Installà i codecs in u sistema operativu Windows XP


Ogni sistema operativu hà un lettore integratu per ghjucà video è musica, chì hè capace di ghjucà i tipi di file più cumuni. Se ci vole à guardà u video in un qualsiasi formatu chì ùn hè micca supportatu da u lettore, allora avemu da installà in u computer un set di piccoli prugrammi - codecs.

Codecs per Windows XP

Tutti i prughjetti audio è video in u mezu di una maghjine è a trasmissione più pratica nantu à a rete in un modu particulare codificatu. Per guardà un video o ascultà musica, anu da primu esse decodificatu. Eccu ciò chì facenu i codecs. S'ellu ùn hè micca esitatu un decodificatore per un formatariu particulare in u sistema, ùn seremu micca capaci di ghjucà à tali file.

In a natura, ci sò un numaru assai numeru di serie di codec per diversi tipi di cuntenutu. Oghje darà un ochju à unu di quelli, chì era originale disignatu per Windows XP - X Codec Pack, anteriormente chjamatu XP Codec Pack. U pacchetto contene un gran numaru di codecs per ghjucà video è audio, un lettore conveniente chì supporta sti furmati è una utilità chì verifica u sistema per i codec installati da tutti i sviluppatori.

XP Codec Pack Download

Scaricate stu kit nantu à u situ ufficiale di l'urdinatori à u ligame sottu.

Scaricate XP Codec Pack

Installate XP Codec Pack

  1. Prima di l'installazione, devi assicurà chì ùn ci sia micca installati pacchetti di codec da l'altri sviluppatori per evitare cunflitti di software. Per questo in "Pannello di cuntrollu" vai à l'applet "Add o Remove Programs".

  2. Cercemu chì in a lista di prugrammi, in u titulu di cui sò parole "Pack di codec" o "decoder". Alcuni pacchetti ùn avenu micca queste parole in nome, per esempio, DivX, Matroska Pack Full, Windows Media Video 9 VCM, VobSub, VP6, Lazy Mans MKV, Windows Media Lite, CoreAVC, AVANTI, x264Gui.

    Selezziunu u prugramma in a lista è preme u bottinu "Elimina".

    Dopu avè disinstallatu, hè bè per riavvià u computer.

  3. Run u installer di XP Codec Pack, sceglite a lingua da e opzioni. L'inglese ti farà.

  4. In a prossima finestra, vedemu l'infurmazione standard chì hè necessariu chiusa à altri prugrammi per aggiornà u sistema senza riavvicinà. Spingi "Prossimu".

  5. Dopu, fate una casella davanti à tutti l'articuli è cuntene.

  6. Selezziunu a cartella in u discu in u quale u pacchiu sarà installatu. Quì, hè desiderabile lascià tuttu per difettu, cume i codec di i file sò uguali à i file di sistema è a so altra ubicazione pò esse compromessa.

  7. Definisce u nome di cartulare in u menù. "Start"induve e etichette saranu situate.

  8. Un breve processo d'installazione andrà.

    Dopu l'installazione hè necessariu cliccà "Finish" è ripartisce.

Media player

Come dicemu nanzu, u lettore di Media Player Home Classic Cinema hè dinò installatu cù u codec pack. Hà capatu di ghjucà a maggior parte di furmati audio è video, hà parechji regolazioni fine. Una scorciatura per lanciari u lettore hè messu automaticamente nantu à u desktop.

Storia di detective

Inclusu dinò in u kit hè l'utilità Sherlock, chì, à l'iniziu, mostra assolutamente tutti i codec presenti in u sistema. Un cinturinu separatu ùn hè micca creatu per questu, hè lanciatu da una sottocartella. "sherlock" in u cartulare cù u pacchetto installatu.

Dopu u lancia, una finestra di monitoru si aprite in cui pudete truvà tutte e informazioni chì avemu bisognu nantu à i codecs.

Conclusione

L'installazione di u Codec XP Pack di codecs vi aiuterà à guardà film è ascoltà musica di quasi tutti i formati in un computer chì esegue u sistema operativu di Windows XP. Stu set hè costantemente aggiornatu da i sviluppatori, chì permette di mantene attuali e versioni di u prugramma è gode di tutte e delizie di u cuntenutu moderno.