U prugramma Microsoft Excel offre a possibilità di non solu travaglià cù dati numerichi, ma fornisce dinò strumenti per custruirendu in i parametri di l'entrata di i diagrammi. In listessu tempu, a so visione visiva pò esse completamente diversa. Facemu capisce cumu si usa Microsoft Excel per tirà vari tipi di grafici.
Graffiate una tavula
Custruì diverse tippi di diagrammi hè guasi uguale. Solu à un certu stadiu avete bisognu di selezziunate u tippu appropriatu di visualizazione.
Prima di avete principiatu per creà un graficu, avete bisognu di custruisce una tavula cù i dati, à basa di u quale sarà custruitu. Dopu, andate à la scheda "Inserisci", è selezziunate a zona di sta tavula, chì sarà espressa in u diagramma.
Nantu à u nastro in a scheda Inserisci, sceglite unu di i sei tipi di diagrammi di base:
- Istogramma;
- Pianu;
- Circularu;
- Governatu;
- Cù zoni;
- Precisu.
Inoltre, cliccendu nant'à u buttu "Altro", pudete selezziunate i tippi di grafie meno cumuni: magazzinu, superficie, anellu, bolla, radar.
Dopu à quessa, cliccendu nant'à alcun tipu di diagrammi, si propone di sceglie una subspecie specifica. Per esempiu, per un istogramma, o un grafico a barre, i seguenti elementi saranu tali sottotipi: istogramma regulare, volumetricu, cilindricu, cònicu, piramidale.
Dopu avè sceglie una specie di subespecie, un diagramma hè generatu automaticamente. Per esempiu, un istogramma regule sarà simule à quellu sottu.
U schema in forma di un graficu vi sarà l'umernu
U grafico di a zona assardarà quì.
U travagliu cù i grafici
Quandu u schema hè statu creatu, l'utili addiziunali per a mudificazione è a edizione diventanu dispunibili in a nova scheda "travagliu cù Grafici". Pudete cambià u tippu di grafico, u so stile, è parechji altri parametri.
A tabulazione "travaglianu à i Grafici" hà trè sottumanei: "Costruttore", "Disposizione" è "Formatu".
Per nominà u grafico, andate in la scheda "Layout", è selezziunate una di e opzioni per a situazione di u nomu: in u mezu o sopra a carta.
Dopu tuttu ciò hè fattu, u titulu standard "Nome di Carta" appare. Mutà cusì à qualunque etichetta chì currisca cun u cuntestu di sta tavula.
I nomi di l'asse di u diagramma sò firmati in exactu u listessu principiu, ma per questu avete bisognu cliccà u bottu "Nomi di assi".
Display di percentuale di percentuale
Per fà vede a percentuale di vari indicatori, hè megliu à custruisce un grafico a torta.
Da u listessu modu cum'è l'aghju fattu sopra, custruemu una tavula è selezziunemu a parte desiderata. Dopu, andate à la scheda "Inserisci", selezziunu un graficu torta nantu à u nastro, è dopu, in a lista chì vene, cliccate nant'à un tipu di grafico a torta.
In più, u prugramma ci traduce nant'à una di e tab à a travaglià cù i diagrammi - "Designer". Sceglite trà i disposizioni di i diagrammi in u nastu di qualunque in cui u simbulu percentuale hè presente.
Grafico a torta cù dati percentuale pronti.
Pareto Charting
Secunnu a teoria di Wilfredo Pareto, u 20% di e azzioni più efficaci porta u 80% di u risultatu tutale. Di conseguenza, l'80% rimanente di l'insieme di azzioni chì sò inefficace, portanu solu 20% di u risultatu. A custruzzioni di u grafico Pareto hè pruposta per calculà e azzioni più efficaci chì danno u ritornu massimu. Facemu ciò cù l'aiutu di Microsoft Excel.
Hè più pratice per custruisce un grafico Pareto in forma di un istogramma, chì avemu dighjà citatu sopra.
Un esempiu di costruzione. A tavula mostra una lista di alimenti. Una colonna cuntene u prezzu di cumpramentu di u tuttu u volumu di un tipu specificu di prudutti in u magazzinu di grossu, è u secondu cuntene u prufittu da a so vendita. Avemu da determinà chì prudutti dani u più grande "ritornu" in a vendita.
Prima di tuttu, custruemu un istogramma reguli. Vai à la scheda "Inserisci", selezziunate tutta a gamma di valori di u tavulu, cliccate nantu à u bottinu "Istogramma", è selezziunu u tippu ùtogramma desideratu.
Comu pudete vede, à causa di sti azzioni, un diagramma hè statu furmatu cù dui tippi di colonne: blu è rossu.
Ora, avemu bisognu di cunvertà e colonne rosse in un graficu. Per fà quessa, selezziunate queste colonne cù u cursore, è in la scheda "Designer", cliccate nantu à u pulsante "Cambia tipu di grafico".
A finestra di cambiamentu di u tippu di grafica si aprite. Andate à u "Graficu", è selezziunate u tippu appropriatu di u grafico per i nostri scopi.
Dunque, u schema di Pareto hè custruitu. Ora, pudete cambià i so elementi (u nomu di u cartulare è di l'asse, stili, ecc.), Accussì cum'è descrittu aduprendu l'esempiu di un grafico a barre.
Cumu si pudete vede, Microsoft Excel presenta una larga gamma di strumenti per costruendu è editate diversi tipi di grafici. In generale, u travagliu cù sti strumenti hè simplificatu da l'urdinatori, quant'è pussibile, affinchì l'utenti chì anu i so livelli di furmazione puderanu affacchjà cun elli.