Tra l'altri prublemi di i soni in Windows 10, 8 è Windows 7, puderete truvà una croce rossa nantu à l'icona di l'altu risposu in a zona di notificazioni è u missaghju "Dispositiu di uscita audio ùn hè micca installatu" o "Cuffie o diffusori ùn sò micca cunnessi", è qualchì volta eliminà stu prublemu avè a soffre.
In questo manuale esiste una causa più frequente di u "Dispositivo di uscita audio micca installatu" è "Errori di cuffie o altoparlanti ùn sò micca cunnessi" in Windows è cume per curà a situazione è tornà à a riproduzione sonora normale. Se u prublema si faci dopu l'upgrade di Windows 10 in a nova versione, vi pruponi di dà una prova à i metudi di l'infurmazioni. U sonu di Windows 10 ùn funziona micca, è poi torna à u tutorial attuale.
Verificà a cunnessione di dispositivi audio di uscita
Prima di tutti, quandu si vede l'errore, vale a verità di a cunnessione attuale di l'altoparlanti o cuore, ancu sì avete sicuru ch'elli sò cunnessi è collegati correttamente.
Prima assicuratevi chì sò veramente cunnessi (perchè accade chì qualcuno o qualcosa faccende trà u cavu, ma ùn sapete micca), allora tene in considerazione i punti chì seguite
- Se stai cunnessu cuperze o altoparlanti à u frontale di un PC per prima volta, prova a cunnessione à a uscita di a scheda audio da u pannellu posteru - u prublema pò esse chì i connettori di u pannellu frontale ùn sò micca cunnessi à a scheda madre (vedi Cumplessà i connettori di u pannellu frontale à a scheda madre ).
- Verificate chì u dispositiu di riproduzione hè collegatu à u cunnessu correttu (di solitu verde, se tutti i connettori sò u listessori culori, a uscita per cuffie / alturanti standard hè di solitu evidenziata, per esempio, circamata).
- I fili danneggiati, prese in a cuffie o alture, i connettori danneggiati (inclusi quelli causati da l'elettricità statica) ponu causà un prublemu. Se sospite ciò: provate à cunnesse ogni altra cuffie, ancu da u vostru telefonu.
Verificà entrate audio è uscite audio in Manager di Dispositivi
Forse questu articulu pò esse messu è u primu in u sughjettu à "Dispositiu di uscita audio ùn hè micca installatu"
- Preme Win + R, enter devmgmt.msc in a finestra "Run" è premete Investe - questu aprirà u manager di dispositivi in Windows 10, 8 è Windows
- Solitamente, quandu ci sò i prublemi di soni, l'utente guarda a sezione "Suvuti, giochi è dispositivi video" è cerca a presenza di a so carta di sona - Audio Di Alta Definizione, Realtek HD, Realtek Audio, etc. Cusì, in u cuntestu di u prublema "U dispositivo di uscita audio ùn hè micca installatu" di più impurtante hè a sezione "Input audio è uscite audio". Verificate se questa sezione hè dispunibile è se ci sò uscite per i casse è s'ellu ùn hè micca spento (per i dispositivi disabilitati, a freccia giù hè visualizzata).
- S'ellu ci hè dispositivi scollegati, fate un clic destro nantu à un tali dispositivu è selezziunate "Accende u dispositivo".
- Se ci sò dispositivi o dispositivi scunnisciuti cù errori in listinu in u gestore di dispositivi (marcatu cù una icona gialla) - prova di sguillarli (cliccate à dirittu - elimina), è selezziunate "Azzione" - "Aggiornu a configurazione hardware" in u menu di u manager di dispositivi.
Driver di Cartulina di Solu
U passu successivu chì vene à pruvà hè di assicurà chì i driver di carta di su u necessariu sò installati è chì funzionanu, mentre l'utente principiante deve tene in considerazione i punti chì seguite:
- Se vedi solu elementi cum'è Audio NVIDIA High Definition, AMD HD Audio, Intel Audio per Displays in Manager di Dispositivi, sottu Sound, Gaming è Video Devices, a scheda audio hè spinta o hè disattivata in BIOS (in alcune cartoline madre è urdinatori sta ... forse) o i driver necessarii ùn sò micca installati nantu ad elli, ma ciò chì vede sò dispositivi per trasmette l'audio via HDMI o Display Port, vale à dire. travaglià cù uscite di schede video.
- Se aghju cliccatu à diretta annantu à a carta sana in u gestore di dispositivi, sceglite "Aggiorna driver" è dopu a ricerca automatica di piloti aggiornati, ci hè statu infurmatu chì "i driver più adatti per stu dispositivo sò dighjà installati" - quessa ùn furnisce micca infurmazioni chì i più adatti sò stati installati. Piloti: solu in u Windows Update Center ùn ci era micca altri adatti.
- I piloti audio Realtek standard è l'altri ponu esse installati cù buntà da i diversi driver pack, ma ùn sempre funzionanu adeguatamente - avete aduprà i driver di u fabbricante di un hardware spectru (laptop o motherboard).
In generale, se una scheda audio hè cumandata in Manager di Dispositivi, i passi più curretti per l'installazione di u driver currettu per quessa simu:
- Andate à a pagina ufficiale di a vostra scheda madre (cumu scopra u mudellu di a scheda madre) o u vostru mudellu di laptop, è in a sezione "supportu" truvate è scaricate i driver dispunibili per u sonu, di solitu marcatu cum'è Audio, can - Realtek, Sound, etc. Se, per esempiu, avete installatu Windows 10, ma in ufficiu. I driver di u situ solu per Windows 7 o 8, pudite scaricà li.
- Andate à u manager di dispositivi è sguate a vostra carta di sughjettu in a sezione "Sò, gaming è video" (cliccà à dirittu - Elimina - stabilisce a marcata "Elimina i prugrammi di driver per stu dispositivu", se ne compare).
- Dopu una disinstallazione, cumincià l'installazione di u driver chì era scaricatu in u primu passu.
Quandu l'installazione hè completa, verificate se u prublema hè statu risoltu.
Un metudu addizionale, qualchì avvocatu (cusì "solu ieri" funziona tuttu) - fighjate e prupietà di a scheda sonora in a scheda "Driver" e, se u pulsante "Rinvolgere" hè attivu quì, cliccate nant'à (qualchì Windows pò aggiornà automaticamente i driver errati). u vostru bisognu).
Nota: S'ellu ùn hè micca una carta sana o dispositivi scunnisciuti in u manager di dispositivi, ci hè una possibilità chì a scheda sana sia disattivata in u BIOS di u computer o di u laptop. Ricercate in u BIOS (UEFI) in a Sezione Avanzate / Periferiche / Dispositivi à bordu per qualcosa chì si pone à Audio A bordu è assicuratevi ch'ellu sia Enabled.
Configurazione di i dispositivi di riproduzione
Configurazione di i dispositivi di riproduzione pò ancu aiutà, soprattuttu se avete un monitor (o TV) cunnessu à u vostru computer via HDMI o Display Port, soprattuttu se via un adattatore.
Aggiornamentu: In Windows 10, versione 1803 (Aggiornamentu di Aprile), per aprite i dispositivi di registrazione è di riproduzione (u primu passu in l'istruzzioni sottu), andate in u Pannello di cuntrollu (pudete aprite cun a ricerca nantu à a barra di task) in a vista di campu, selezziunate "Icone" è apri articulu "Solu". A seconda via hè cliccà à u dirittu nantu à l'icona di l'altu risicu - "Apri impostazioni sonore" è dopu l'elemento "Pannello di controllo sonu" in l'angulu in alto a destra (o in u fondu di a lista di impostazioni quandu a larghezza di a finestra hè cambiata) impostazioni di soni.
- Fate un clic destro sull'icona dell'altoparlante nell'area di notifica di Windows e aprite l'oggetto "Dispositivi di riproduzione".
- In a lista di i dispositivi di riproduzione, fate un clic destro è selezziunate "Mostra i dispositivi disconnessi" è "Mostra i dispositivi disconnessi".
- Assicuratevi chì l'altori richiesti sò scelti cum'è dispositivo di uscita audio per difettu (uscita non HDMI, ecc.). Sì avete bisognu di cambià u dispositivo predefinitu - cliccate nantu à ellu è selezziunate "Usatu difettu" (cunvene dinò di abilità "Usa dispositariu di comunicazione predefinitu").
- Se u dispositariu richiestu hè disattivatu, fate un clic col menù dirittu nantu à ellu è selezziunate a voce di menu Abilitata.
Ulteriori modi per risolve u prublema "Dispositiu di uscita audio ùn hè micca installatu"
In conclusione, ci sò parechje metudi di più, à parechji azzettati, per correggere a situazione cù u sòniu, se i metudi precedenti ùn aiutavanu.
- Se i dispositivi di uscita audio sò visualizati in Manager di dispositivi in uscite audio, provate ad eliminà e selezziunà Azzione - Aghjurnà a configurazione di l'hardware da u menù.
- Sì avete una scheda di sughjettu Realtek, date un'occhiata à a sezione Speakers di l'applicazione Realtek HD. Accendi a cunfigurazione curretta (per esempiu, stereo), è in "Avanzate impostazioni di dispositivi" selezziunate a casella per "Disattivà a rivelazione di a presa di u frontali" (ancu se i prublemi si presentanu quandu si cunnesse à u pannellu posteru).
- Se avete una scheda sana spiciali cù u so propriu prugramma di gestione, verificate se ci sò i parametri in stu software chì puderanu causà un prublemu.
- Sì avete più di una carta di solu, pruvate a disattivà u passatu inutilizatu in Manager di Disposizioni
- Se u prublema apparve dopu l'aggiornamentu di Windows 10, è i soluzioni di driver sò micca aiutati, prova a riparazione di l'integrità di i file di sistema cù dism.exe / Online / Cleanup-image / RestoreHealth (Vede cumu per verificà a integrità di i file di sistema Windows 10).
- Prova à utilizà i punti di riparazione di u sistema se u sonu in precedenza hà fattu u so bè.
Nota: u manuale ùn descrive micca u metudu di risoluzione automatica di prugrammi di Windows cù i soni, postu chì probabilmente l'ha pruvatu in ogni casu (sì micca, pruvate, puderia fà).
A risoluzione di i problemi principia automaticamente dopu cliccendu nantu à l'icona di l'altore, traversata cù una croce rossa, è pudete principì u manualmente, vedi, per esempio, risoluzione di problemi Windows 10.