RonyaSoft Poster Printer 3.02.17


Mozilla Firefox hè cunsideratu u browser più stabile, ma questu ùn significa micca chì ùn si pò dì qualchì problema. Quessa, per esempiu, oghje avemu da parlà di u prucessuale prucessu di plugin-container.exe, chì, in u mumentu di u più aduprechju, ponu in crashu, finendu più tardi Mozilla Firefox.

Plugin Container for Firefox è un strumentu speciale di navigatore Mozilla Firefox chì ti permette di cuntinuà ad aduprà u browser web ancu s'ellu ci hè interruzione di qualsiasi plug-in installatu in Firefox (Flash Player, Java, etc.).

U prublema hè chì questu metudimentu impieghje più risorse da u computer, è se u sistema fiasca, plugin-container.exe inizia a schiantu.

Dunque, per risolve u prublema, hè necessariu riduce u consumu di risorse di CPU di Mozilla Firefox è RAM. Di più nantu à sta prima annunziatu in unu di i nostri articuli.

Vedi ancu: Chì se Mozilla Firefox carica un processore?

Un modu più radicale per risolve u prublema hè di disattivà plugin-container.exe. Va capitu chì, disattivendu questu arnesi, in casu di caduta di plug-in, Mozilla Firefox hà ancu finì u so travagliu, dunque questu metudu deve esse affucatu à l'ultimu.

Come disattivà plugin-container.exe?

Avemu bisognu di entrà in u menu di configurazione nascosta di Firefox. Per fà ciò in Mozilla Firefox, cù a barra di indirizzu, andate in u ligame chì seguitu:

about: config

A schermata mostrerà una finestra di avvertimentu in cui dite cliccate nantu à u bottinu. "Vi prumettu chì aghju attentu!".

A schermata mostrerà una finestra cù un grande listinu di parametri. Per fà più faciule per truvà u parametru desideratu, premete a combinazione di tasti Ctrl + Fda chjamà a barra di ricerca. In sta linea inserite u nome di u parametru chì cercemu:

dom.ipc.plugins.enabled

S'ellu si trova u parametru volu, bisognu cambià u so valore da "Veru" a "False". Per fà quessa, dopu cliccate dopu nantu à u parametru, dopu allora chì u valore hè cambiatu.

U prublemu hè chì in questo modu ùn pudete micca disable plugin-container.exe in l'ultime versioni di Mozilla Firefox, perchè manca solu u parametru richiestu manca.

In questo casu, per scurdà i plugin-container.exe, avete bisognu di definisce a variabile di sistema MOZ_DISABLE_OOP_PLUGINS.

Per fà quessa, aprite u menu "Pannello di cuntrollu"impostate u mode di vista "Piccole Icone" è andate à a sezione "Sistema".

In u riquadro di sinistra di a finestra chì si apre, selezziunate una sezione. "Impostazioni avanzate di u sistema".

In a finestra chì si apre, andate in tab "Avanzate" è cliccate nantu à u pulsante "Variabili di l'ambiente".

In u blocu di variabili di sistema, cliccate nantu à u pulsante. "Crea".

In u campu "Nome di variabile" scrivite u nome chì seguite:

MOZ_DISABLE_OOP_PLUGINS

In u campu "Valore variabile" seted u numeru 1è dopu salvà e cambiamenti.

Per finalizà a nova impostazione avete bisognu di rializà u computer.

Hè tuttu per oghje, speremu chì pudessi risolve u prublema in u travagliu di Mozilla Firefox.