L'attivazione di l'accelerazione hardware di una scheda video permette di accelerà l'elaborazione grafica, è cusì migliorà e prestazioni di u computer in tuttu. Vedemu chì cum'è attivà sta funzione in un PC cù Windows 7.
Vede ancu: Cumu per migliorà a prestazione di l'ordinatore in Windows 7
Attivazione accelerazione hardware
Dunque, si capisce chì in Windows 7, l'accelerazione hardware hè attivata per difettu. S'ellu hè disattivatu, i fatturi chì seguitanu ponu esse a causa:
- "Ferru" obsoleto;
- Piloti irrilevanti;
- Problemi cù DirectX.
U primu prublemu hè risoltu cù una sostituzione di l'antichi componenti di l'hardware di l'hardware (spessu di e carte di video) cù i nuovi analoghi. Sì in questu articulu vederemu in dettaglio l'eliminazione di l'ultimi di sti fattori per abilità l'accelerazione hardware. Ma prima, scopre cumu si scopre s'ellu accede in accelerazione hardware nant'à u vostru computer o micca. Questu hè fattu abbastanza semplicemente.
- Dite nantu à a tastiera Win + R è in a finestra apparsa entri u cumandamentu:
dxdiag
Cliccate "OK".
- Attivatu "Strumentu di Diagnostica DirectX"induve avete da muvà à a tab "Schermu".
- Oghji avete da prestà attenzione à l'infurmazioni in u blocu. "Caratteristiche di DirectX". S'ellu ci hè un valore davanti à tutti l'articuli "On"quessa significa chì l'accelerazione hardware hè già attivata in u vostru computer. Altrimenti, avete bisognu di effettuà misure per a so attivazione, chì discuprà sottu.
Metudu 1: Installà i Driver
U mutivu di a accelerazione hardware siddu ùn accade micca hè a presenza di driver di schede video antichi o errati. Dopu avete bisognu di fà a procedura per reinizettà stu componentu.
- Cliccate "Start" è spostà à "Pannello di cuntrollu".
- Entrate in a sezione "Sistema è Sicurezza".
- Trova in u blocu "Sistema" l'elemento "Manager di dispositivi" è cliccate nantu à ellu.
- In l'interfaccia esecutiva "Manager di dispositivi" cliccate nantu à u nome di a sezione "Adattatori video".
- Un listinu di e schede video cumparate à u PC pare. Fate un clic destro in u nome di quellu chì travaglia attualmente, è in l'elenco chì si apre, seleziona "Aggiorna i driver ...".
- Next, cliccate "Ricerca automatica ...".
- A ricerca di i driver in Internet principia. Quandu scuppi l'aggiornamenti freschi, essi saranu installati in u sistema, chì, dopu à riavvià u PC, vi porterà à l'accelerazione hardware.
Lezione: Cumu aghjurnà i driver in Windows 7
Ma micca sempre tali manipolazioni portanu à u risultatu desideratu. In certi casi, micca i prugrammi ufficiali di u fabbricante di a scheda di video sò carichi, ma i driver di Windows standard o l'aggiornamenti ùn sò micca cunnisciutu. Duvete installà esattamente u lugiziale chè rileva l'adattatore.
A scelta migliore hè di reinstallà u driver in u trasportatore (per esempiu, un discu) chì venia cun l'adattatore video. Dopu, hè abbastanza per cunnessu à u computer in un modu adeguatu è, dopu attivazione, seguitu e raccomandazioni chì si vedenu nantu à u schermu di u monitor. Dopu avè installatu u lugiziale, se hè necessariu, dovete fà a procedura d'aggiornamentu direttamente via a so interfaccia.
Purtroppu, ùn hè micca sempre pussibule di fà sta opzione, per esempiu, per via di a mancanza di supporti fisici cù u lugiziale impiegatu. Se sapete u mudellu di u vostru adattatore è l'indirizzu di u situ ufficiale di u so fabbricante, allora u driver pò esse scaricatu da a risorsa web specifica.
Ma ci sò i casi in cui l'utente ùn cunnosce micca u mudellu di a scheda video o l'indirizzu di u situ di u fabbricante. In una tale situazione, pudete cercà u driver effettuale per u ID di a dispositiva è dopu installatu.
Lezione: Cumu trovu un driver in ID di hardware
Inoltre, pudete installà unu di i prugrammi spiciali per scansione di u vostru computer per i piloti è l'installazione di oggetti mancanti o obsoleti. Unu di i prugrammi più popolari di stu tipu hè DriverPack Solution.
Lezione:
Software per l'installazione di i driver
Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack
In fine, l'aghjurnamentu o u reinstallà i driver possono aiutà à fà andà l'accelerazione hardware in Windows 7.
Metudu 2: Aggiorna DirectX
Un'altra ragione per chì pudete avè accelerazione hardware inattiva è a presenza di una versione obsoleta di DirectX in u vostru computer. Dopu avete bisognu di aggiornà questu elementu à u statu attuale scaricendu l'ultima versione di e librerie da u situ ufficiale di Microsoft.
Scaricate DirectX Update
- Dopu avè scaricatu, esegui u installatore di DirectX. Si apre "Installazione guidata" biblioteche, in cui, prima di tuttu, avete bisognu di accettà l'accordu di licenza cun l'impostazioni di u pulsante di radio in a posizione "Sò accettatu ..." è cliccendu "Prossimu".
- In a prossima finestra, devi cunfirmà o rifiutà di stallà software addizionale. Se ùn avete nisunu mutivu spiciali per installarlo, allora ti cunsigliu di deselezziunà a casella è clicca "Prossimu" per evità si intrappuleghja u computer cù prugrammi inutili.
- Dopu à quessa, a prucedura di stallazione per e librerie DirectX sarà effettuata.
- Allora avete ghjustu à cliccà "Fatti" per travaglià u travagliu in "Installazione guidata" è ripartite u computer. L'upplementazione di librerie DirectX attiverà automaticamente l'accelerazione hardware.
Malgradu u fattu chì in i computer moderni cù Windows 7 l'accelerazione hardware hè attivata per difettu, in certi casi, pò esse discupratu. Questa situazione pò esse risanata spessu attualizendu i driver per a scheda video o a libreria DirectX.