Configurazione di D-Link DIR-615 K1 K2 Rostelecom

Dunque, installendu un router Wi-Fi DIR-615 revisioni K1 è K2 per l'ISP Rostelecom - cusì serà discupratu in stu manuale. L'esecuzione dirà dettagliatamente è in ordine:

  • Aggiorna firmware (router di flash);
  • Cunnessi un router (u listessu cum'è un router) per configurà;
  • Configurate a cunnessione Internet Rostelecom;
  • Pone una password in Wi-Fi;
  • Cunnessi u set-top box IPTV (TV digitale) è TV Smart TV.

Prima di configurà u router

Prima di passà direttamente a configurazione di u router DIR-615 K1 o K2, vi pruponi i seguenti passi:

  1. Se u router Wi-Fi hè statu acquistatu da e mani, hè statu adupratu in un altru appartamentu o cù un altru fornitore, o avete pruvatu parechje volte senza successu per configurà lu, allora ci hè bè consiglia di ripresentà u dispositivo à e impostazioni di fabbrica. Per fà quessa, premete è tenete u bottinu Reset nantu à u spaziu di u DIR-615 per 5-10 secondi (u router deve esse collegatu). Dopu avè rializatu, aspettate per mezu un minuto finu quandu ripartisce.
  2. Verificate e cunnessioni di zona locale in u vostru computer. In particulare, i paràmetri TCP / IPv4 devianu esse impostati à "Obete IP automaticamente" è "Cunnessu à i servitori DNS automaticamente". Per vede queste impostazioni, in Windows 8 è Windows 7, andate in "Rete è Scambio di Centro", dopu à sinistra, selezziunate "Cambia impostazioni di l'adattatore" è in a lista di cunnessioni, fate un clic destro nantu à l'icona di cunnessione di rete locale menu, seleziona "Proprietà". In a lista di i componenti di a cunnessione, selezziunate u Protocollo Internet Versione 4, è cliccate nuvamente u pulsante Proprietà. Assicuratevi chì l'impostazioni di cunnessione sò impostate cum'è in figura.
  3. Scaricate u fugliale ultimu per u router DIR-615 - Per fà ciò, andate in u situ ufficiale D-Link in ftp.dlink.ru, andate in a cartella di pub, allora - Router - Dir-615 - RevK - Firmware, sceglite chì router avete K1 o K2, è scarica da sta cartulina un file cun l'ultimu firmware cun'estensione .bin.

Nantu à a preparazione per a messa in furmazione di un router esse hè finitu, andemu ulteriormente.

Configurazione di DIR-615 Rostelecom - video

Avutu un video nantu à a configurazione di stu router per travaglià cù Rostelecom. Forse hè più faciule per qualchissia di accettà l'infurmazioni. Se qualcosa hè spessu à esse incomprensibile, allora una descrizione cumpleta di tuttu u prucessu hè mostra in seguitu.

Firmware DIR-615 K1 è K2

Prima di tutti, mi piacerebbe dì nantu à a cunnessione curretta di u router - Cavu Rostelecom deve esse collegatu à a porta Internet (WAN), è nunda di più. È unu di i porti LAN deve esse cablatu à a scheda di rete di u computer da chì configureremu.

Se i collaboratori di Rostelecom sò venuti à voi è cunnessu u vostru router diversamente: affinchì u set-top box, u cavu Internet è u cavu à u computer sò in porti LAN (è pratiche), ciò ùn significa micca chì anu cunnessi correttamente. Chistu significa à chì sò boobies pigri.

Dopu avete connessu tuttu, è u D-Link DIR-615 lampà cù l'indicatori, lanciate u vostru navigatore preferitu è ​​inserisci 192.168.0.1 in a barra di indirizzu, cù u risultu chì vorresti vede un login è una richiesta di password per entrà e impostazioni di u router. Un login è una password standard sò esse inseriti in ogni campu. admin.

Richiedi login è password per DIR-615 K2

A pagina chì vedite dopu pò differisce, dipende da chì tippu di router Wi-Fi avete: DIR-615 K1 o DIR-615 K2, è dinò quandu era acquistatu è se era cucitu. Ci hè solu dui opzioni per u firmware ufficiali, entrambi sò indicati in a figura in basso.

U firmware D-Link DIR-615 hè cumpratu:

  • Se avete a prima opzione di l'interfaccia, andate in "Configure manual", selezziunate a "Sistema" e in "Software Update". Cliccate nantu à u pulsante "Sfoglia", specificate u caminu per u file di firmware chì avemu scaricatu in precedenza è cliccate "Aghjuntu". Aspettate finu à a fine di u firmware. Ùn micca micca spegni u router da a prupietà, ancu se a cunnessione cù essa era persa - almenu aspettate 5 minuti, a cunnessione deve esse ripristinata da sè.
  • Se avete a seconda di e opzioni di design di amministra presentate, allora: cliccate "Impostazioni avanzate" in u fondu, nant'à u tab "Sistema", cliccate a freccia "Destra" tracciata quì è selezziunate "Aggiornamentu di Software". Specifichi u caminu per u file di firmware è cliccate nantu à u bottinu "Aggiorna". Ùn micca micca spegni u router da a pruppiu è ùn fà micca altre azzioni cun, ancu se vi pare chì sia ghjustu. Aspettate 5 minuti o finu chì sarete informati chì u prucedimentu di u firmware hè statu cumplitu

Cù u Firmware hà ancu finitu. Ritornu à 192.168.0.1, andate à u passu chì seguita.

Configurazione di a cunnessione PPPoE Rostelecom

A pagina di l'impostazioni principali di u router DIR-615, cliccate nantu à u pulsante "Impostazioni avanzate", è dopu da a scheda "Rete" selezziunate l'elemento "WAN". Vedete un elencu di e cunnessioni chì cuntenenu dighjà una cunnessione. Cliccate nantu à quessa, è in a pagina successiva selezziunu "Delete", dopu chì duvete ritornà à a lista di vuote di cunnessioni. Ora fate un clic su "Add".

In Rostelecom, una cunnessione PPPoE hè usata per cunnesse à Internet, è vi configureremu in a nostra D-Link DIR-615 K1 o K2.

  • In u campu "Tipu di Connessione", lasciate PPPoE
  • In a sezione di a pagina PPP specifichemu u username è a password emessa da Rostelecom.
  • I parametri rimanenti in a pagina ùn ponu micca esse cambiate. Cliccate "Salva".
  • Dopu, a lista di e cunnessioni riaperà, in a pagina in alto a destra ci sarà una notificazione, in cui bisogna cliccà ancu "Salva" per salvà e impostazioni in u router.

Ùn teme micca chì u status di cunnessione sia "Broken". Aspetta 30 secondi è arricchisce a pagina - vedete chì hè attualmente cumpressu. Ùn avete micca vistu? Quandu hè configuratu u router, ùn avete micca scuciatu a cunnessione di Rostelecom nant'à u computer. Deve esse spente in u computer è cunnessu da u router stesso, affinchè, à u so, distribuisce Internet à altri dispositivi.

Impostà una password per Wi-Fi, configurà IPTV è Smart TV

A prima cosa da fà hè di mette una parola d'accessu in un puntu di accesso di Wi-Fi: ancu s'ellu ùn hè micca in opposizione à i vostri vicini chì utilizanu Internet per liberu, hè sempre megliu à fà u "altrimenti guariscu di almenu velocità. Cumu definisce una password hè descritta in dettu quì.

Per cunnesse un set-top box TV digitale Rostelecom, in a pagina di l'impostazioni principali di u router, selezziunate l'elementu "Impostazioni IPTV" è basta specificà a porta chì connette à connette u set-top box. Salvà e impostazioni.

Impostazione IPTV DIR-615

Quantu à i TV astuti TV, allora simplicemente cunnessu u cavu à una di e porti LAN nantu à u router DIR-615 (ùn hè micca quella chì hè allocata per IPTV). Se u TV assustisce a cunnessione via Wi-Fi, pudete cunnesse senza fili.

A questu stabilimentu deve esse cumpletatu. Ti ringraziu tuttu per a vostra attenzione.

Se qualcosa ùn funziunisce, pruvate questu articulu. Hà solu soluzioni à parechji prublemi associati à a configurazione di u router.