Cumu imparà UDID iPhone

A maiò parte di l'utente cunnoscenu Telegram cume un bon messaggero, è ùn ne dinò nisunu chì, in più di a so funzione primaria, si pò ancu cambià un lettore audio da partenza. L'articolo ghjunghja parechji esempi di cume si trasforma u prugramma in stu modu.

A fabbricazione di lettore audio Telegram

Pudete selezziunà solu trè modi. U primu hè di truvà un canale in chì e composizioni musicali sò già piazzate. U secondu hè di usà u bot per ricercà una canzone particulare. È a terza hè di creà un canale di te è caricate a musica da u dispositivo. Ora tuttu questu sarà cunsideratu in più dettu.

Metudu 1: Ricercà i canali

A linea di fondu hè questa: avete bisognu di truvà un canale in cui i vostri canzoni preferiti saranu presentati. Fortunatamente, hè abbastanza faciule da fà. Ci hè siti Web specifichi in Internet in cui a maiò parte di i canali stabiliti in u Telegramma sò divisi in categurie. À mezu à elli sò quelli musicali, per esempiu, questi tre:

  • tlgrm.ru
  • tgstat.ru
  • telegram-store.com

L'algoritimu di azzione hè semplice:

  1. Venite nantu à unu di i siti.
  2. Cliccate u mouse nantu à u canale chì ti piace.
  3. Cliccate nantu à u pulsante di transizione.
  4. In a finestra aperta (in u computer) o in u menu di dialogu chjamatu (nantu à u smartphone) selezziunu u Telegram per aprire u ligame.
  5. In l'applicazione, accende a canzuna ti piace e goda di ascultà.

È interessante dì chì, in a scarica una volta una traccia da qualchì lista di riproduzione in u Telegramma, in questu modu voi salvarli in u vostru dispositivo, dopu chì u pudete ascultà ancu senza accede à a rete.

Ci sò difetti di stu metudu. A cosa principale hè chì à volte hè abbastanza difficiule di truvà un canale adeguatu cù esattamente quelle playliste chì ti piace. Ma in stu casu ci hè una seconda opzione, chì sarà discusu in seguitu.

Metudu 2: Robi musicali

In u Telegram, oltre à i canali, chì i amministratori di cui independentmente spiegate composizioni, ci sò bots chì permettenu di truvà a traccia desiderata per u so nome o nome di l'artista. Di seguito sò i bots più diffusi è cumu adupriseli.

Soundcloud

SoundCloud hè un serviziu pratice per ricercà è ascoltà file audio. Hè recente, anu creatu u so propiu bot in u Telegramma, chì sarà discusu avà.

SoundCloud bot ti permette di truvà rapidamente a banda musicale esatta. Per fà u principiu di fà, fate u seguitu:

  1. Effettuate una ricerca in u Telegramma cù a parola "@Scloud_bot" (senza quotazioni).
  2. Andate à u canale cù u nome adeguatu.
  3. Cliccate u pulsante "Start" in chat.
  4. Selezziunate a lingua in cui u bot puderà risponde.
  5. Cliccate nantu à u pulsante per aprite a lista di cumandamenti.
  6. Selezziunu un cumandamentu da a lista chì compare. "/ Ricerca".
  7. Inserite u nome di a canzone o u nome di l'artista è premete Enter.
  8. Selezziunate a pista desiderata in a lista.

Dopu à quessa, un link à u situ apparirà, induve a canzuna selezionata sarà situata. Pudete puru scaricarlo nantu à u vostru dispositivo, cliccendu nantu à u bottinu pertinente.

U svantaggiu principale di stu bot hè l'inabilità di ascoltà a cumpusizione direttamente in u Telegramu stessa. Ciò hè da u fattu chì u bot circò canzoni micca nantu à i servitori di u prugramma stessu, ma in u situ di SoundCloud.

Nota: hè possibile allargà significativamente a funzionalità di u bot, cunnessu u vostru contu SoundCloud ad essa. Questu pò esse fattu cù u comando "/ login". Dopu à quessa, più di di novu funzioni saranu dispunibuli, cum'è: visualizà a storia di l'uditu, visualizà i brani selezionati, visualizà canzoni popolari nantu à u schermu, è sì.

VK Music Bot

A cuntrastu cù VK Music Bot, cuntrariu à a prima, cerca in a biblioteca musicale di a famosa rete sociale VKontakte. U travagliu cun ellu hè nettamente differente:

  1. Truvate VK Music Bot in Telegraph da fendu una query di ricerca. "@Vkmusic_bot" (senza quotazioni).
  2. Aprite è premete u pulsante. "Start".
  3. Cambia a lingua à u russo per chì sia più faciule da aduprà. Per fà quessa, inserite u comando seguente:

    / setlang en

  4. Fate u comando:

    / canzone(per cercà cù u titulu di a canzone)

    o

    / artista(per a ricerca per nome di l'artista)

  5. Inserite u nome di a canzone è cliccate Enter.

Dopu à questu, un menu apparirà chì pò vede lista di canzoni truvate (1), includite a composizione desiderata (2)cliccendu nant'à u numeru chì risponde à a canzone dinò cambia tra tutte le tracce truvate (3).

Telegram Music Catalog

Stu bot ùn interagisce più cun una risorsa esterna, ma direttamente cù u Telegramu stessa. Scriveva tutti i materiali audio carichi versu i servitori di prugramma. Per truvà una traccia cù u Telegram Music Catalogue, avete bisognu di:

  1. Effettuate una ricerca cù a query "@MusicCatalogBot" è aprite u bot corrispondente.
  2. Appughjà nantu à u pulsante "Start".
  3. In u chat entra è esce u mandatu:
  4. / musica

  5. Inserite u nome di l'artiste o di u nomu di a traccia.

Dopu à ciò, una lista di trè canzoni truvate apparirà. Se u bot hà trovu più, u pulsante corrispondente apparirà nant'à u chat, cliccendu nantu à u quale invece di più tre piste.

A causa di u fattu chì i trè bot listati sopra usanu biblioteche musicale diverse, sò spessu abbastanza per truvà a pista richiesta. Ma se fate di fessa difficoltà in a ricerca o in una composizione musicale ùn hè ancu micca in l'archivi, allora u terzu mezu vi aiuta sicuramente.

Metudu 3: Crea Canali

Se avete vistu un graffettu di canali di musica, ma ùn truvate micca unu, pudete creà u vostru propriu è aghjuntu li canzoni chì vulete.

Prima, creà un canale. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Aprite l'applicazione.
  2. Cliccate u pulsante "Menu"Chì si trova in u baschiu sinu di u prugramma.
  3. Da a lista chì si vede, selezziunate "Crea un canale".
  4. Specificate u nome di u canale, inserite una descrizione (opzionale) è cliccate nantu à u pulsante. "Crea".
  5. Determinate u tipu di canale (publicu o privatu) è furnite un ligame per esse.

    Per piacè fate attenzione: sì creà un canale pubblicu, tutti puderanu vede u cliccendu nantu à u link o duvendu una ricerca in u prugramma. Quandu un canale privatu hè creatu, l'utenti puderanu entrà in essu solu via u ligame per l'invite, chì vi sarà lanciata.

  6. Se vulete, invita gli utenti da i vostri cuntatti à u vostru canale verificendu quelli chì avete bisognu è premendu u pulsante "Invita". Se ùn vulete invità nisunu, cliccate nantu à u pulsante. "Salta".

U canale hè statu creatu, ora restanu à aghjunghje musica. Questu hè fattu solu:

  1. Cliccate nantu à u bottinu cù un clip.
  2. In a finestra Esploratore chì si apre, andate in a cartella induve e cumpusizioni musicali sò salvate, selezziunate quelli chì avete bisognu è cliccate nantu à u pulsante "Apertu".

Dopu tuttu, saranu caricate in Telegram, da chì puderete li ascoltà. È interessanti chì questu playlist pò esse ascoltatu da tutti i dispositivi, ghjustu bisognu accede à u vostru contu.

Conclusione

Ogni metudu datu hè bonu à a so manera. Allora, se ùn state andate à circà per una cumpagnia musicale particulare, sarà assai pratìvule abbonà à u canale di musica è ascultà e selezzioni da quì. Se avete bisognu di truvà una pista specifica, i bots sò perfetti per trovarli. È creà e so propri playlists, pudete aghjunghje a musica chì ùn pudete micca truvà cù i dui metodi precedenti.