Risolvendu un prublema cù u prucessu di u kernel è sistema in Windows 7


iTools hè un prugramma famosa chì hè un'alternativa putente è funzionale à iTunes. Parechji utilizatori di stu prugramma anu prublemi cun cambia a lingua, allora oghje avemu da guardà à cume stu travagliu pò esse compie.

U Programmi iTools hè una bella soluzione per i computer chì permettenu di controllà i dispositivi Apple. U prugramma hà in u so arsenale un assai numeru di funzioni, perciò hè assai impurtante chì a lingua di l'interfaccia hè comprensibile.

Scaricate l'ultima versione di iTools

Cume cambia lingua in iTools?

Sò vicinu à l'urighjini: in l'assemblea ufficiali di iTools ùn ci hè micca appoghju per a lingua russa, in u cunnessione di ciò chì discupraremu cumu si cambia a lingua da u cinese à l'inglese.

Attraversu l'interfaccia di u prugramma, cambià a lingua ùn funzionerà micca - a lingua hè già incorporata in u kit di distribuzione chì avete scaricatu da u situ di u sviluppatore. Allora, se avete bisognu di cambià a lingua da u Cinese à l'inglese, duverete reinstallà completamente u prugramma cù una distribuzione differente.

Per evità prublemi, si consiglia di rimuovere a vechja versione di u prugramma. Per fà quessa, andate in u menù "Pannello di cuntrollu"impostate u mode di vista "Piccole Icone"è poi aprite a sezione "Programmi è Componenti".

In u listinu di i prugrammi installati, truvate iTools, cliccate à dirittu destro in u prugramma è seleziona "Elimina". Completa u prugramma di rimozione.

Quandu iTools hè disinstallatu, vai à u situ web di sviluppatore à u link à a fine di l'articolo. In a pagina di download ci sò parechje versioni di distribuzioni in diverse lingue è per diverse piattaforme, ma sò interessati à a versione inglese. "iTools (EN)"cliccate dunque nantu à sta distribuzione sottu à u bottinu "Download".

Fighjate a distribuzione scaricata è installate u prugramma in u vostru computer.

Per piacè fate attenzione, se volete Russify u iTools di u prugramma, allora dovete scaricà una riunione di terze parti di stu prugramma in rusa. Noi in u nostru situ ùn furniscemu micca link à e versioni di distribuzioni, ma pudete truvà facilmente in Internet. L'installazione di a versione Russified di iTools hè esattamente uguale cum'è descritta in l'articolo.

Oghje, i sviluppatori ùn anu micca previsti per a versione russa di u popularu programma iTools. A furtuna, prestu i sviluppatori corrigeranu a situazione, è dopu aduprà u prugramma diventerà ancu più cumpresu.

Scaricate iTools gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale