TrueCrypt 7.2

Oghje, quandu ognunu avè Internet, è ci sò sempre più hacker, hè assai impurtante a prutezzione da l'abbraganza è da perdita di dati. Cù a sicurezza in Internet, tuttu hè un pocu più cumplicatu è necessarie misure più drastiche, ma pudete assicurà a riservatezza di dati persunali nantu à u vostru computer semplicemente limitendu l'accessu à ellu cù u prugramma TrueCrypt.

TrueCrypt hè un software chì ti permette di prutezzi l'infurmazioni creendu dischi virtuali criptati. Pò esse creati sia in un discu rigulare ch'è in un archiu. Questu prugramma hà funziunalità di sicurezza assai utili, chì cunsidereremo in questu articulu.

Statu di creazione di u volumu

U lugiziale hà un strumentu chì, cù l'azzione passo-passo, vi aiuterà à creà un volume criptografatu. Cù vi pudete creà:

  1. Cpu criptatu. Questa opzione hè adatta per principianti è utenti senza esperienza, chì hè u più faciule è più sicuro per u sistema. Cun questu, un novu volumu hè solu creatu in u schedariu è dopu apru stu file, u sistema vi dumandarà a parola d'accessu;
  2. Unità amovibile criptata. Questa opzione hè necessariu per criptografà e unità flash è altri dispositivi di archiviazione di dati portatili;
  3. Sistema criptatu. Questu opzione hè u più cumplettu è si consiglia di utilizatori esperti. Dopu avè creatu un tale volumu, una password sarà dumandata quandu u OS s'avvia. Stu metudu dà quasi a massima sicurezza di u sistema operativu.

Fighjulazione

Dopo aver creatu un contenitore criptografatu, deve esse installatu in unu di i dischi dispunibili in u prugramma. Dunque, a prutezzione cumincerà à travaglià.

Disco di recuperu

Per chì in casu d'errore sia pussibule di rimborsà u prucessu è restituite i vostri dati à u so statu originali, pudete aduprà u discu di riparazione.

File chiave

Quandu si utilizza i file chiave, a possibilità di accede à l'infurmazioni criptate hè significativamente riduttu. A chjave pò esse un file in qualchì formatu cunnisciutu (JPEG, MP3, AVI, etc.). Quandu accede à un contenitore chjappu, avete bisognu dì specificà stu file oltre à inserisce una password.

Attenti, s'ellu si perde u lima chiave, u montage di i volumi chì aduprà stu schedariu diventa impossibile.

Generatore di File Key

Se ùn vulete micca specificà i vostri file personali, pudete aduprà u generatore di file chiave. In stu casu, u prugramma creà un file cun contenutu aleatariu chì sarà adupratu per u montage.

Tuning di performance

Pudete aduprà l'accelerazione hardware è a paralelizazione di u flussu in modo da aumentà a velocità di u prugramma o, inversamente, per migliorà a prestazione di u sistema.

Test di velocità

Cù sta prova, pudete verificà a velocità di algoritmi di crittografia. Dipende da u vostru sistema è da i parametri chì avete specificatu in l'impostazioni di prestazione.

Virtues

  • Lingua russa;
  • Prutezzione massima;
  • Distribuzione gratuita.

Inconvenienti

  • Ùn sò più supportati da u sviluppatore;
  • Parechje funzioni ùn sò micca destinate à i principianti.

Basatu nantu à quellu di sopra, pudemu conclude chì TrueCrypt affaccia assai bè cù a so responsabilità. Quandu aduprate u prugramma, avete veramente pruteghite i vostri dati da fora. Tuttavia, u prugramma pò sembà un pocu difficiule per l'usini principianti, è in più, ùn hè micca supportatu da u sviluppatore finu u 2014.

Cumu risolte l'errore cù manca window.dll Linux Live USB Creator Unetbootin Acceleratore di computer

Share l'articolo in reti sociali:
TrueCrypt hè un software per mantenere i vostri dati persunali, cù a creazione di volumi criptati.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: TrueCrypt Developers Association
Costu: Free
Dimensione: 8 MB
Lingua: russo
Versione: 7.2