Modificà u valore TTL in Windows 10

L'informazione trà i dispositivi è i servitori si trasmette cù l'invio di pacchetti. Ogni pacchu tali cuntene una certa quantità di informazioni inviate cun un tempu. A vita di i pacchetti hè limitata, perciò ùn puderanu micca vagaranu per sempre. Più spessu, u valore hè indicatu in secondi, è dopu un periodu di tempu predeterminatu l'infurmazioni "mori", è ùn importa micca chì ghjunghjenu al puntu o micca. Questa vita hè chjamata TTL (Time to Live). Inoltre, TTL hè adupratu per altri scopi, perciò l'utente media pò necessità di cambià u so valore.

Cumu aduprà TTL è perchè cambia

Eguite in l'esempiu più simplici di azzione TTL. Un computer, un laptop, un smartphone, un tablet è altri attrezzature chì si cunniscenu da Internet, hà u so valore TTL. L'operatori di i mobili anu amparatu à aduprà stu parametru per limità a cunnessione di dispositivi distribendu Internet via un puntu di accessu. Sottu in u screenshot vedi u via solitu di u dispositiu di distribuzione (smartphone) à l'operatore. I telefuni anu un TTL 64.

Appena altri dispositivi sò cunnessi à u smartphone, u so TTL hè inzuppatu di 1, cum'è quellu hè un mudellu di a tecnulugia in questu. Questa riduzione permette à u sistema di sicurezza di l'operatore di risponde è blocchi a cunnessione - cusì funziona a restrizione à a distribuzione di l'internet mobile.

Se cambiate manualmente a TTL di l'apparecchiatura, tenendu in considerazione a perdita di una parte (vale à dì, avete bisognu di mette 65), pudete Byte questa limitazione è cunnessa l'attrezzatura. Dopu, ripasseremu a procedura per edità stu parametru in i computer chì esistenu u sistema operativu di Windows 10.

Presentatu in questu articulu materiale creatu per scopu informativu solu e ùn chjama micca per l'implementazione di azioni illecite riferite à a violazione di l'accordu tariffariu di l'operatore mobile o qualsiasi altra frattura, svolta da edità a vita di i pacchetti di dati.

Truvà u valore di u computer TTL

Prima di passà à edità, hè raccomandatu per assicurà chì hè generalmente necessariu. Pudete determinà u valore TTL aduprendu un cumandamentu simu chì hè entratu in "Linea di cumannu". Questu prucessu pari à quessu:

  1. Aprite "Start", truvate è esegu l'applicazione classica "Linea di cumandamentu".
  2. Inserite u cumandamentuping 127.0.1.1è cliccate Enter.
  3. Aspettate chì l'analisi di a rete sia compie è ricevi una risposta nantu à a questione di u vostru interessu.

Se u numeru risultatu hè diversu da quello chì ci vole, deve esse cambiatu, chì si faci solu in pochi clic.

Cambia u valore TTL in Windows 10

Da e spiegazioni sopra, puderete capisce chì, cambendu a vita di i pacchetti, vi assicuri chì u computer ùn sia micca visibile à l'urdente da l'operatore, o pudete usarlo per altre attività in precedenza inaccessibili. Hè solu impurtante di mette u numeru correttu in modo chì tuttu funzi accussì. Tutte e cambiamenti sò fatte cun configurendu l'editor di u registru:

  1. Aprite l'utile Runtenendu a combinazione di tasti "Win + R". Scrive a parola quìregeditè cliccate nantu à "OK".
  2. Pè seguà a stradaSISTEME HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Servizi Cpip Parametriarrivare in u cartulare necessariu.
  3. In u cartulare, creà u parametru desideratu. Sì in u situ un Windows 10 PC di 32 bit, hè necessariu creà una stringa manualmente. Cliccate à diretta nantu à u spaziu vacante, selezziunate "Crea"è dopu "Valore DWORD (32 bit)". Selezziunu "Valore DWORD (64 bit)"s'ellu hè installatu Windows 10 à 64 bit.
  4. Dà un nome "DefaultTTL" è dopu cliccate per apri proprietà.
  5. Tick ​​point "Decimal"di sceglie questo sistema di numerazione.
  6. Assignate valore 65 è cliccate nantu à "OK".

Dopu à fà tutte e cambiamenti, assicuratevi di riavvicinà u PC per ch'elli teniscenu effetti.

Di sopra, avemu parlatu di cambià TTL in un computer cun Windows 10 cù l'esempiu di bypassing blocà u trafficu da un operatore di rete mobile. Tuttavia, questu ùn hè micca l'unicu scopu per chì questu parametru hè cambiatu. U restu di l'editing hè fattu da u listessu modu, sulu chì avete bisognu di inserì un altru numeru necessariu per a vostra attività.

Vede ancu:
Modificà u schedariu hosts in Windows 10
Modificà u nome di u PC in Windows 10