Calculu di u coefficiente di variazione in Microsoft Excel

Un di i principali indicatori statistichi di a successione di numeri hè u coefficiente di variazione. Per truvà u, calcoli abbastanza complicati sò fatti. Uttenere di Microsoft Excel li faci ancu più faciule per l'utente.

Calculà u coefficiente di variazione

St'indicatore hè u proporzione di a devizione standard à a media aritmetica. U risultatu hè espressu in percentuale.

In Excel, ùn ci hè micca una funzione separata per calculà questu indicatore, ma ci sò e formule per calcularà a deviazione standard è a media aritmetica di una serie di numeri, cioè, sò usati per trovà u coefficiente di variazione.

Passu 1: Calculate u Deviation Standard

A deviazione standard, o, cume si chjama diversamente, a devizione standard, hè a radice quadrata di a varianza. A funzione hè usata per calculà a deviazione standard. STANDOWCLONE. A cumincendu cù a versione di Excel 2010, hè divisa, a seconda s'ellu, secondu a populazione totale, u calcalu o u campionu hè effettuatu in duie opzioni distinte: STANDOCLON.G è STANDOWCLON.V.

A sintassi di queste funzioni hè cum'è seguitu:


= STDEV (Number1; Number2; ...)
= STDEV.G (Number1; Number2; ...)
= STDEV.V (Number1; Number2; ...)

  1. Per calcularà a deviazione standard, selezziunate tutte e cullette libere nantu à u fogliu, chì hè pratice per visualizà in questu i risultati di i calculi. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione". Ha l'aspettu di un'icona è situatu à a sinistra di a barra di formula.
  2. Attivazione in corso Maestri di funzionichì esiste cum'è una finestra separata cù una lista di argumenti. Vai à categoria "Statistica" o "Lista alfabetica completa". Sceglite un nome "STANDOTKLON.G" o "STANDOTKLON.V", a seconda di chì a populazione o u campione esse da calculà. Pressu u pulsante "OK".
  3. A finestra d'argumentu di a funzione apre. Pò avè da 1 à 255 campi, chì ponu cuntene sia numeri specifichi, sia riferimenti à cellule o gamme. Mette u cursore in u campu "Number1". U mouse seleziona nantu à u strettu u spaziu di valori chì dighjà esse trattati. S'ellu ci sò parechje spazii è ùn sò micca adiacenti l'una di l'altro, allora e coordinate di u prossimu sò sò indicate in u campu "Number2" etc. Quandu tutti i dati necessarii sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK"
  4. A cellula preselezionata mostra u risultu di u calculu di u tippu sceltu di deviazione standard.

Lezione: Formula Standard di Deviazione di Excel

Passu 2: Calculate l'aritmetica media

A media aritmetica hè u raportu trà a summa totale di tutti i valori di una serie numerica à u so numeru. Per calculà stu indicatore, ci hè ancu una funzione separata - MEDIA. Calculemu u so valore nantu à un esempiu specificu.

  1. Selezzi a cella nantu à u fogliu per visualizà u risultatu. Avemu premutu nantu à u pulsante ancu familiari per noi. "Inserisci funzione".
  2. In a categoria statistica di i maestri di funzioni cercemu u nomu. "SRZNACH". Dopu avè selezionatu u, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  3. A finestra Argumentu inizia. MEDIA. L'argumenti sò completamente identichi à quelli di l'operatori di gruppu. STANDOWCLONE. Hè cusì, sia i valori numerichi individuali sia i riferimenti ponu uttene cum'è elli. Piazzà u cursore in u campu "Number1". Hà cum'è in u casu precedente, selezziunu nantu à u strettu u set di cellule chì avemu bisognu. Dopu chì e so coordinate sò state inserite in u campu di a finestra d'argumentazione, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. U risultatu di u calculu di a media aritmetica hè messu in evidenza in a cella chì hè stata selezata prima di l'apertura Maestri di funzioni.

Lezione: Cumu calculà u valore media in Excel

Passu 3: truvà u coefficiente di variazione

Avà avemu tutti i dati necessarii per calculà direttamente u coefficientu di variazione stessa.

  1. Selezzi a cellula in cui u risulte sarà visualizatu. Prima di tutti, ci vole à cunsiderà chì u coefficiente di variazione hè un valore percentuale. In questu casu, avete da cambià u formatu di a cella à l'appropriata. Questu pò esse fattu dopu a selezzione di questu, essendu in la tabulazione "Casa". Fate un clic nantu à u campu di u furmatu nantu à u nastro in a casella di attrezzi "Numero". Da a lista di opzioni, sceglite "Interessu". Dopu sti azzioni, u furmatu di l'elemento serà adattu.
  2. Ritornu à a cella per visualizà u risultatu. Attivate lu dopu cliccendu dopu cliccà u bottinu sinu di u mouse. Avemu messu in a so marca "=". Selezziunu l'elemento in cui hè u risultatu di u calculu di a devizione standard. Cliccate nantu à u bottinu "spartu" (/) in a tastiera. Dopu, selezziunate a cella in cui si trova a media aritmetica di u serie numerica specificata. Per calculà è visualizà u valore, cliccate nantu à u pulsante Enter in a tastiera.
  3. Comu pudete vede, u risultatu di u calculu hè affissatu in u schermu.

Così, abbiamo calculatu u coefficientu di variazione, chì si riferisce à e cellule in cui a devizione standard è a media aritmetica sò dighjà calculati. Ma pudete fà un pocu diversamente, senza contà questi valori separatamente.

  1. Selezzi a cellula preformattata per u furmatu di percentuale chì mostra u risultatu. Prescrivemu in questu una formula per tippu:

    = STDEV.V (intervallo di valori) / AVERAGE (intervallo di valori)

    Invece di u nome "Valore di u Valore" inserite e vere coordinate di a zona in cui hè situata a seria numerica. Questu pò esse fattu semplicemente evidenzendu questu spaziu. Invece di operatore STANDOWCLON.Vs'ellu hà un utilizatore chì hà bisognu, pudete aduprà a funzione STANDOCLON.G.

  2. Dopu, dopu, per calculà u valore è mostra u risultatu nantu à u schermu di u monitor, cliccate nantu à u pulsante Enter.

Ci hè una distinzione condizionata. Si crede chì se u coefficimentu di variazione hè menu di 33%, allora a totalità di i numeri hè omogeneu. In u casu contrariu, hè usatu di caracterizarli è heterogeneu.

Comu pudete vede, u prugramma Excel permette di simplificà in modo significativu u calculu di un calculu statisticu tali complexu cum'è a ricerca di u coefficiente di variazione. Purtroppu, l'applicazione ùn hà micca ancora una funzione chì vene calcularà questu indicatore in una azzione, ma cù l'aiutu di l'operatori STANDOWCLONE è MEDIA Questu travagliu hè assai simplificatu. Dunque, in Excel, pò esse eseguita ancu da una persona chì ùn hà micca un altu livellu di cunniscenza in u modellu di u mudellu statisticu.