U test di prestazione hè effettuatu cù un software di terze parti. Hè cunsigliatu di esse effettuatu almeno una volta à pochi mesi per scopre è risolve un prublema prublemu. Prima di l'overclocku u processore, hè ancu raccomandatu di testarli per operatività è fà un test per u surghere.
Furmazione è raccomandazioni
Prima di fà una prova di a stabilità di u sistema, assicuratevi chì tuttu funziona più o menu correttamente. Controindicazioni à u test di prestazione di u processore:
- U sistema spissu appesi seriu, cioè, ùn risponde micca à l'azione di l'utente (un riavvocu hè necessariu). In stu casu, testate à e vostre risicu;
- Temperatura di u cunsigliu di u CPU supera 70 gradi;
- Se capisci chì durante u testu u processore o un altru componente aghjà assai calentu, allora ùn ripetite micca e teste finu chì l'indicatori di temperatura ritornanu à a normalità.
U testu di e prestazioni di a CPU hè raccomandatu per parechji prugrammi per ottene u risultatu più correttu. Tra i testi, vi propugna di fà una pausa breve di 5 à 10 minuti (dipindendu da a prestazione di u sistema).
Per principiu, si consiglia di verificare a carica di CPU in Task Manager. Proceda cumpru:
- Aprite Task Manager cù a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Esc. Se avete Windows 7 è dopu, aduprà a combinazione Ctrl + Alt + Deldopu un menù speciale aprirà induve avete bisognu di sceglie Task Manager.
- A finestra principale mostrerà a carica nantu à a CPU, chì hè furnita da i prucessi annantu à e applicazioni.
- U informazioni più dettagliate nantu à a carica di lavoro è e prestazioni di u processore pò esse ottenuta andendu ind'a tab "Prestazione"in cima di a finestra.
Passu 1: Scopri a temperatura
Prima di sottumettiri u processore à vari testu, hè necessariu scopre i lettura di a so temperatura. Pudete fà ciò:
- Usendu u BIOS. Riceverete i dati più precisi nantu à a temperatura di i core di processore. U solu inconveniente di sta opzione hè chì u computer sia in modalità di riposo, chì hè, ùn sia micca caricata di nulla, perciò hè difficiule di prevede cumu a temperatura cambierà à carichi più alti;
- Cù l'aiutu di prugrammi di terze parti. Un tali prucessu da aiutà à determinà u cambiamentu in a dissipazione di a calore di i core nc u carregatu di carichi differenti. I solu inconvenienti di stu metudu sò chì un software addizionale deve esse installatu è chì certi programmi anu micca mostrà a temperatura esatta.
In a seconda varianta, hè ancu pussibule di fà un test di processore piena per prufessurimentu, chì hè ancu impurtante quandu si esegue un test globale di performance.
Lezioni:
Cumu determinà a temperatura di u processore
Cumu fà un test di processore per surriscaldamentu
Passu 2: Determinate Performance
Questu test hè necessariu per tene traccia di a prestazione attuale o di cambiamentu in esse (per esempiu, dopu l'overclocking). Dirigi cun aiutu di prugrammi speciali. Prima di cuminciare a vene, vi verrà consiglia di assicurà chì a temperatura di i core di processore sia in un limitu accettabile (ùn supera micca 70 gradi).
Lezione: Cumu verificà a prestazione di u processore
Passu 3: Verifica di stabilità
Pudete verificà a stabilità di u processore cù l'aiutu di parechji prugrammi. Cunsidirete u travagliu cù ognunu di elli in più dettu.
AIDA64
AIDA64 hè un potente software per analizzà è testà tutti i componenti di l'ordinatore. U prugramma hè distribuitu per una tariffa, ma ci hè un periodu di prova, chì permette l'accessu à tutte e funzioni di stu software per un tempu limitatu. A traduzzione russa hè prufessu quasi ovunque (cun eccezione di e finestre raramente usate).
L'istruzione per a svolta un test di prestazione hè u seguitu:
- In a finestra principale, andate à "Servizio"chì in cima. Da u menù drop-down, selezziunu "Test di stabilità di u sistema".
- In a finestra chì si apre, assicuratevi di spuntà a casella "Stress CPU" (Situatu in cima di a finestra). Se vulete vede cumu a CPU funziona in cunfrontu à altri componenti, ticchiata l'elementi desiderati. Per un test di sistema cumpletu, selezziunate tutte e voci.
- Per fà u testu, cliccate "Start". U test pò durà quant'è ti piace, ma hè prumente per un intervallo da 15 à 30 minuti.
- Assicuratevi di guardà i indicatori di grafici (in particulare induve a temperatura hè visualizzata). S'ellu cunsulta di più di 70 gradi è cuntene a salita, si consiglia di fermà a prova. Se durante a prova u sistema impegni, riavanu, o u prugramma speziu a prova stessa, allora ci sò prublemi serii.
- Quandu pudete dì chì a prova hè in carica di u tempu, cliccate nantu à u bottinu "Stop". Eseguite i grafici in alto è u inferiore in a cunglianza (temperatura è carica). Se avete qualchì accussì: carica bassa (fino à 25%) - temperatura fino à 50 gradi; a carica media (25% -70%) - a temperatura fino à 60 gradi; L'alta carica (da 70%) è a temperatura inferiore à 70 gradi significa chì tuttu u serviziu bè.
Sisoft sandra
SiSoft Sandra hè un prugramma chì hà assai pruvemi in a so gamma di prudutti, sia per verizà e prestazioni di u processore è per verificate u so livellu di prestazione. U lugiziale hè pienu traduttu in russo è hè distribuitu parzialmente gratuitamente, à ie. A versione più minima di u prugramma hè libera, ma e so capacità sò severamente ridotte.
Scaricate SiSoft Sandra da u situ ufficiale
I test più ottimali in a questione di a salute processore hè "Prucessore aritmeticu" è "Calcoli scentifici".
Pruduzione per a cumulazione di u testu aduprendu stu software nant'à l'esempiu "Prucessore aritmeticu" parve questu:
- Aprite CSoft è andate in tab "Prove di riferimento". Ci in a sezione "Processore" selezziunate "Prucessore aritmeticu".
- Se aduprate stu prugramma per prima volta, prima di principià u testu pudete avè una finestra che vi dumanda di registrà i prudutti. Pudete puru ignorà e chjude.
- Per fà u testu, cliccate nantu à l'icona "Refresh"in fondo à a finestra.
- U testu pò piglià u tempu à tempu cum'ella ti piace, ma hè raccomandata in l'ambiente di 15-30 minuti. S'ellu ci hè sferziali seri in u sistema, cumplete u test.
- Per lasciare a prova, cliccate nantu à l'icona di a croce rossa. Analisate u pianu. A più alta a marca, u megliu u processore.
Occt
OverClock Checking Tool hè un software professionale per testà u processore. U lugiziale hè liberu è hà una versione russa. Fondamentalmente, hè focalizatu nantu à i testi di prestazione, micca a stabilità, dunque sarete interessatu in solu una prova.
Scaricate OverClock Checking Tool da u situ ufficiale
Considerà l'istruzzioni per a messa in u test di u Strumentu di Verifica di OverClock:
- In a finestra principale di u prugramma, andate in tab "CPU: OCCT"dove avete a fà impostazioni per u test.
- Hè cunsigliatu à sceglie u tipu di testu. "Automatic"perchè s'ellu si scorda di u testu, u sistema hà da spegghiela dopu u tempu stabilitu. In "Infinite" in mode, pò purtà disattivà l'utente.
- Piazzà u tempu di prova in tuttu (raccomandata micca più di 30 minuti). I periodi di inattività sò consigliati per mettere 2 minuti à l'iniziu è a fine.
- Dopu, selezziunate a versione di prova (dipende da a capacità di u vostru processore) - x32 o x64.
- In modalità testu, setate u dataset. Cù un grande serie, quasi tutti gli indicatori di CPU sò rimossi. Per effettuà a prova d'usu di solitu, u setu medianu s'appruntera.
- Inserite l'ultimu articulu in "Auto".
- Cliccate nantu à u pulsante verde per avà. "ON". Pè finisce a prova in u bottinu rossu "OFF".
- Analisate e grafiche in a finestra "Monitorà". Quì, pudete seguitu i cambiamenti in a carica di CPU, a temperatura, a frequenza è a tensione. Se a temperatura supera i valori ottimali, cumplete u test.
Pruducerà e prestazioni di u processore ùn hè micca difficiule, ma per ciò avete da scaricà un software specializatu. Hè ancu di vittura di ricordà chì e règule di precauzione ùn sò micca state annullate.