Trattamentu di i settori instabili nantu à u discu duru

I settori instabili o blocchi difettosi sò parti di u discu duru, di cui una lettura causa a difficoltà di cuntrollu. I prublemi ponu esse causati da un deterioramentu fisicu in HDD o da errori di software. A presenza di troppi settori instabili pò purtà à appesi, perturbazioni in u sistema operativu. Per risolve u prublema, pudete aduprà un software speciale.

Cume per trattà i settori instabili

Avè una certa percentuale di blocchi difettosi hè una situazione normale. Specialmente quandu u discu duru ùn hè micca usatu u primu annu. Ma se quellu indicatore supera a norma, certi settori instabili ponu esse pruvati à bluccà o recuperà.

Vede ancu: Cumu verificà un discu duru per i settori difettosi

Metodo 1: Victoria

Se u settore hè marcatu inestile per via di a discrepanza tra l'infurmazioni registrate in questu è a checksum (per esempiu, per via di un fallimentu di registrazione), allora un segmentu pò esse ripristinatu cù rimbrasce i dati. Questu pò esse fattu cù u prugramma Victoria.

Scaricate Victoria

Per questo:

  1. Fate una verifica SMART integrata per identificà a percentuale totale di settori difettosi.
  2. Selezziunu una di i modi di recuperu dispunibili (Rimmà, Riprova, Cancella) è aspettate chì a procedura sia cumpleta.

U lugiziale hè adinu per analisi di software di e unità fisica è logica. Pò esse adupratu per risturà i settori rotati o instabili.

Per di più: Restore u discu duru cù u prugramma Victoria

Metudu 2: Windows incorporatu

Pudete verificà è ripristinare alcuni di i settori difettosi cù l'utile prufessiunale in Windows. "Verifica u discu". Procedura:

  1. Run di un prompt di comando cum'è amministratore. Per fà quessa, aprite u menu "Start" è aduprà a ricerca. Cliccate nantu à a scorcia cun u dirittu di u mouse è selezziunate da l'elencu di sìgliu. "Run as administrator".
  2. In a finestra chì si apre, inserite u comandochkdsk / rè cliccate Enter annantu à a tastiera per cuminciare à verificà.
  3. Se u sistema operativu hè installatu nant'à u discu, u testu hè fatturatu dopu u reiniziziu. Per fà quessa, cliccate Y annantu à a tastiera per confermà l'azione è ripartite u computer.

Dopu à quessa, l'analisi di u discu cumincerà, se possibile, ripristinendu certi settori da riscrivendoli. Un errore pò apparà in u prucessu - significa chì a percentuale di e zone instabili hè prubabilmente troppu larga è ùn ci sò più patch di riserva. In stu casu, a manera più bona uscita sarà l'acquistu di un novu discu rigiu.

Altre raccomandazioni

Se, dopu analizzate u discu duru cù un software particulare, u prugramma hà svelatu una percentuale troppu larga di settori rotati o instabili, allora u modu più faciule hè di rimpiazzà u HDD difettu. Altre raccomandazioni:

  1. Quandu u discu duru hè usatu per un bellu pezzu, a testa magnetica hà probabilmente scappatu. Dunque, a restaurazione di una parte di i settori micca risusta. L'DDD hè prumessu di cambià.
  2. Dopu avè un dannu à u discu duru è un incremento di i settori difettosi, i dati di l'utente sò spessu persi - pudete ripristinallu cù un software speciale.
  3. Ulteriori dettagli:
    Ciò chì avete bisognu di sapè per recuperà i file eliminati da u vostru discu rigiu
    I migliori programmi per recuperà i file eliminati

  4. Ùn hè micca raccomandatu di usà HDD difettosi per conservà informazioni impurtanti o installà un sistema operativu nantu à elli. Sò noti per l'instabilità è ponu esse installati in un computer solo cum'è dispositivi di riserva dopu à un REMAP precedentemente eseguitu cun un software particulare (riassegnà l'indirizzi di i blocchi difettosi in quelli di riserva).

Per impedisce à u discu duru di fallisce prima di u tempu, pruvate periodicamente cunfurmatu per l'errore è li deframmentà in tempu.

Per curà alcuni di i settori instabili nantu à u discu duru, pudete aduprà strumenti standard di Windows o un software speciale. Se a percentuale di aree rotte hè troppu grande, sustituite u HDD. Se hè necessariu, alcune di l'infurmazioni da u discu fallutu ponu esse recuperate cù un prugrammu spiciali.