Missing sound in Windows 10

Parechji utenti, aggiornati à Windows 10 o dopu à una stallazione pulita di u sistema operativo, anu scansu varia prublemi cù u sonu in u sistema - qualchissia hà appena perdu u sonu in un laptop o un computer, altri anu smettutu di travaglià a uscita per cuore in u fronti di u PC, Un'altra situazione cumuna hè chì u sonu st'essa diventa più silenziosa cun u tempu.

Questa guida passo-passo descrive i modi possibili per risolve i prublemi più comuni quandu a riproduzione audio ùn funziona micca bè o u sonu in Windows 10 hè appena sparitu dopu l'aggiornu o l'installazione, è solu in u prucessu di travaglià senza ragione apparente. Vede ancu: ciò chì fà se u sonu di Windows 10 wheezes, hisses, cracks o assai tranquillu, No sound via HDMI, U serviziu audio ùn hè micca chì hè in esecuzione.

Windows 10 ùn funziona micca dopu l'upgrading à una nova versione.

Se avete perdutu i suoni dopu installazione di a nova versione di Windows 10 (per esempiu, aghjuntu l'upgrade à l'aggiornu di l'ottobre di u 1809 di u 1809), prima testate i dui metodi chì seguite per correggere a situazione.

  1. Andate à u manager di dispositivi (pudete usà u menu chì si aprite cù un clic destro nantu à u bottu Start).
  2. Espandi a sezione "Dispositivi di sistema" è vede se ci sò dispositivi cù e lettere SST (Smart Sound Technology) in u nome. S'ellu ci hè, cliccate nantu à un tale dispositiu cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate "Aggiorna driver".
  3. Dopu, selezziunate "Cercà i driver in stu computer" - "Selezziunu un driver da a lista di i piloti dispunibili in u computer."
  4. S'ellu ci hè altri autori compatibili in a lista, per esempiu, "Dispositiu cù l'Audiziu di Alta Definizione", selezziunu, cliccate "Avanti" è installa.
  5. Nota chì ci pò esse più di un dispositivo SST in a lista di dispositivi di sistema, seguite i passi per tutti.

È una manera più, più cumpluta, ma ancu capaci di aiutà in una situazione.

  1. Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (pudete usà a ricerca nantu à a barra di task). E in a riga di cume sente u comando
  2. pnputil / enum-drivers
  3. In a lista rilasciata da u cumandamentu, truvate (s'ellu ci hè dispunibule) l'oggetto per chì u nome originale hèintcaudiobus.inf è ricordate u so nome publicatu (oemNNN.inf).
  4. Inserite u cumandamentupnputil / delete-driver oemNNN.inf ​​/ uninstall per scurdà stu driver.
  5. Andate à u manager di dispositivi è in u menù sceglite Azzione - Aggiorna configurazione hardware.

Prima di procedere cù i passi descritti in seguitu, prova à avvicinà a correzione automatica di prublemi cù u sonu di Windows 10, cliccendu cun u cliccava dirittu nantu à l'icona di l'altore è selezziunà l'elementu "Risoluzione di problemi di audio". Ùn micca u fattu ch'ellu funziona, ma se ùn l'avete micca provatu, merita di pruvà. Extra: Audio over HDMI ùn funziona micca in Windows - cume si risolve, l'errori "Dispositiu di uscita audio ùn hè micca installatu" è "Le cuffie o altoparlanti ùn sò micca cunnessi".

Nota: se u sonu sparisce dopu à una semplice installazione di l'aggiornamenti in Windows 10, allora cerca di entrà in u manager di dispositivi (cun ​​cliccà à dirittu nantu à l'iniziu), selezziunate a vostra carta sonora in i dispositivi sonori, cliccate nant'à u butteru dirittu di u mouse, e poi nant'à u tabellu "Driver" Cliccate nantu à u "Roll Back". À l'avvene, pudete disattivà l'aggiornamentu automàticu di u driver per a scheda di sughjettu, affinchì u prublema ùn sia sfruttatu.

Missing sound in Windows 10 dopu l'upgrading o l'installazione di u sistema

A varianti più cumuna di u prublema - u sonu sparisce sul computer o laptop. In questu casu, cum'è in regula (primu prende in considerazione questu opzione), l'icona di l'altu parlatore in a barra di task hè in ordine, in u gestore di dispositivi di Windows 10 per a scheda di sughjettu dici "u dispositivu funziona bè", è u driver ùn necessita micca di esse aggiornatu.

Hè vera, in listessu tempu, di solitu (ma micca sempre) in stu casu a carta di i sali in u manager di dispositivi hè chjamata "Dispositiu cù Audio di Difesa Alta" (è questu hè un signu sicuru di a mancanza di piloti installati per questu). Questu accade di solitu per i chips di sonitu Conexant SmartAudio HD, Realtek, VIA HD, Sony è Asus.

Installà i driver audio in Windows 10

Cosa fate in sta situazione per risolve u prublema? Di sempre, u metudu di travagliu consiste in i passi chì segui:

  1. Entrate in u mutore di ricerca Modellu_ di u vostru supportu di laptopo Suppusu di u vostru_materiale_pai. Ùn raccomandu micca di iniziare a ricerca di piloti, per esempiu, da u situ web di Realtek, in casu di prublemi citati in stu manualu, guardate prima u situ web di u fabbricante non di u chip, ma di tuttu u dispositivo.
  2. In a sezione di supportu truvà i driver di audio da scaricà. Se sò per Windows 7 o 8, ma micca per Windows 10 - questu hè normale. A cosa maiò hè chì a capacità di i numeri ùn sia micca diversa (x64 o x86 deve risponde à a capacità di i numeri di u sistema installatu al mumentu, vede Cumu sapere a capacità di i numeri di Windows 10)
  3. Installate questi driver.

Sembra simile, ma parechje persone scrivevanu nantu à ciò ch'elli anu fattu, ma nulla accade è ùn cambia micca. Di solitu, questu hè dovutu à u fattu chì, ancu chì l'inserzionu di u driver vi trà in tutti i passi, in realtà u driver ùn hè micca stallatu nantu à u dispositiu (hè faciule da verificà da guardà e proprietà di u driver in u manager di dispositivi). In più, l'installatori di certi produttori ùn segnalanu micca un errore.

Ci sò i seguenti modi per risolve u prublema:

  1. Run u installatore in modalità compatibilità cù una versione precedente di Windows. Aiuta più spessu. Per esempiu, per installà Conexant SmartAudio è Via HD Audio in urdinatori, sta opzione funziona di solitu (modalità di compatibilità cù Windows 7). Vede Modu di compatibilità di Windows 10 di Programma.
  2. Pre-eliminare a scheda audio (da u "Solu, gaming è video dispositivi" sezione) è tutti i dispositivi da "entrate audio è uscite audio" sezione attraverso u gestore di dispositivi (cliccate à dirittu nantu à u dispositivo - elimina), se possibile (se ci hè un tale segno), cun u driver. È subitu dopu a disinstallazione, esegui u installatore (cum'è ancu cù a modalità di compatibilità). Se u driver ùn hè micca installatu, allora in u manager di dispositivi selezziunu "Azzione" - "Aggiorna configurazione hardware". Spessu travaglia in Realtek, ma micca sempre.
  3. Se u vechju driver hè installatu dopu, allora cliccate à dirittu destro nantu à a carta di sona, selezziunà "Aggiorna driver" - "Cerca i driver in stu computer" è scopri se i novu driver sò in a lista di i piloti installati (eccettu per u Dispositiu cù u supportu Audio Altu) piloti compatibili per a vostra scheda audio. È sì sapete u so nome, pudete vede trà l'incompatibile.

Ancu se ùn puderete micca truvà i driver ufficiali, pruvate sempre l'opzione di rimuovere a carta di sughjuli in u manager di dispositivi è dopu aghjurnà a configurazione hardware (punto 2 sopra).

Sonu o microfonu hà smessu di travaglià nantu à u laptop Asus (pò esse adatta per l'altri)

Separatamente, aghju a nota a soluzione per i portatili Asus cun Via chip chip audio, hè di quelli chì spessu anu i prublemi cù a riproduzione, è cunnessu un microfunu in Windows 10. Solution path:

  1. Andate à u manager di dispositivi (cun ​​cliccà à dirittu in u principiu), aprite l'elementu "Ingressi audio è uscite audio"
  2. Tramite un clic dirittu nantu à ogni articulu in a sezione, eliminatu, se ci hè un suggerimentu per rimuovere u driver, fate ancu.
  3. Andate à a sezione "Sò, gaming è video", sguillite li cù u listessu modu (eccettu per i dispositivi HDMI).
  4. Scaricate u driver Via Audio da Asus, da u situ ufficiale di u vostru mudellu, per Windows 8.1 o 7.
  5. Run u installer driver in modalità compatibilità per Windows 8.1 o 7, preferibilmente per nome di l'amministratore.

Indichi perchè puntai à una versione più vechja di u driver: si capisce chì, in a maggior parte di i casi, VIA 6.0.11.200 hè operativu, è micca driver più recenti.

Dispositivi di ripruduzione è e so opzioni avanzate

Certi utenti principianti dimenticano di verificà i parametri di i dispositivi di riproduzione audio in Windows 10, è questu hè megliu fattu. Cumu esattamente:

  1. Fate un clic destro sull'icona dell'altoparlante in a zona di notifiche in basso a destra, seleziona l'oggetto menu di menu contesto "Riproduzione". In Windows 10 1803 (Aggiornamentu di Aprile), u percorso hè leggermente diversu: cliccate à dirittu nantu à l'icona di l'altatore - "Apri impostazioni di sona", è poi l'elemento "Pannello di cunsultu di u sonu" in l'angulu in dirittu superiore (o à u fondu di a lista di impostazioni quandu a larghezza di a finestra hè cambiata). Elementu "Sonu" in u pannellu di cuntrollu per ghjunghje à u menù da u passu chì vene.
  2. Assicuratevi chì u dispositivo predefinitu di riproduzione sia installatu. In caso dimentu, cliccate nant'à u dirittu di u mouse è selezziunate "Usa predefinita".
  3. Se i surdruvuli o cuffie, cum'è necessariu, sò l'apparecchiatura predefinita, fate un clic destro nantu à elli è selezziunate "Proprietà", e andate dopu à a scheda "Funzioni avanzate".
  4. Verificate "Disable all efetti".

Dopu avè fattu sti cunfigurazioni, verificate se u sonu funziona.

U sonu hè tranquillu, wheezing o diminuisce automaticamente u volume

Se, malgradu u fattu di u riproduzione di u sonu, ci sò qualchi prublemi cù questu: u soffiu, hè troppu silenziu (è u volume pò cambià solu), pruvate e risoluzioni chì seguite per u prublema.

  1. Andate à l'apparecchiatura di riproduzione facendu cliccà à dirittu nantu à l'icona di l'altore.
  2. Fate un clic destro nantu à l'apparecchiatura cù u sonu da u quale si verifica u prublema, seleziona "Proprietà".
  3. In a scheda Funzioni avanzate, verificate Disattivare tutti i effetti. Applica i parametri. Aghjunghjerà à u listinu di i dispositivi di riproduzione.
  4. Aprite a scheda "Comunicazione" è rimuete u diminuzione di u volume o mute u sonu durante a cumunicazione, impostà "Azzione chjamata".

Aghjunghje a regolazione chì hai fattu è verificà s'ellu hè statu risoltu u prublema. In quant'à, ci hè un'altra opzione: pruvate à sceglie a carta di sughjettu per mezu di u gestore di e dispositive - proprietà - aggiornate u driver è installate micca u driver di a carta sana nativa (mostra a lista di i piloti installati), ma unu di quelli compatibili chì Windows 10 pò offra in sè. In sta situazione, spessu à volte chì u prublema ùn si manifesta micca in i «non-native».

Optional: Verificate se u serviziu audio di Windows hè attivatu (cliccate Win + R, inserisci services.msc è truvà u serviziu, assicurami chì u serviziu sia in esecuzione è u tippu di lancio per esse hè impostatu in Automatica.

À a conclusione

Se nunda di i diuzii sopra hà aiutatu, aghju dinò pruvate à prova un pocu di u pilu driver-popularu, è prima verificà chì i dispositivi anu da u travagliu - cuffie, altoparlanti, microfonu: po succede ancu chì u prublema di u sonu ùn sia micca in Windows 10, è in elli.