Cumu cunnessu una vecchia console à un novu monitor (per esempio, Dendy, Sega, Sony PS)

Ciao

Nostalgia di i tempi antichi - un sensu forte è corrosivu. Pensu chì quelli chì ùn hanu micca ghjucatu Dendy, Sega, Sony PS 1 (è cusì) console ùn mi capiscenu - parechji di sti ghjochi sò diventati nomi cumuni, parechji di sti ghjochi sò veri successi (chì sò sempre in dumanduna).

Per ghjucà quelli ghjochi oghje, pudete installà prugrammi speciali in un computer (emulatori, aghju parlatu quì quì: o pudete cunnesse u vechju set-top box à a TV (u bè hè chì ancu i mudelli muderni dispunenu di entrata A / V) è goda di u jocu.

Ma a maiò parte di i monitoru ùn anu micca simu input (per più infurmazioni nantu à A / V quì: In questu articulu, aghju volutu mostrà unu di i modi per cunnessu una vecchia console à u monitor. E accussì ...

Una digressione impurtante! Di solitu, i vecchi set-top box sò cunnessi à u TV aduprendu un cavu TV normale (ma micca tutti). Un tipu di standard hè l'interfaccia A / V (per a genti cumuni - "tulipani") - hè ciò chì cunsiderà in l'articolo. In tuttu, ci sò tri manere attuali (à a mo opinione) per cunnessu a vecchia console à u novu monitor:

1. cumprate un set-top box (sintonizzatore TV autonomu), chì pò esse cunnessu direttamente à u monitor, aghjuntu una unità di sistema. Allora ghjustu fà una TV fora di u monitor! A propositu, fighetta attenzione à u fattu chì micca tutti quessi dispositivi supportanu (A / V) input / output (di solitu, sò piuttostu costosi);

2. aduprà i connettori A / V di l'ingressi di a scheda video (o di u sinterizzatore TV integratu). Considereraghju sta opzione sottu;

3. aduprà qualchì lettore video (videocasheru è altri dispositivi) - avè spessu un input compositu.

Quale hè per l'adattatori: sò costosi, è u so usu ùn hè micca ghjustificatu. Hè megliu per cumprà u tuneru TV stessa è uttene 2 in 1 - è u TV è a capacità di cunnessione vecchi dispositivi.

Cumu cunnessu una vechja console à un PC via un sintonizzatore TV - passo per passo

Averu un vechju sintonizzatore internu TV AverTV Studio 505 sdraiatu nantu à un ripugghiu (inseritu in un slot PCI in a scheda madre). Aghju dicisu di pruvà ...

Fig.1. Tuner TV AverTV Studio 505

L'installazione diretta di u bordu in l'unità di sistema - L'operazione hè semplice è rapida. Hè necessariu rimuovere u cappuccu da a parete posteriore di a unità di sistema, allora inserisci a scheda nta l'inseri PCI è sicura cun una cog. Casu 5 minuti (vede. Fig. 2)!

Fig. 2. installate un sintonizzatore TV

Dopu, avete bisognu di cunnessu a uscita video di u set-top box cù l'ingressu video di u sintonizzatore TV cù i "tulipani" (vedi Fig. 3 è 4).

Fig. 3. Titan 2 - una console moderna cù ghjochi da Dendy è Sega

À propositu, u sintonizzatore TV hà ancu una entrata S-Video: hè pussibule di usà adattatori da A / V à S-Video.

Fig. 4. Cunnessione di u set-top box à u sinterore TV.

U passu successivu era di stallà u driver (i dettagli nantu à l'aggiornu di u driver) è cun un prugramma AverTV specifichi per gestisce e impostazioni è visualizà i canali (cumpressu cù i driver).

Dopu u so lanciu, avete bisognu di cambià a sorgente video in l'impostazioni - selezziunate l'ingressu cumpetitu (questu hè l'introdu A / V, vede Fig. 5).

Fig. 5. input input composite

In realtà, allora una foto apparse nant'à u monitoru chì ùn hè micca diversa da quella di un televisore! Per esempiu, in fig. 6 presenta u ghjocu "Bomberman" (pensu, parechji sò cunnisciuti).

Fig. 6. Bomberman

Un altru successu in pic. 7. In generale, a foto nantu à u monitoru cun questu metudu di cunnessione, si verifica: chjaru, succoso, dinamicu. U ghjocu passa bonu è senza travagli, cum'è a TV convenzionale.

Fig. 7. Tartarughe Ninja

Nantu à st'articulu finu. Godite di tuttu u ghjocu!