Firmware è riparazione di u router ASUS RT-N12 VP (B1)


Instagram hè una di e più reti sociali popolari in u mondu. Stu fattu ùn pudia micca chì afectà u numeru di cunte di l'utente di hacking. Se succede chì u vostru contu sia statu furatu, avete bisognu di effettuà una semplice sequenza di azzioni chì ti puderanu restituire l'accessu è prevene d'impurtanti tentativi di login.

I motivi di l'hacking di un account ponu esse differenti: a password troppu semplice, cunnessione à e reti Wi-Fi pubbliche, attività virale. Una cosa hè impurtante: bisogna ripresentà l'accessu à a vostra pagina, pruteggendu cumpletamente u vostru contu da l'altri utilizatori.

Stage 1: Change Email Password

Quandu riprende l'accessu à u vostru profilu, vi pruponiamo di cambià prima a vostra password di email, è poi andate in u vostru contu Instagram.

  1. Per escludà a probabilità chì a vostra pagina sarà intercettata di novu da l'urdinatori, hè necessariu cambià a password da e-mail à chì hè contabilizatu u account on Instagram.

    Per e servizii di posta diversi, sta prucisione si faci in diversi modi, ma nantu à u listessu principiu. Per esempiu, in u serviziu Mail.ru dovete accede cun u vostru indirizzu e-mail è password.

  2. In u angulu in alto a destra di a finestra, cliccate nantu à u nome di u vostru contu mail è in u menù contestuale visualizatu selezziunate l'element "Impostazioni Mail".
  3. In u riquadro di sinistra, andate in tab "Password è Sicurezza"è à a destra selezziunu u pulsante "Cambia password"è poi inserite a nova parola d'accessu (a so lunghezza dev'à almeno ottu caratteri, hè desiderabile cumplicà a chiave cù diversi registri è caratteri supplementari). Salvà i cambiamenti.

Inoltre, ci vogliu notà chì quasi tutti i servizii di e-mail permettenu di attivà l'autenticazione à dui fattori. A so essenza sta in u fattu chì primu inserisci u login è password da u vostru email, è tandu ci vole à confermà l'autorizzazione specificendu u còdice di verifica chì andrà à u numeru telefonicu.

Oghje, un tale uttenu pò aumentà significativamente a sicurezza di l'attualità. A so attivazione si face di solitu in l'impostazioni di sicurezza. Per esempiu, in Mail.ru, sta opzione hè situata in a sezione "Password è Sicurezza"in u quali avemu effettuatu a procedura per cambià a password.

Sì ùn pudete micca entrà a posta

In stu casu, se ùn puderite micca accennà, ancu se avete tuttu sicuru di a verità di i dati segnalati, vi puderete suspettà chì i scammers rializanu à cambià a password per l'account mail. In questu casu, avete bisognu di riprendà a capacità di log in a posta pighjennendu a procedura di recuperu di l'accessu.

  1. Di novu, stu prucessu sarà consideratu nantu à l'esempiu di u serviziu Mail.ru. In a finestra d'autorizzazione sarà necessariu cliccà nantu à u pulsante. "Chì scurdatu di u vostru password".
  2. Sarete rediretti à a pagina di recuperu di l'accessu, induve avete bisognu di entrà u vostru indirizzu e-mail per cuntinuà.
  3. Sicondu i dati chì avete, avete bisognu di fà una di e seguenti:
    • Specifichi u còdice di recuperu di password recuperatu annantu à u numeru telefonicu;
    • Inserite un còdice di recuperu password chì sarà inviatu à un indirizzu mail alternativo;
    • Dà a risposta rispettiva à e dumande di sicurezza.
  4. Se a vostra identità hè cunfirmata da unu di i metudi, vi verrà dumandatu di definisce una nova password per e-mail.

Stage 2: Password Recovery for Instagram

Ora chì u vostru contu di e-mail hè pruteggiatu bè, pudete cuminciare à ripristinà l'accessu per Instagram. Questu prucedimentu vi permetterà di resettà a vostra password è, cunfirmendu un'ulteriore operazione cù un indirizzu e-mail, setate una nova.

Vede ancu: Cume recuperà a password in Instagram

Stage 3: Cuntattate l'assistenza

Purtroppu, a forma standard di cuntattà u serviziu di supportu Instagram, chì era ancu dispunibule per stu ligame, ùn hè micca in travagliu oghje. Perciò, se ùn pudete micca accedere à a pagina Instagram per te, avete da cercà un altru mezu di cumunicazione cù u supportu tecnicu.

Cum'è Instagram hè ora pruprietariu di Facebook, hè pussibule di pruvà à ghjustizia invianzendu una lettera chì vi informarà di l'infusione di Instagram attraverso u situ web di u pruprietariu.

  1. Per fà ciò, andate in a pagina di Facebook è, se hè necessariu, accedi (s'è ùn avete micca un account, pudete avà da registru).
  2. In a zona in u dirittu superiore di a vostra pagina di profilo, cliccate nantu à l'icona cù u signu d'interrogazione è selezziunate u pulsu in l'elencu nant'à u menù a tendi. "Segnala un problema".
  3. In a finestra popup, cliccate nantu à u pulsante. "Una cosa ùn hè micca bè".
  4. Sceglite una categoria, per esempio, "Altru", è dopu descrivinu u vostru prublema in dettu, senza dimenticà di indicà chì avete prublemi d'accessu rispetto à Instagram.
  5. Dopu un pocu di ghjornu, ricevi una risposta da u supportu tecnicu in u profilu di Facebook, in cui i particolari di u prublema saranu spiegati, o sarete rediretti à un'altra sezione per a circolazione (s'ellu ne vene).

Da rimarcà chì, per cunfirmà a vostra participazione in u situ, u supportu tecnicu pò necessità di i dati seguenti:

  • A fotografia di u passaporto (qualchì volta vulete fà cù u to visu);
  • Originali di e fotografie caricate in Instagram (sorgenti file chì ùn sò micca stati elaborati);
  • Se dispunibule, una schermata di u vostru profilo prima di l'uccisione;
  • A data approssimativa di a creazione di u cuntu (più precisamente, u megliu).

Sì risponde correttamente à u numeru massimu di dumande è furnite tutti i dati richiesti, u supportu tecnicu risponderà prubabilmente u vostru contu à voi.

Se u cuntu hè statu cancellatu

In u casu chì, dopu piratià, pruvà à rinnovà u vostru contu, vi truvate un missaghju "Username" validu, sta pò indicà chì u vostru login hè statu cambiatu, o u vostru contu hè statu eliminatu. Se scusate a possibilità di un cambiamentu di login, a vostra pagina hè stata probabilmente cancellata.

Purtroppu hè impossibile ripristinà un contu eliminatu in Instagram, quì quì ùn avete nunda di più da fà, ma da fà registrà unu novu è pruteghilo attentamente.

Vede ancu: Cume si registra in Instagram

Cumu pruteghju da a piratazione di u profilo di Instagram

E cunsigliu cù i cunsiglii semplici vi aiuterà à pruteghje u vostru contu, micca chì ùn dà micca à a scammers a possibilità di piricchjica.

  1. Usa una password forte. A password ottimale deve cuntene di almeno ottu caratteri, aduprà e lettere di maiusculi è minusculi, numeri è simbuli.
  2. Pulizia lista di l'abbonati. Più spessu, l'hacker hè in mezu à l'abbonati di a vittima, perciò, se possibile, pulisci a lista d'utenti chì t'avete abbonati, eliminendu tutti i conti suspetti.
  3. Vede ancu: Cume si puderete annullà l'iscrisioni da l'utente in Instagram

  4. Chiudite a pagina. Cù pratica mostra, in a maiò parte di i casi, sò i profili aperti chì si apriscanu. Benintesa, sta opzione ùn hè micca adatta per tutti, ma sì tene una pagina personale, publicendu e vostre foto è video da a vita, allora in u vostru casu avete da ancu applicà stu impostazione di privacy.
  5. Ùn fate micca nantu à i ligami sospetti. Ci hè parechji siti fittori imitati i reti sociali popolari in Internet. Per esempiu, voi in VK hà ricevutu una richiesta di un straniero per piacè di ellu sottu a foto in Instagram cun un ligame annantuu.

    Segui u link, dopu chì a schermata mostra a finestra di login in Instagram. A sospetta nunda, inserisci i vostri credenziali, è u vostru username è password venenu automaticamente trasferiti à i froditori.

  6. Ùn micca l'accessu à a pagina per applicazioni è servizi suspettosi. Ci sò tutti i generi di strumenti chì, per esempio, ti permettenu di visualizà i visitatori in Instagram, imbroglii subitu abbonati, ecc

    Se ùn sapete micca sicuru di a sicurezza di u strumentu utilizzatu, inserite e vostre credenziali in essu da Instagram ùn hè micca da vale a pena.

  7. Ùn salvate micca i dati di autorizazione nantu à i dispositivi di altre persone. Se stà cunnosce da un computer di qualcun altru, ùn premete mai u pulsante. "Salva password" o simili. Dopu à a fine di u travagliu, assicuratevi di usciri da u prufilu (ancu s'è cunsideratu da u computer di u to megliu amicu).
  8. Link u vostru profilo Instagram a Facebook. Cum'è Facebook hà rimborsatu Instagram, sti dui servizii sò strettamente cunnessi oghje.

Pudete impedisce a pagina da esse piraticata; u principale hè agisce rapidamente.