UltraISO: Fixing a virtual drive not found

Ogni ghjornu s'incontra cun video sorveglianza: in supermercati, in parcheggi, in banche è uffici ... Ma ogni utilizatore pò ancu organizzare un sistema di monitoru indipendente è senza impurtamentu è spese. Per fà quessa, avete bisognu di avè solu una camera è un software particulare. Ebbè, lasciaremu a scelta di a fotocamera per voi, ma cù u prugramma ci aiuterà!

Allora, se si decide di organizzare u monitoru di a vostra stanza o di u situ di lucali, allora vi presentamu una lista di i prugrammi più popolari per a sorveglianza video.

iSpy

iSpy hè un prugramma libaru di sorveglianza video in un computer chì vi permette di monitorà tuttu ciò chì accade in a stanza. Usendu una webcam è un microfunu, riprende movimenti o suoni è cumincia a registrà video, è vi ricevi una notificazione.

Tutte e voci chì Ay Spay farà sò salvate in un servore web. Ciò dà una numeru di vantaggi. Prima, ùn tenenu micca spaziu video in u vostru computer. Dopu, solu quelli chì anu avè una password ponu vede li. Terza parte, pudete vede e registrazioni da qualunque dispositiu induve ci hè internet è pudete guardà ciò chì accade in a stanza durante a vostra assenza.

Un altru vantaghju di u prugramma hè chì ùn hà micca restrizioni à u numeru di dispositivi connessi. Ciò significa chì pudete organizà telecamere in tuttu u locu è monitorarle simultaneamente.

Purtroppu, funzioni cum'è SMS o e-mail sò pagate.

Lezione: Cumu cambià una webcam in una camera di sorveglianza cù iSpy

Scaricate iSpy

Xeoma

Xeoma hè un praticu software di gestione di videocamere. With it, pudete monitorà da parechje fotomutazioni à tempu, da u prugramma ùn hà restrizioni per u numeru di dispositivi cunnessi. Tutti i dispositivi ponu esse configurati cù blocchi cù i parametri necessarii. Inoltre Kseoma - un prugramma di videosorveglianza per mezu di una webcam.

Un di i vantaggi di u prugramma hè a presenza di a localizazione di a lingua russa, chì face Kseoma cum'è capace per l'utenti. In u simulu interfaccia simpatica, nantu à chì i disegnatori anu provatu evidentemente.

U prugramma pò ancu mandà notifiche à u telefonu o via e-mail appena si faci a rilevazione di u muvimentu. Più tardu, pudete vede i registri archiviati è scopre chì e fotocamere sò state catturate. À propiu sì, l'archiviu ùn tene micca nant'à i registri, ma hè aggiornatu à un certu intervallu di tempu. Se a fotocamera hè dannata, l'ultimu record ricevutu resterà in l'archive.

In u situ ufficiale di Xeoma ci sò parechje versioni di u prugramma. Pudete scaricà a versione free, ma purtroppu hà qualche limitazione.

Scaricate u prugramma Xeoma

Contacam

ContaCam hè un altru prugramma in a nostra lista chì pò fà una sorveglianza sutta da una webcam. Pudete ancu cumparà fotocamere supplementari è configurà li à accende automaticamente.

Kontakam pò ancu mandà i metre à u vostru email. Tutti i registri ponu esse memorizati nantu à un servore web è ùn sfruttate micca a memoria di u vostru computer. Grazie, pudete vede i video da qualunque parte di u mondu induve ci sia l'accessu à Internet. Naturalmente, se cunnosci a password.

U prugramma pò travagliu nascosto è gestisce cum'è un serviziu Windows. Cusì a persona chì decide di aduprà u vostru PC ùn saprà ancu chì si stanno à perde u.

ContaCam pò esse scaricatu in russo, perciò l'utenti ùn avianu micca avutu prublemi cù a configurazione di u prugramma.

Scaricate u prugramma ContaСam

Viewer IP Camera

IP Camera Viewer è unu di i prugrami più semplici per u monitoru video in tempo reale. Ùn aghju micca troppu spaziu è cuntene solu l'impostazioni più necessarie. Cè stu prughjettu vi pudete travaglià cù quasi duie millesimi mudelli di fotocamera! Inoltre, ogni telecamera pò esse persunificata per avè una maghjina migliore.

Per cunnettevà a fotocamera, ùn avete micca bisognu d'arriscerà un prugramma o un dispositivo per un bellu pezzu. IP Camera Viewer fate tuttu rapidamente è comodamente per l'utente. Allora, se ùn aghju pussutu travaglià cù tali prugrammi, u Viewer di a Fotocamera IP hè una bona scelta.

Purtroppu, cù l'aiutu di stu prugramma vi puderete monitorà solu quandu state à sedendu à u computer. IP Camera Viewer ùn registra micca video è ùn salva nè l'archive. Inoltre, u numaru di dispositivi cunnessi hè limitatu - solu 4 fotocamere. Ma per liberu.

Scaricate IP Camera Viewer

Monitor di webcam

WebCam Monitor hè un eccellente prugramma chì ti permette di travaglià cù parechje cameratie simultaneamente. Questu software hè statu creatu da i stessi sviluppatori chì creau u Camera Viewer IP, cusì i prugrammi sò abbastanza simuli ... fora. Infatti, WebSam Monitor hè assai più putente è hà molte funzioni di più.

Quì vi truverete un mago di ricerca pratico chì cunnessu automaticamente è configurà tutte e fotocamere dispunibili, senza necessità di installazione di alcun driver. WebCam Monitor hè un prugramma di sorveglianza video da una fotocamera IP è una webcam.

Pudete ancu configurà sensori di muvimentu è rumu. È in caso di alarma, pudete sceglie e azzioni chì u prugramma deve piglià: inizià a registrazione, scatta una foto, invia una notificazione, sona u cornu o lancia un altru prugramma. À mezu à e notifiche: pudete riceve sia su telefonu sia in e-mail.

Ma micca quant'è bè u Monitor di WebCam hè, hà i so difetti: i limitazioni di a versione free è u pochi di telecamere cunnesse.

Scaricate u prugramma WebCam Monitor

Axxon dopu

Axxon Next hè un prugrammu prufessiunale chì hà diverse caratteristiche interessanti. Com'è in parechji prughjetti simili, pudete configurà sensori di muvimentu è sonu. Pudete ancu definisce a zona nantu à a quale u muvimentu sarà registratu. Insemi cù Axxon Next, un prugramma hè offrittu per visualizà video di telecamere di sorveglianza.

L'aggiunzione di camcorders ùn deve micca dà niente difficoltà à l'usu. Prima, u prugramma hè in russo, chì facilità assai u travagliu cun essa. E dopu, pudete aghjunghje cammere tù stessu, o pudete attivà u assistentu di ricerca di fotomucapi, chì farà tuttu per voi.

Una caratteristica di Axxon Next hè a capacità di costruire una mappa 3D interattiva nantu à a quale tutte e fotocamere cunnesse è a zona chì hè monitorata sarà visualizzata. À propiu sì, in a versione libera pudete cunnesse fino à 16 fotocamere.

Avviemu à a mancanza. Axxon Next ùn hè micca accussì cun ogni camera, allora ci hè una possibilità chì u prugramma ùn funziunisce micca per voi. Cume u interfaccia, chì hè abbastanza difficiule di capisce. Ancu s'ellu pare bellu.

Scaricate Axxon Next

WebCamXP

WebCamXP hè un prugrammu abbastanza forti è pratticu, cù chì pudete fà una sorveglianza video da una fotocamera IP o da una fotocamera USB. Si tratta di una scelta eccellente per quiddi chì vogliono installà un sistema di monitoru video in manera rapida, faciule è cù un minimu di risorse.

Pudete proteggere u prugramma da interferenze esterne, allora ùn vi allate micca chì quellu chì veda o elimine u video catturatu. Pudete ancu configurà sensori di muvimentu, sonu, sceglite u tempu per cuminciare u prugramma in u scheduler è assai di più. Pudete attivà a funzione "AutoPhoto", chì piglià una schermata dopu un certu tempu di tempu.

Sfortunatamente, WebCamXP ùn pò servizii à i utilizatori cun una varietà è una ricchezza di strumenti. Solu u più necessariu è nunda di più. Benchè u prugramma si presenta cum'è un putente strumentu per u travagliu cù un sistema di videosurimentu. Inoltre, parechje funzioni ùn sò micca dispunibili in a versione free.

Scaricate u prugramma WebCam XP

In sta lista anu riunite i prugrammi più interessanti è popolari per a sorveglianza video. Quì vi truvate à tempu i prugrammi per u monitoru in temps reale è per creà enormi archivi video. Pudete cuntrullà micca solu una webcam, ma ancu ogni telecamera IP dispunibile. Speremu chì quì vi sceglite un prugramma per voi stessi è aduprale per assicurà a vostra proprietà. Bè, o semplicemente divertitevi è impara qualcosa di novu).