Recuperu Steam Account

Malgradu u fattu chì Steam hè un sistema altamente sicuru, ci hè ancu una cunnessione à l'hardware di l'urdinatore è a possibilità di autenticazione cù una applicazione mobile, eppure à volte i pirati ponu accede à i conti di l'utente. In questo casu, u pruprietario di u cunsigliu pò avè una numeru di difficoltà quandu entra in u vostru contu. I pirati ponu cambià a password da u situ o cambiate l'indirizzu di posta elettronica assuciatu à stu prufessu. Per sbarbà di tali prublemi, ci vole à seguità a procedura per ripristinà u vostru contu, lite per amparà à ripristinà u vostru contu in Steam.

Per principiu, cunsideremu una opzione in chì l'attaccanti cambià a password per u vostru contu è chì quandu vi tenta di cunnessu, ricevi un messaghju chì a password introdotta è sbagliata.

Recuperu password per Steam

Per ricuperà una password in Steam, hè necessariu cliccà nantu à u bottinu pertinente nantu à u modulu di login, hè designatu cum'è "I cant login".

Dopu cliccate nantu à stu bottinu, u modulo di recuperu di u contu si aprirà. Avete bisognu di sceglie a prima opzione in a lista, chì significa chì avete problemi cù u vostru login o password in Steam.

Dopu avete sceltu questu opzione, si aprirà u furmatu seguente, è ci sarà un campu per inserisce u vostru login, indirizzu e-mail o numaru di telefonu associatu cù u vostru contu. Inserite i dati richiesti. Se per esempio, ùn ricordate micca u login da u vostru contu, pudete semplicemente inserisce un indirizzu e-mail. Confirmate e vostre azioni, cliccando nantu à u bottinu di cunfermazione.

U codice di riparazione sarà inviatu cum'è un missaghju à u vostru telefuninu mobile, chì u so numeru hè associatu cù u vostru contu Steam. In mancanza di legà un telefonu mobile à u vostru contu, u còdice sarà inviatu à e-mail. Inserite u codice ricevutu in u campu chì si vene.

Se avete inseritu u codice in modo correttu, a forma di cambià a password aprirà. Inserite u novu password è cunfirmatilu in a seconda colonna. Pruvate à vene cù un password complessa da chì u furmagliu ùn accade dinò. Ùn esse micca pigra di aduprà diversi registri è serie di numeri in a nova password. Dopu chì a nova password hè stata inserita, una forma si aprirà, annunzendu chì a password hè stata cambiata.

Ora si ferma à premete u bottinu "accede in" per tornà à a finestra di login. Inserite u vostru username è password è accede à u vostru contu.

Modificare l'indirizzu di e-mail in Steam

Modificà l'indirizzu di e-mail di Steam, chì hè legatu à u vostru contu, hè u listessu di u metudu sopra ripresentatu, solu cù a modifica chì avete bisognu di una opzione di riparazione diversa. Hè cusì, andate a finestra di cambiamentu di password è sceglite di cambià l'indirimentu, poi inserite u codice di conferma è inserite l'indirizzu email chì avete bisognu. Pudete ancu facilmente cambià u vostru indirizzu e-mail in l'impostazioni di Steam.

Sì l'attaccanti riesci à cambià e-mail è password da u vostru contu è ùn avete micca una cunnessione à un numeru di telefuninu mobile, a situazione hè un pocu più cumplicata. Avete da dimustrà à u Suppuscia di Steam chì questu cacciu appartene à voi. Per questu scherzi impeguli di varie transazzioni in Steam, infurmazioni chì sò venute à u vostru indirizzu e-mail o una scatula cù un discu, chì hà una chiave da u ghjocu, attivata in Steam.

Ora sapete cume restituite u vostru contu nantu à Steam dopu avè l'usagliu di i pirati. Se u vostru amicu hà presu una situazione simile, dite a ellu cumu pudete risturà l'accessu à u vostru contu.