una insegna in cunfurmità cù u statu iniziale di u dispositiu è, in una misura maggiore, cù u risultatu desideratu, cioè u tippu / versione di u sistema operativo in u quali hè operatu u dispositivo.

Metudu 1: Integratu in l'utile MIUI

Dobbiamo pagà un omu per i sviluppatori di dispositivi di software di sistema Xiaomi - anu dotatu u sistema operativu MIUI di una massa di strumenti funzionale, ma facenu à usà. U primu modu per reinstallà Android nant'à RN3 PRO, chì cunsideremu, hè u più faciule da implementà è necessariamente ùn necessità nisunu micca diversu da u smartphone accussì e di cunnessione à a Wi-Fi. Tutte l'azione sò effettuate cù l'applicazione Android. "Aggiornamentu di u sistema"integratu in tutte e versioni di l'OS ufficiale.

U nome di questu strumento scrive u so scopu principale - a ricezione è l'installazione di l'aggiornamenti OTA, ma l'utensu vi permette di installà qualchi tipi (stabili / sviluppatore) è versioni di u MIUI ufficiale. Què u seguitu dimostra a transizione da sviluppatore MIUI 10 v8.8.23 in stabile MIUI 9 v9.5.6.0, ma u manualu funziona ancu per tutte e altre combinazioni di assemblei OS installati è installati.

Scaricate MIUI 9 firmware per l'installazione cù l'utili di l'OS in Xiaomi Redmi Note 3 Pro

U metudu descrittu sottu assume a rimozione cumpleta di l'infurmazioni da un smartphone, allora ùn vi scurdate micca u bisognu di pre-creà un backup di tuttu ciò chì hè impurtante!

  1. Scaricate u zip-package cù l'assemblea MIUI desiderata. Dopu, copia a memoria interna RN3 PRO risultante, se u download hè fattu cù un PC.
  2. Aprite "Impostazioni" MIUI è và à a sezione "Circa u telefunu".
  3. Tapnite "Aggiornamentu di u sistema"Allora aprite u menu di l'azione avanzata, cliccendu nantu à i trè punti in cima di u schermu à a destra. L'elementu menu desideratu hè "Selezziunu i cunfirmatori"tocca u so nome.
  4. In u apertura "Esploratore" Andate à a posizione di u schedariu cù u firmware. Dopu, selezziunate a casella accantu à u nome di u pacchettu è tocca "OK".
  5. Aspettate a verità di u pacchettu per autenticità, è dopu da u disimanu. Sottu à a query di sistema resultante per a necessità di eliminà dati tapnite "Refresh".
  6. Poi cunfirmate u vostru permessu per eliminà dinò i dati da a memoria di u telefuninu, premendu "Cancella". Cusì, u dispositivo riavanu è l'installazione di l'OS comincerà da u schedariu, accumpagnatu da u visu nantu à a schermata di notificazioni "MIUI hè aggiornatu, ùn ripisete micca u dispositivo" è una barra di prugramma di riempimento. Ulteriori procedure sò automate, aspettate u RN3 PRO di ruminà e u schermu di benvenuta di u sistema operativu apparirà dopu l'inizialisazione di i so cumpusitori.
  7. Dopu, determinate i parametri principali di u MIU installatu è riprisenterai i dati, se necessariu.
  8. U firmware chì utilizza u strumentu standard da Xiaomi hè cumpletatu, pudete aduprà u dispositivo chì esegue MIUI selezionatu quandu scarichi a versione di u pacchettu.

Metudu 2: Assistente Telefunu Mi

Ripetutamente dinò sopra, u manager di MiPhoneAssistant hè equipavatu, annantu à a funzione, di travaglià cù u software di sistema di dispositivi Android Xiaomi. Если вы выполнили все рекомендации, относящиеся к подготовке и изложенные выше, приложение уже установлено на вашем ПК и готово помочь не только в переустановке, обновлении, возврате на более старую версию официальной МИУИ, но и при восстановлении системного ПО, переставшего функционировать нормально (аппарат не загружается в ОС).

В примере ниже продемонстрирована установка системы, пакет с которой нужно предварительно загрузить на диск ПК. Используемая сборка - MIUI 10 Global Developer 8.8.23. - новейшее решение для модели на момент написания статьи.Ùn vi scurdate, usendu e istruzioni di seguito, pudete installà assolutamente qualsiasi versione ufficiali di u sistema operativu per u dispositivo.

Scaricate u Firmware MIUI 10 Global per u smartphone Xiaomi Redmi Nota 3 PRO

In cunservazione di manipolazioni in stu modu, tutti i dati contenuti in a memoria di u telefunu saranu distrutti! Un salvamentu preliminare hè necessariu!

  1. Avvia MiPhoneAssistant, accede à u vostru Account MI.

  2. Dopu, andate à a sezione applicazione "FLASH ROM".

  3. Mette u dispositiu in modalità di recuperu è cunnessa à u PC.

    In u menu di l'ambiente di recuperu, selezziunu "Cunnessu cù MiAssistant".

  4. Appena l'applicazione "vede" u dispositiu connessu, tradutu in u statu desideratu, i pulsanti cumpareranu in a finestra:
    • "Scaricate ROM è l'aggiornu di Flash" - Sarà attivu se a versione di sistema pò esse aggiornata, cioè, u dispositivu hà una costruita MIUI più antica stallata ch'è dispunibile in i servitori Xiaomi.
    • "Selezcia u Pack ROM" - di stallà u firmware, scaricatu in precedenza in u discu PC.
    • "Pulisci / Cancella tutti i dati nantu à Dispositivo" - Ripristinà l'impostazioni è sguassate tutti i dati da a memoria di u smartphone prima di altre manipolazioni.

  5. Cliccate "Selezcia u Pack ROM"Ciò porterà à l'apertura di una finestra cù una scelta di opzioni per a reinstallà l'OS:
    • "Flash" - c memorizà l'infurmazioni in u telefonu.
    • "Quick-flashing" - Riscrive i dati di memoria di dispositivi da u schedariu cù u firmware, cù pre-formattazione. Questu opzione hè prumente di aduprà.

  6. Cliccate nantu à l'icona di u fulmine.

    Confirmate duie richieste in entrata cliccendu "Flash"

    in le finestre emergenti,

    dopu chì a pulizia di l'archivu di telefunu cumincerà.

  7. Quandu a formattazione hè finita, a finestra di selezzione di file di software di sistema si aprirà, specificà u caminu à ellu è cliccate "Apertu".

  8. Aspettate u Mi-Assistant per fà una verifica di u pacchettu.
  9. Cliccate sottu à l'apparizione di e dumande di applicazione prima. "Upgrade",

    è dopu "Erase".

  10. Rimane di aspettà a fine di u prucessu di trasferimentu i schedari in a memoria di u dispositiu, è dopu l'inserzione di i componenti di l'OS. E procedure sò seguite da l'inserimentu di l'indicatori di prugressu in a finestra Assistant è in u schermu Redmi Note 3 Pro.

  11. Appena tutte e manipolazioni sò finite, u telefuninu si riavene automaticamente, è MiPhoneAssistant smetterà "vede" u dispositivu cunnessu à a porta USB.

  12. Sconnetti u RN3 PRO da u computer è aspettate chì apparirà a schermata di benvenuta MIUI cù a quali l'iniziu a configurazione di l'OS.
  13. Se u telefunu ùn hè micca liegu da u Account Mi prima di manipulazioni, infurmazioni nantu à u blocchiu apparirà nantu à u so schermo "U dispositiu hè chjappatu". Cliccate "Apertu cunnessioni Wi-Fi" e cunnessione à una rete Wi-Fi dispunibule.

    Tapnite "Attiva stu dispositiu"è dopu in u prossimu schermu, inserite a password per u vostru contu Xiaomi è premete "Attiva".

  14. Ora pudete cuntinuà a definizione di i parametri principali di u sistema operativo appena installatu, cioè, specificu a lingua di l'interfaccia, accede à u account Google

    selezziunu un tema, etc.

  15. Dopu avè configuratu, u desktop MIUI apparirà davanti à voi - u firmware di sta cunsiderazione hè cunsideratu cumpleta.

    Ùn ci hè nisunu ostaculu à l'utilizazione di a versione selezionata di MIU è di u smartphone cumunu per u scopu destinatu.

Metudu 3: MiFlash

In l'arsenali di strumenti software sviluppati da Xiaomi per travaglià cù u software di sistema di i so dispositivi, ci hè un'altra applicazione, chjamata MiFlash. L'uttrumentu hè destinatu più per i lavoratori in i servizii di i servitori chè per l'utenti cumuni, ma hè adupratu cù successu da assai proprietarii di Redmi Note 3 PRO per i dispositivi di lampi, inclusi i casi inoperabili di software.

Scaricate Xiaomi MiFlash

L'installazione di l'ultima versione di MIUI 9 Stable per u mudellu, è l'installazione di u custru di MIUI 10 beta, hè pussibule ghjunghjite sottu. I pacchetti di i esempi ponu esse scaricati da i link sottu, ma pudete aduprà qualsiasi altra versione di firmware ufficiali cù Miflesh.

Scaricate u Firmware MIUI 9 Stable V9.5.6.0 Xiaomi Redmi Note 3 Pro per installà via MiFlash
Scaricate u Firmware MIUI 10 Developer V8.8.23 Xiaomi Redmi Note 3 Pro per installà via MiFlash

Modu EDL

U firmware RN3 PRO in u modu di operazione "di emergenza" hè u metodo più cardinale di purtà una operazione, u so usu permette non solu a reinstallazione di u sistema, ma è dinò à risturmà istanze di mudelli inoperativamente programmati. L'istruzione pò esse aduprata per ogni telefunu RN3 PRO indipinnendu u statu di u caricatore di avvallu (bloccatu / sbloccatu).

  1. Scaricate è decuprite l'archiu cù u firmware di fastboot.
  2. Installate è esegu MiFlash.

    Leggi ancu: Installazione di MiFlash

  3. Mutà a macchina à a modalità "EDL" e cunnessa à PC.
  4. Cliccate "rinfrescà" in a finestra di l'applicazione, chì deve portà à a definizione di l'apparatu in Miflesh - in u campu "dispositivo" U numaru di porta COM hè visualizzato.
  5. Fate un clic nantu à u pulsante di download per a directory cù u firmware in l'applicazione - "selezziunu"E dopu specifichi in a finestra di selezzione u percorso à a cartella risultatu da u disimballu dell'archiu cù u sistema operativo. Questu hè u cartulare chì cuntene a cartella. "immagini", - selezziunu e cliccate "OK".
  6. Specifichi u modu di riscrittura di memoria aduprendu u switch in u fondu di a finestra MiFlash. Hè cunsigliatu à sceglie "pulizia tuttu"Hè, per pre-pulisce e cundizoni di conservazione prima di installà u OS.
  7. Tuttu hè prontu per inizià u firmware - cliccate "flash"di inizià u prucessu.
  8. Hè restanu à osservà l'indicatore di a procedura per a reinizessione di MIUI, in ogni casu senza interrompile cù alcuna azzione.
  9. Una volta finita u trasferimentu di dati in a colonna "status" apparirà una notificazione "lampatu".
  10. Sconnetti u cavu USB da l'apparecchiatura è lancia u tenendu à tempu a tasca. "Potenza". Attende per l'inizializazione di i componenti installati di u prugrammu di sistema per esse cumpleta (u dispositiu si pende per un bellu pezzu nantu à u boot "MI") è l'apparenza di u schermu di benvenuta MIUI.
  11. E hè a selezzione di l'impostazioni di basa di a cunca di Android.
  12. Cusì si ricevi Redmi Noth 3 Pro cù u sistema operativu ufficiali installatu "pulitu".

Modu FASTBOOT