Allora, ci vulia l'Internet senza fili nantu à i vostri dispositivi, hà cumpratu un router Wi-Fi, ma ùn sà micca cosa fà. Altrimenti, ùn pudereste micca avè questu articulu. In sta guida per i principianti in dettagliu è cù foto, hè spieghjatu cume cunnessu u router per chì Internet sia accessibile sia cù cavi è via Wi-Fi in tutti i dispositivi in cui hè necessariu.
Indipendentemente à a marca chì u vostru router sia: Asus, D-Link, Zyxel, TP-Link o qualchì altru, sta guida hè adatta à cunnessa. Pigliate in dettaglio a cunnessione di un router Wi-Fi convenzionale, è ancu un router wireless ADSL.
Cosa hè un router di Wi-Fi (router wireless) è cume funziona
Per cumincià, parlà brevemente nantu à cumu funziona u router. Sti cunniscenze ti puderanu permettere di ùn fà sbagliu cumuni.
Quandu vi basta cunnessione à Internet da un computer, a seconda di quale fornitore avete, questu succede cumprintu:
- Inizia a PPPoE à grande velocità, L2TP o altra cunnessione à Internet.
- Ùn bisognu micca scola niente, l'Internet hè dispunibule cumu accende u computer
U sicondu casu pò esse implementatu in diversi modi: hè o una cunnessione cù una IP dinamica, o Internet via un modem ADSL, in cui i parametri di cunnessione sò già configurati.
Quandu aduprendu un router Wi-Fi, stu dispositiu si cunnoscisce cun Internet cù i parametri richiesti, cioè, in modu relativamente discu, quessa agisce cum'è un "computer" chì hè cunnessu à Internet. È a possibilità di l'inrutamentu permette à u router di "distribueru" sta cunnessione à altri dispositivi sia cù cavi è cù una rete Wi-Fi senza filu. Cusì, tutti i dispositivi cunnessi à u router riceve dati da ellu (inclusu da Internet) via a rete locale, mentre "fisicamente" hè cunnessu à Internet è avè u so indirizzu IP quì, solu u router in sè.
Vuliu spiegà chì tuttu era chiaru, ma a mio parè, solu cunfusione. Va bene, continua. Certi anu dumandà: bisognu pagà per Internet via Wi-Fi? I rispondi: no, paghje per u listinu di l'accessu è à a listessa tariffa chì avete adupratu nanzu, solu chì ùn avete micca cambiatu a tariffa da soli o ùn avete micca attivatu servizi supplementari (per esempio a televisione).
È l'ultima cosa in a prefazione: certi, dumandendu cume cunnesse un router Wi-Fi, significa "per fà tuttu u travagliu". In realtà, quessa chjamemu “configurazione di router”, chì hè necessariu per “rientra” u router entri i parametri di cunnessione di u fornitore chì li permettenu di cunnesse à Internet.
Cunnessione di un router wireless (router Wi-Fi)
Per cunnesse un router Wi-Fi ùn hà micca bisognu di cumpetenze speciali. Sulla schiena di quasi tutti i router wireless, ci hè una entrata à a quale u cavu ISP hè cunnessu (di solitu firmatu da Internet o WAN, è ancu evidenziatu in culore) è da zero à parechji porti LAN, chì servenu per cunnessu un PC stazziunale, utchettu, TV SmartTV è altri dispositivi cù fili. In a maggior parte di i router Wi-Fi domestici ci sò quattru cunnessi tali.
Router di cunnessione
Dunque, quì ci hè a risposta à cume si cunnessa un router:
- Connettu u cavu di u fornitore à WAN o portu Internet
- Connettu una porta LAN à u connettore di a scheda di rete d'ordinatore
- Accende u router in u socket, se ci hè un bottinu nantu à u per accende è off, cliccate "Enable".
Averisce a cunfigurazione di u router - hè quellu chì fate di fà per fà u travagliu. L'istruzzioni per configurà per parechji mudelli di router è per a maiò parte di i prestatori russo si trovanu nant'à a pagina Configurazione di u router.
Nota: u router può esse configuratu senza a cunnessione di fili, aduprendu solu a rete senza fil di Wi-Fi, tuttavia, ùn li raccomanderei à l'utente principiante, chì dopu a cambia una qualchì impostazione, si pò fà chì, cumu riconnessione à a rete wireless, siavanu fatti errori risoltu molto simpricimenti, ma in assenza di esperienza, i nervi ponu sfà.
Cumu cunnesse u router Wi-Fi ADSL
Pudete cunnessu un router ADSL in listessu modu, l'essenza ùn cambia micca. Solu invece di WAN o Internet, u portu necessariu sarà firmatu da Linea (prubabile). Ùn hè necessariu notate chì e persone chì acquistanu un router Wi-Fi ADSL spessu avè dighjà un modem è ùn sà micca cumu fà una connessione. Ma in realtà, tuttu hè assai semplice: u modem ùn hè più necessariu - u router esegue dinò u rolu di u modem. Tuttu ciò chì hè necessariu hè di configurà stu router per cunnessu. Purtroppu, ùn ci sò micca manuali nantu à a configurazione di i router ADSL nantu à u mo situ, possu raccomandà l'usu di a risorsa nastroisam.ru per sti scopi.