Un di i prublemi più diffusi di cunnessione à Internet in Windows 10 (è micca solu) hè u messaghju di a "Rete non identificata" in a lista di cunnessioni, accumpagnata da un puntu esclamamentu giallu nantu à l'icona di a connessione in a zona di notificazioni è, se hè una cunnessione Wi-Fi cù un router, u testu "Nisuna connessione internet, sicura." Benchì u prublema si pò fà quandu si faci a cunnessione à l'Internet via cavu in u computer.
In questo manuale si spiega in dettaglio i possibili cause di tali prublemi cù Internet è cume si pò risolve a "rete non identificata" in vari situazioni chì parenu di l'apparenza di un prublema. Due più materiali chì pudianu esse utili: Internet ùn funziona micca in Windows 10, a rete Windows 7 non identificata.
Modi semplici per riparà u prublema è identificà a causa di u so avvenimentu.
Per cumincià, i maneri più facili da capisce ciò chì hè sbagliatu è, forse, risparmiate tù tempu in a correzione di l'errore "Rete ùn identificata" è "Cunnessione Internet" in Windows 10, cume i metudi descritti in le istruzzioni in i paragrafi seguenti sò più cumpleati.
Tutti i punti sopra cusciuti riguardanu a situazione quandu a cunnessione è Internet funzionanu correttamente finu a ghjustu, ma sò subitu cessatu.
- Se stai cunnessi via Wi-Fi o cavu cù un router, pruvite à riavvià u router (scurdatunu, aspettate 10 secondi, accendi un novu è aspettà un paru di minuti per rializà).
- Rinviate u vostru computer o laptop. Specialmente se ùn avete micca fattu questu per un bellu tempu (à tempu uaju, "Shutdown" è ri-principiu ùn hè micca cunsideratu - in Windows 10, u spegnimentu ùn hè micca spente in u sensu di a parola, è cusì ùn risolve i prublemi chì sò fatti risolvendu da u reiniziziu).
- Se vedi u missaghju "Nulla connessione à l'internet hè prutetta", è a cunnessione hè fatta in un router, verifica (se hè possibile), è s'ellu ci hè un prublema durante a cunnessione di altri dispositivi cù u listinu router. Se tuttu funziona nantu à l'altri, allora cercamu u prublema nantu à u computer attuale o laptop. S'ellu ci hè un prublema in tutti i dispositivi, ci sò duie opzioni: un prublema da u fornitore (s'ellu ci hè solu un missaghju chì dichiara chì ùn avete micca una cunnessione Internet, ma nè un testu "Rete micca identificatu" in a lista di cunnessioni) o un prublema da u router (se per tutti i dispositivi "Rete identificata").
- Se u prublema apparisci dopu à l'aggiornamentu di Windows 10 o dopu a resettà è reinstallà cù i salvataggi di i dati, è avete installatu un antivirus di terze parti, pruvate di disattivà temporaneamente è verificà se u prublema persiste. U listessu pò esse applicatu à un software VPN di terze parti, se si usa. Tuttavia, hè più difficiule quì: avete da rimuve è verificate se hè statu risolvitu u prublema.
In i simuli metudi di correzione è di diagnostichi aghju esaustu, procedemu à a seguitu, chì implichi azzioni da l'utente.
Verificate e Cunnessioni TCP / IP
Più spessu, a Rete identificata ci hà dettu chì Windows 10 ùn hà micca ottenutu un indirizzu di rete (soprattuttu quandu si riconnessione quandu vedemu u missaghju “Identificazione” per un bellu pezzu), o hè statu fattu manualmente, ma ùn hè corregiu. In questo casu, di solitu hè circa indirizzu IPv4.
A nostra missione in sta situazione hè di provà à cambià i parametri TCP / IPv4, pò esse fattu di a siguente:
- Andà à a lista di cunnessioni Windows 10. U modu più faciule per fà ciò è premendu i tasti Win + R di a tastiera (Win - a chiave cù u logo di l'OS), entra ncpa.cpl e premete Invescia.
- In a lista di cunnessioni, cliccate à dirizzione diritta nantu à a cunnessione di chì hè "Rete identificatu" hè selezionata è selezziunate l'elemento "menu Proprietà".
- Sulla scheda Rete, in a lista di componenti aduprati da a cunnessione, selezziunate "Versione IP 4 (TCP / IPv4)" è cliccate nantu à u bottu "Proprietà" sottu.
- In a prossima finestra, prova duie opzioni per e opzioni di azzione, a seconda di a situazione:
- Se i parametri IP cuntenenu qualchi indirizzi (è questu ùn hè micca una rete corporativa), selezziunate a casella "Raccà un indirizzu IP automaticamente" è "Raccà un indirizzu di server DNS automaticamente".
- Sì nessun indirizzu hè specificatu, è a cunnessione si faci da un router, provate a specificà un indirizzu IP diversu da l'indirizzu di u vostru router da l'ultimu nùmplice (esempiu in u screenshot, ùn vi uveru di usà vicinu à 1 numeru), specificu l'indirizzu di u router cum'è u Gateway Main, è I indirizzi DNS di Google sò 8.8.8.8 è 8.8.4.4 (dopu allora, pudete dà bisognu à scurdà a cache DNS).
- Applica i parametri.
Forse dopu à chì a "Rete Non Identificata" sparirà è Internet funzionerà, ma micca sempre:
- Se a cunnessione hè fatta da u cavaghju fornitore, è i parametri di rete sò dighjà impostati à "Obete un indirizzu IP automaticamente", è vedemu una "Rete non identificata", allora u prublema pò esse di l'apparecchiatura di u fornitore, in questu situ hè necessario aspettà (ma micca necessariamente, pò aiutà reset impostazioni di rete).
- Se a cunnessione hè fatta da un router, è l'impostazione manuale di i parametri di l'indirizzu IP ùn cambia micca a situazione, verificate se hè pussibile entrà e impostazioni di u router cù l'interfaccia web. Forse un prublema cù essa (pruvatu à ripartisce?).
Ripristina i parametri di rete
Provate a resettà l'impostazioni di u protocollo TCP / IP preregistrà l'indirizzatore di rete.
Pudete fà quellu manualmente da u servitore di cumandamentu cum'è un amministratore (Cumu avè u prompt di l'ordine di Windows 10) è inserendu i seguenti cumandamenti in ordine:
- netsh int ip reset
- ipconfig / release
- ipconfig / renew
Dopu à quellu, se u prublema ùn hè micca riparatu immediatamente, ripartite u computer è verificate se u problema hè statu risoltu. S'ellu ùn funziona micca, prova un mezu addizionale: Ripristina cunfusioni di rete è Internet in Windows 10.
Posizionatu l'Adresse di Rete per l'adattatore
A volte pò dà aiutu di definisce manualmente l'Adresse di Rete per l'adattatore di rete. Pudete fà ciò di fatti:
- Andate à u manager di Windows 10 (premete i tasti Win + R è sceglite devmgmt.msc)
- In u gestore di dispositivi, à "Adattatori di rete", selezziunate a scheda di rete o l'adattatore Wi-Fi chì serve per cunnesse à Internet, cliccate puru nant'à u cliccate nant'à u selezionare l'elemento "menu Proprietà".
- Sulla scheda Avanzate, selezziunate a proprietà Address di Rete è setate u valore à 12 cifre (pudete usà ancu e lettere A-F).
- Applica i parametri è ripartisce u computer.
Driver di scheda di rete o adattatore Wi-Fi
Se, finu à oggi, nisunu di i metudi hà aiutatu à risolve u prublema, prova di stallà i driver ufficiali di a vostra adattatore di rete o di u so adattatore wireless, soprattuttu se ùn l'avete micca stallatu (Windows 10 hè installatu) o usatu u driver-pack.
Scaricate i driver originali da u situ di u fabbricante di u vostru laptop o a vostra scheda madre è installate manualmente (ancu se u gestore di dispositivi ti dice chì u driver ùn hà bisognu di esse aggiornatu). Vede cumu installà i driver in un laptop.
Modi supplementari per riparà u problema di "Rete non identificata" in Windows 10
Se i metudi di sopra ùn aiutassi, allora ancu - alcune soluzioni addiziunali à u prublema chì pò travaglia.
- Vai à u pannellu di cuntrollu (in cima à destra, pone a "vista" a "icone") - Pruprietà di u navigatore. A tabulazione "Connessioni", cliccate "Impostazioni di Rete" è, se "Scelta automatica di parametri" hè pussibile quì, disabilita. Sì ùn hè micca installatu - accende è (è sì i servitori proxy sò specificati, spegali u persunu). Applica i parametri, disconnette a cunnessione di rete è rinnegila (in a lista di cunnessioni).
- Effettuate una diagnostica di rete (cliccate à u cliccagliu nant'à l'icona di cunnessione in a zona di notificazioni - risolvenu i prublemi), è dopu ricercà in Internet per un testu d'errore s'ellu trasmette qualcosa. Una opzione cumuna hè chì l'adattatore di rete ùn hà micca i cuncepimenti IP validi.
- Sì avete una cunnessione Wi-Fi, andate nantu à a lista di cunnessioni di rete, fate un clic destro su "Rete Wireless" è selezziunate "Status", allora - "Proprietà rete senza filu" in la scheda "Sicurezza" - "Impostazioni avanzate" e accende o Disattivà (dipintu di u statu attuale) l'elemento "Abilita Standard di Prucessione Informatica Federale (FIPS) per a cundizione di sta rete". Applica i parametri, disconnessu da a Wi-Fi è riconnessione.
Què hè quì tuttu ciò chì mi ponu offra in stu mumentu. Speru unu di i modi chì hà fattu per voi. In caso dimentu, mi permetti di ricurdarvisi di una furmazione separata. Internet ùn funziona nemmeno in Windows 10, pò esse utili.