DLNA server Windows 10

Questu tutorial spieghje cumu creà un servitore DLNA in Windows 10 per avà in streaming media à TV è à altri dispositivi aduprendu l'utili integrati di u sistema o aduprà prugrammi liberi di terze. In u cumunamentu di cumprà e funzioni di ghjucà u cuntenutu da un computer o un laptop senza prutezzione.

Cosa ci hè? U più cumunu usatu hè di accede à una biblioteca di film memorizata in un computer da un Smart TV cunnessu à a stessa rete. Tuttavia, u listessu vale per altri tipi di cuntenutu (musica, foto) è altri tipi di dispositivi chì supportanu u standard DLNA.

Flusso di video senza impostazioni

In Windows 10, pudete aduprà funzioni DLNA per ghjucà cuntenutu senza configurà un servitore DLNA. L'unicu requisitu hè chì sia u computer (laptop) sia u dispositivo in cui pensate di ghjucà sò stati in a stessa rete locale (cunnessu cù u dirottu o da u Wi-Fi Direct).

In listessu tempu, a "Rete Pubblica" pò esse attivata in l'impostazioni di rete in u computer (a rivelazione di a rete hè disattivata, rispettivamente) è a spartera di i file hè disattivata, a riproduzione continuerà.

Tuttu u vostru bisognu di fà hè cliccà à u dirittu, per esempiu, un file video (o una cartella cù parechji file multimediali) è selezziunate "Trasferisci à dispositivi ..." ("Porta a dispositivo ..."), quindi selezziunu quella desiderata in lista. Per ch'ellu si pò veda in a lista, hè richiesto di esse attivatu è in rete, ancu, se vedite dui voci cù u listessu nomu, sceglite quella chì hà l'icona cum'è in a screenshot sottu).

Questu cumincieghja à trasmette in una chjave u lima o i schedari scelti in a finestra di Windows Media Player di Veda à Dispositiu.

A creazione di un servitore DLNA cù Windows 10 integratu

Per chì Windows 10 agisca cum'è un servitore DLNA per dispositivi abilitati per a tecnulugia, hè basta seguitu sti passi simuli:

  1. Apri "Multimedia Streaming Settings" (usando a ricerca in a barra di applicazioni o in u pannellu di cuntrollu).
  2. Fate un clic nantu à "Abilitazione in streaming media" (a stessa azzione pò esse eseguita da u Lettore Windows Media in l'elemento menu "Stream").
  3. Dà un nome à u vostru servitore DLNA è, se hè necessariu, exclite certi dispositivi da quelli chì sò permessi (per difettu, tutti i dispositivi in ​​a rete locale puderanu riceve cuntenutu).
  4. Puru, selezendu un dispositivo è cliccendu "Configure", pudete specificà chì tippi di media dev'essere data.

Hè ùn hè necessariu per creà un Gruppu di casa o per cunnessu (ancu, in Windows 10 1803, i casalinghi sò scomparsi). Subitu dopu à e fatti, da u vostru televisore o altri dispositivi (cum'è altri computer in rete), pudete accede à u cuntenutu da i cartulari di Video, Musica è Immagini in u vostru computer o laptop è riprendite. informazioni nantu à l'aggiunta di altre cartelle).

Nota: per queste azioni, u tippu di rete (s'è settatu à "Pubblicu") cambia in "Rete Privata" (Casa) è scuperta di rete hè attivata (in u mo test per una ragione, a scoperta di rete rimane disattivata in l'opzioni "Avanzate di partenza" ma attivata in impostazioni di cunnessione supplementari in a nova interfaccia di l'impostazioni di Windows 10).

Addizione di cartelle per u servore DLNA

Una di e cose inespruziosi quandu accadi u servitore DLNA cù u Windows 10 integratu, cum'è descrittu sopra, hè cume per aghjunghje e voste cartelle (dopu à tutti, micca tutti guardanu filmu è musica in i cartulari di u sistema per questo) pè esse veduti da a TV, a lettura, a console etc.

Pudete fà ciò di fatti:

  1. Lanciatu Windows Media Player (per esempiu, circà in a barra di task).
  2. Fate un clic destro nantu à a sezione "Musica", "Video" o "Immagini". Supponemu chì vulemu aghjunghje una cartella cù un video - cliccate à dirittu cliccate nantu à a sezione adatta, selezziunate "Gestisci libreria video" ("Gestisci libreria musicale" è "Gestisci galleria" per musica e foto, rispettivamente).
  3. Fà aghjunghje a cartella desiderata à a lista.

Hè fattu. Ora, stu cartulare hè ancu dispunibule da dispositivi DLNA abilitati. L'unica avvertenza: certi TV è altri dispositivi cacciano a lista di i schedari dispunibuli per DLNA è per "vede" li forse bisognu à ripartire (on-off) u TV, in certi casi si spegne e si riconnessa à a rete.

Nota: pudete accende è spegne u servitore media in Windows Media Player stissu, in u menù Stream.

Installazione di un servitore DLNA cù prugrammi di terze parti

In u manualu precedente nantu à u listessu tema: Creazione di un servitore DLNA in Windows 7 è 8 era (in più di u metudu di creà un "Homegroup", chì hè applicabile in 10-ke), anu consideratu parechji esempi di prugrammi di terze parti per creà un servitore di media in un computer cun Windows. In realtà, l'utenti citati sò ancu pertinenti. Quì mi piacerebbe aghjunghje solu un prugramma di più, chì aghju scupittu dighjà, è chì lasciò l'impressione più positiva - Serviio.

U prugramma gia in a so versione libera (esiste ancu una versione Pro pagata) fornisce all'utente cù i più largu possibili per creà un servitore DLNA in Windows 10, è trà e funzioni supplementari ci sò:

  • U serviziu di fonti di trasmissione in linea (certi di elli richiedenu plug-in).
  • U supportu per a transcoding (transcoding à un format supportatu) di quasi tutti i TV moderni, console, lettori di musica è dispositivi mobili.
  • U supportu per a trasmissione di sottotitoli, u travagliu cù elenchi di ritratti è tutti i formati cumuni di audio, video è di fotografie (cum'è i formati RAW).
  • U srizzamentu automaticu di cuntenuti per tippu, autori, data aghjuntu (vale à dire, quandu visite a periferica finale, avete a navigazione senza difficoltà tenendu cunnisciendu varie categorie di contenuti media).

Pudete scaricà u servitore di media Serviio gratuitamente da u situ ufficiale //serviio.org

Dopu a stallazione, cuminciate a Serviio Console da a lista di prugrammi installati, cambia l'interfaccia a Rusa (in alto à destra), aghjusta i cartulari necessarii cù video è altri cuntenuti in l'elemento di a configurazione di Media Library e, in effetti, tuttu hè prontu - u vostru servitore hè in alto è dispunibule.

In questu articulu, ùn entrambe nant'à i particolari di i serviio Serviio, tranne chì mi pudemu dì chì, in qualunque tempu, pudete spegne u servitore DLNA in l'elemento "impostazione" di u statu.

Eccu, forse, veru tuttu. Mi aspettu chì u materiale sarà utile, è se avete qualchì domanda, pudete dumanda di elli in i commenti.