Ripetendu errori cù u lima oleaut32.dll


A biblioteca chjamata oleaut32.dll hè un cumpunente di sistema chì hè responsabile di u travagliu cù RAM. Errori cun questu si verificanu da un dannu à u lima specificatu o per installà un aggiornamentu di Windows fallitu. U prublema si manifesta in tutte e versioni di Windows, inseguendu Vista, ma hè a più caratteristica di a settima versione di l'OS di Microsoft.

Risoluzione di i problemi oleaut32.dll

Ci sò solu dui opzioni per risolve u prublema: stallà a versione curretta di l'aggiornu di Windows, o usando u serviziu di recuperu file di sistema.

Metudu 1: Installate a versione curretta di l'aggiornu

Un attualizazione sottu l'indice 3006226, rilasciatu per versioni di desktop è servitore di Windows da Vista à 8.1, hà scrupidutu a funzione SafeArrayRedim, chì allora i limiti di RAM consumata per risolve u prublema. Questa funzione hè codificata in a biblioteca oleaut32.dll, è cunsente dunque à falli. Per risolve u prublema, installa a versione piazzata di sta attualizazione.

Vai à u situ di Microsoft per scaricà l'aggiornu.

  1. Segui u ligame sopra. Dopu avè a carica di a pagina, scurgiunate à a sezione. "Centro di download di Microsoft". Allora truvate in a lista a posizione chì risponde à a vostra versione è a bitrezza di u OS, è aduprà u ligame "Scaricate u pacchjettu avà".
  2. A pagina successiva selezziunate una lingua. "Russu" è aduprà u pulsante "Download".
  3. Salvate u installatore di l'aggiornamentu nantu à u vostru discu rigiu, allora andate in u cartulare di download è lanciate l'aggiornu.
  4. Dopu avè fattu u installatore, un avvertimentu apparirà, cliccate nant'à "Sì". Aspetta finu ch'ellu sia installatu l'aggiornamentu, è dopu ripartite u computer.

Dunque, u prublemu deve esse risoltu. Se truverete in Windows 10 o installendu l'aggiornu ùn hà micca purtatu risultati, aduprà u metodo chì seguitu.

Metudu 2: Ripristina l'integrità di u sistema

A DLL cunsiderata hè un cumpunente di sistema, dunque in casu di un prublema, bisogna aduprà a funzione di verifica di i schedari di sistema è ripristinallu in casu d'errore. I guide qui seguanu vi aiutanu in sta attività.

Lezione: Ripristinà l'integrità di i schedari di sistema in Windows 7, Windows 8 è Windows 10

Comu pudete vede, a risoluzione di a biblioteca dinamica oleaut32.dll ùn hè micca grande.