Punto di riparazione per Windows 8 è Windows 7

Windows 8 o Windows 7 System Restore Point hè una funzione utile chì vi permette di annullà e cambiamenti recenti apportate à u sistema à l'infurmazione di prugrammi, driver è in altri casi, per esempio, se avete bisognu di marcà l'ultime aggiornamenti di Windows.

Questu articulu cunduci nantu à a creazione di un puntu di riparazione, è cum'è per risolve i vari prublemi associati à questu: ciò chì si deve fà se un puntu di recuperu ùn hè micca creatu sparisce dopu à riavvià u vostru computer, cumu si seleziona o si sceglie un puntu già creatu. Vede ancu: Punti di riparazione di Windows 10, Cosa fà se a riparazione di u sistema hè disattivata da un amministratore.

Crea un puntu di riparazione di u sistema

Per difettu, Windows stessa crea punti di recuperu in u background quandu cambiamenti impurtanti à u sistema (per u discu sistema). Tuttavia, in certi casi, e funzioni di prutezzione di u sistema ponu esse discuplicate o pudete dà bisognu di creà manualmente un puntu di riparazione.

Per tutte queste azioni, sia in Windows 8 (è 8.1), sia in Windows 7, sarà necessariu andà à l'elemento "Restaura" di u Pannello di Cuntrollu, poi cliccate nantu à l'elemento "Ristabilimenti di Sistemi".

A tabulazione di a Sicurezza di u Sutturamentu si aprirà, in cui pudete fà e azzioni seguenti:

  • Ripristinà u sistema à u puntu di restaurazione precedente.
  • Configurate l'impostazioni di prutezzione di u sistema (abilite o disabilite a creazione automatica di punti di riparazione) separatamente per ogni discu (u discu deve avè u sistema di file NTFS). S'è ancu à quì pudete cancellà tutti i punti di riparazione.
  • Crea un puntu di riparazione di u sistema.

Quandu crei un puntu di riparazione, bisognu inserisce a so descrizione è aspettà un pocu. In stu casu, u puntu hè creatu per tutti i dischi per i quali a protezione di sistema hè attivata.

Dopu a creazione, pudete ripristinà u sistema in ogni momentu in a stessa finestra cù l'articolo pertinente:

  1. Cliccate nantu à u pulsante "Riprova".
  2. Sceglite un puntu di riparazione è aspettate u cummattimentu di u cumunamentu.

Comu pudete vede, tuttu hè assai semplice, soprattuttu quandu funziona cum'è previsto (è questu ùn hè micca sempre u casu, chì serà più vicinu à a fine di l'articolo).

U prugramma per a gestione di i punti di riparazione Riprende u puntu creatore

Malgradu u fattu chì e funzioni incorporate di Windows ti permettenu di travaglià cù i punti di riparazione, alcune azzioni utili ùn sò micca dispunibili (o ponu esse accessu da a linea di cumunicazione).

Per esempiu, se avete bisognu di sguassà un puntu di riparazione selezionatu (è micca tutti una volta), ottene informazioni dettagliate nantu à u spaziu di u discu occupatu da i punti di recuperu, o configurà l'eliminazione automatica di punti di recuperu di novu è di novu, pudete aduprà u prugramu di Creator di Point Restore chì pò fate tuttu è fate un pocu di più.

U prugramma funziona in Windows 7 è Windows 8 (tuttavia, XP hè dinò supportatu), è pudete scaricà da u situ ufficiale www.toms-world.org/blog/restore_point_creator (U travagliu richiede .NET Framework 4).

Risoluzione di i punti di Riparazione di u Sistema

Se per un qualchì motivu i punti di ripresa ùn sò micca creati o scumparenu da sole, allora sottu ci sò informazioni chì vi aiutanu à capisce a causa di u prublema è chì ghjustisce a situazione:

  1. Per a creazione di punti di riparazione à travaglià, u serviziu di Copia Ombre di Windows deve esse attivatu. Per vene u so status, andate in u pannellu di cuntrollu - amministrazione - servizi, truvate stu serviziu, se hè necessariu, setate a so modalità d'inclusione in "Automatica".
  2. Se avete dui sistemi operativi installati annantu à u vostru computer, a creazione di punti di riparazione ùn funziona micca. E solu sò diverse (o ùn sò micca), dipende da chì tippu di configurazione avete.

È un altru modu chì pò aiutà se u puntu di recuperu ùn hè micca creatu manualmente:

  • Avviate in modalità sicura senza supportu di rete, aprite un prompt di comando per nome di l'amministratore è inserisci net stop winmgmt Fate un clic su Enter.
  • Andate à u cartulare Wbem C: Windows System32 è rinominate a cartella di u repository in qualchì altro.
  • Rinvite u computer (in modu normale).
  • Run u prompt di comando cum'è amministratore è prima inserisci u comando net stop winmgmtè dopu winmgmt / resetRepository
  • Dopu avè eseguitu i cumandamenti, pruvate à creà u puntu di recuperu manualmente.

Hè forse tuttu ciò chì mi pò dì nantu à i punti di ripresa in u mumentu. Ci hè qualcosa à aghjunghje o dumandà - benvenutu in i commenti à l'articolo.