I sviluppatori di Call of Duty hanu promesso di eliminà i difetti fan di i ghjoci indignati

Sì ieri, Activision hà aperto un test beta di a modalità "battaglia regale" in Call of Duty: Black Ops 4, ma i sviluppatori sò dighjà sottu à un travagliu di messaghji negativi.

I fan di u ghjocu sò scontentati cù u modu in u mezu di a meccanica di a selezzione di l'oggetti di u travagliu: per uttene una cosa, avete bisognu di prughjettamentu precisamente versu è premete u pulsante corrispondente. I sviluppatori di Treyarch avianu dighjà promesso chì questu questu sarà riparatu per a liberazione.

"Avemu vistu una seria di messaghji dicendu chì u tempu passatu per a raccolta di oggetti era più di ciò chì era prevu," Treyarch hà dichjaratu. "Avemu fà i cambiamenti necessarii per chì i lettori puderanu piglià lu pezzi u più in furia cunsunu per quessa chì ùn smetta micca di ricaricà."

Tuttavia, per dà a possibilità di a selezzione automatica di l'oggetti, cum'è hè fattu in PUBG è Fortnite, i sviluppatori ùn vanu micca à.

"Avemu pensatu à a raccolta automatica di cartucce", u direttore creativu di Treyarch, David Vanderhar, hà scrittu nantu à Twitter, "ma ùn sò micca fan di un'idea sì. Avemu da fà quellu, altrimenti, i cartucchi anu appena sfradicati. Quandu ognunu scappa cù munizioni, ùn hè micca interessante.

Call of Duty: Black Ops 4 ghjunghje u 12 d'ottobre di questu annu nantu à PlayStation 4, Xbox One è PC. Questu hè u primu ghjocu di a serie in cui a modalità "battaglia regale" apparirà cù u nomu Blackout. A campagna unica in a nova parte di a famosa serie di tiratori d'Activision ùn serà micca.