Avito Account Recovery Guide

Quandu cunnesse una unità flash à un computer, l'utente pò truvà un tale prublema quandu u discu USB ùn pò esse aperto, ancu s'ellu hè in normali ritrattu da u sistema. Più spessu in sti casu, quandu vi prova à fà quessa, l'inserzione vene "Inserisci u discu in u drive ...". Vedemu chì modi pudete risolve u prublema.

Vede ancu: U computer ùn vede micca u drive flash: chì faci

Cume per cunsigliu u prublema

A scelta di un metudu direttu di eliminazione di un prublema dipende da a causa radice di a so accurtunità. Più spessu quellu hè da u fattu chì u controllore hè aghjuntu bè (da quì, u drive hè rilevatu da u computer), ma ci sò problemi in u funziunamentu di a memoria flash. I fatturi principali pò esse i seguenti:

  • Danni fisici a l'unità;
  • Violazione di a struttura di i sistemi di file;
  • Nessuna marcatura di partizione.

In u primu casu, hè megliu per contattà un specialista se e informazioni ghjuvate in u drive flash è impurtante per voi. Quale hè di l'eliminazione di i prublemi causati da duie altre ragioni, discurremu sottu.

Metudu 1: formattazione à livellu bassu

U modu più faciule per risolve u prublema hè di formattà l'unità flash. Ma, purtroppu, u metudu standard di a prucedura ùn aiuta micca sempre. Inoltre, cù u prublema descritta da noi, ùn hè ancu pussibule di lanciatu in tutti i casi. Dopu avete bisognu di fà una operazione di formattatu à bassu livello, chì si faci daveru aduprendu cun software special. Una di e utilità più famose per l'implementazione di sta prucedimentu hè u Format Format, cù l'esempiu di chì cunsiderà un algoritmu di azzioni.

Attentu! Avete bisognu di capisce chì quandu si principia una operazione di formattazione à basso livello, tutte e informazioni conservate nantu à l'unità flash si perderà irrimissibilmente.

Scaricate u Dutturghju di u Livellu di HDD

  1. Run u utilità. Se aduprate a so versione libera (è in a maggior parte di i casi, basta), cliccate nantu à "Continuate per liberu".
  2. In a nova finestra, induve a lista di unità di disk cunnesse à u PC sarà visualizata, selezziunate u nomu di u drive flash di prublema è cliccate nantu à u pulsante "Continue".
  3. In a finestra chì si vede, andate in a sezione "FORMATU DI LOW-LEVEL".
  4. Ora fate un clic nantu à u pulsante "FORMAT QUALITÀ".
  5. A prossima finestra di dialogu mostrerà un avvertenza nantu à i periculi di sta operazione. Ma da u lugiziu USB è cusì hè difettu, pudete sì preme in sicuru "Sì"in stu casu di cuncepimentu u lancio di u prucessu di formattazione à bassu livello.
  6. Una operazione di formattazione à bassu livello di u drive USB hè lanciata, è a dinamica di i quali pò esse monitorata aduprendu un indicatore graficu, è un informatore percentuale. In più, l'infurmazioni saranu visualizzate nantu à u numeru di i settori trattati è a velocità di u prucessu in MB / s. Se aduprate a versione libera di l'utilità, sta prucunzione pò piglià un tantu quantu à u prucessu durante l'eliminazione di i media massivi.
  7. L'operazione hè cumpletata cum'è l'indicatore mostra 100%. Dopu, chjappate a finestra di utilità. Ora pudete verificà e prestazioni di u drive USB.

    Lezione: Unità flash formattazione à bassu

Metudu 2: "Gestione di dischi"

Avà ghjunghjemu ciò chì da fà se ùn ci hè micca un marcatu di partizioni nantu à l'unità flash. Sò subitu notate chì in questo casu sarà impossibile recuperà i dati, è hè solu chì puderete rinnimà u prugettu in sè. Pudete riparà a situazione aduprendu un strumentu di sistema regule chjamatu "Gestione di dischi". Fighjemu l'algititiu di l'azione nantu à l'esempiu di Windows 7, ma in generale hè abbastanza adatta per tutti l'altri sistemi operativi di a linea Windows.

  1. Connettu u prublema USB drive à u PC è aprite l'utellu "Gestione di dischi".

    Lezione: funzione di Gestione di Dischi in Windows 8, Windows 7

  2. In a finestra di u snap-in aperto, truvate u nomu di u discu currente in u drive di u prublema. Se avete difficoltà a determinazione di u media, si pò essa guidatu da i dati nantu à u so volumu, chì si vedenu in a finestra di snap-in. Nota se u status hè à a destra di a. "Ùn hè micca distribuitu"Questu hè u mutivu di u fallimentu di u drive USB. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse dirittu nantu à u locu unso allocatu è selezziunate "Crea un volume simile ...".
  3. Apparirà una finestra. "Maestri"in chì cliccate "Prossimu".
  4. Nota chì u numeru in u campu "Dimensione di Volu Semplice" era uguale à u valore opposu à u parametru "Dimensione massima". S'ellu ùn hè micca u casu, aghjurnà i dati conformemente à i requisiti sopra citati è cliccate "Prossimu".
  5. In a prossima finestra verificate chì u pulsante di radio sia impostatu à "Assignare lettere di unità" Da u listinu di goccia accantu à stu parametru, selezziunu u simbulu chì risponde à u volumu creatu è visualizatu in managhjaturi. Benchì pudete lasciate a lettera assignata per difettu. Dopu à a fine di tutte e azzioni, cliccate "Prossimu".
  6. Mettite u pulsante di radio in situ "Formatu ..." è di u listinu in goccia nantu à u oppositu di u parametru "File System" sceglie opzione "FAT32". Parametro oppositu "Cluster Size" selezziunate u valore "Default". In u campu "Tag di u volume" sceglite u nomu arbitrariu in u casu in cui u drive di flash sarà visualizatu dopu a ripresa. Verificate a casella "Quick Format" e premete "Prossimu".
  7. Ora in a nova finestra ci vole à cliccà "Fatti".
  8. Dopu sti azzioni, u nomu di u volume apparirà in un primu strettu "Gestione di dischi", è u drive flash cunsultava e so prestazioni.

Ùn disperate micca sì u vostru drive flash cessa di aprà, malgradu u fattu ch'ellu hè determinatu da u sistema. Per correggere a situazione, pudete provà ad aduprà l'utellu incorporatu. "Gestione di dischi"per creà un volumu, o per fà una formatazione à bassu, usendu una utilità speciale per questo. Hè megliu à agisce in questu ordine, è micca viceversa.